Gå til innhold

Medfødt personlighetsforstyrrelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke miljøer er det som pusher folk i homofil retning da? Virker være like mye homofil legning i muslimske land med 100% forbud og null "reklame" for homofile også da ?

Hvis det ikke er medfødt må det vel finnes en kur?

Anonymous poster hash: fe825...bdc

Skrevet

Kanskje det er NHD med finnlandshette på? ;)

sukk det er det:-( , glemte fjerne grønnfargen:-(

Anonymous poster hash: 89e55...3ff

Skrevet

Hvis det ikke er medfødt må det vel finnes en kur?

Må vel ikke det, finnes jo andre "sykdommer" som ikke er medfødte som det ikke er noen kur for ?

Er forøvrig litt usikker på om homofili er en "sykdom", jeg så en person kalte det det men det innlegget ble slettet........ så det er kanskje feil eller politisk ukorrekt å si, er ingen ekspert på det området ;)

Skrevet

Må vel ikke det, finnes jo andre "sykdommer" som ikke er medfødte som det ikke er noen kur for ?

Er forøvrig litt usikker på om homofili er en "sykdom", jeg så en person kalte det det men det innlegget ble slettet........ så det er kanskje feil eller politisk ukorrekt å si, er ingen ekspert på det området ;)

bare kall den en psykdom så går det greit

Anonymous poster hash: ade5e...6b4

Skrevet

Får du betalt for å være ekspert?

Skrevet

Får du betalt for å være ekspert? Anonymous poster hash: fe825...bdc

Alle eksperter får det, skrev er en som hjulpet meg mest

Anonymous poster hash: 89e55...3ff

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...