AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 Skrevet 14. november 2014 Hvilke miljøer er det som pusher folk i homofil retning da? Virker være like mye homofil legning i muslimske land med 100% forbud og null "reklame" for homofile også da ? Hvis det ikke er medfødt må det vel finnes en kur? Anonymous poster hash: fe825...bdc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 Skrevet 14. november 2014 Kanskje det er NHD med finnlandshette på? sukk det er det:-( , glemte fjerne grønnfargen:-( Anonymous poster hash: 89e55...3ff 0 Siter
skrev Skrevet 14. november 2014 Skrevet 14. november 2014 Hvis det ikke er medfødt må det vel finnes en kur? Anonymous poster hash: fe825...bdc Må vel ikke det, finnes jo andre "sykdommer" som ikke er medfødte som det ikke er noen kur for ? Er forøvrig litt usikker på om homofili er en "sykdom", jeg så en person kalte det det men det innlegget ble slettet........ så det er kanskje feil eller politisk ukorrekt å si, er ingen ekspert på det området 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 Skrevet 14. november 2014 Må vel ikke det, finnes jo andre "sykdommer" som ikke er medfødte som det ikke er noen kur for ? Er forøvrig litt usikker på om homofili er en "sykdom", jeg så en person kalte det det men det innlegget ble slettet........ så det er kanskje feil eller politisk ukorrekt å si, er ingen ekspert på det området bare kall den en psykdom så går det greit Anonymous poster hash: ade5e...6b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 Skrevet 14. november 2014 Må vel ikke det, finnes jo andre "sykdommer" som ikke er medfødte som det ikke er noen kur for ? Er forøvrig litt usikker på om homofili er en "sykdom", jeg så en person kalte det det men det innlegget ble slettet........ så det er kanskje feil eller politisk ukorrekt å si, er ingen ekspert på det området Får du betalt for å være ekspert? Anonymous poster hash: fe825...bdc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 Skrevet 14. november 2014 Får du betalt for å være ekspert? Anonymous poster hash: fe825...bdc Alle eksperter får det, skrev er en som hjulpet meg mestAnonymous poster hash: 89e55...3ff 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.