Caylee Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 For en uke siden tenkte jeg at det var langt fra sikkert at jeg kom til å bli 20, siden man kan dø når som helst. Og en uke er lenge i mine øyne. Så nå sitter jeg her. Ble 20 for akuratt litt over en time siden.Føles rart. Jeg kommer aldri mer til å være tenåring. Jeg er "ordetlig" voksen. Da jeg ble 18, var det på en måte halveis, jeg var forsatt i tenårene. Rart å tenke på jeg har vært på denne jord i 2 tiår. Husker forsatt skoledagen da jeg fylte 10. Var som igår. Føler meg litt "gammel". Jeg er 20, høres så gammelt ut. Jeg er ikke så ung som en 14åring lenger. Jeg er voksen. Vel. Jeg har vist overlevd ganske lenge. Tanker i natten. 0 Siter
skrev Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 Gratulerer Og ja sålenge man ikke gjør noe dumt, så lever de fleste veldig lenge i Norge 0 Siter
Caylee Skrevet 15. november 2014 Forfatter Skrevet 15. november 2014 Gratulerer Og ja sålenge man ikke gjør noe dumt, så lever de fleste veldig lenge i Norge Takk :-) Jeg forventer ikke leve så lenge, er glad hvis jeg lever til etter jul (jeg tenker ikke så langsiktig) Men sant, de fleste lever et langt liv i Norge 0 Siter
skrev Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 Takk :-) Jeg forventer ikke leve så lenge, er glad hvis jeg lever til etter jul (jeg tenker ikke så langsiktig) Men sant, de fleste lever et langt liv i Norge Har du noen dødelig sykdom eller er det bare generell angst ? Hvorfor tror du du skal dø mye tidligere enn gjennomsnittet ? 0 Siter
Caylee Skrevet 15. november 2014 Forfatter Skrevet 15. november 2014 Har du noen dødelig sykdom eller er det bare generell angst ? Hvorfor tror du du skal dø mye tidligere enn gjennomsnittet ? Vil ikke kalle det angst. For det kan skje. Flere dør i norge hver dag uten at de er gamle. Ulykker, sykdom osv. En person må jo være den personen som dør i ulykke. Alle tenker "Det skjer ikke meg" Men en person må jo være en "meg". 0 Siter
skrevet Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 Pessimisme kalles det... ev. optimisme om det er ønskelig. 0 Siter
Caylee Skrevet 15. november 2014 Forfatter Skrevet 15. november 2014 Pessimisme kalles det... ev. optimisme om det er ønskelig. Nei, jeg er egentlig veldig optimistisk. Jeg setter pris på alle dager fordi det kan bli den siste (ialfall visse deler av den). Tror det er få som ser på små ting i hverdagen, som en sjokolademelk som en stor ting. Jeg syns det er stort fordi kanskje jeg aldri får smake den igjen? Og det er egentlig ikke døden som skremmer meg mest, men smerten før det. Måten man dør på. Hadde døden vært smertefri hadde jeg ikke vært så redd. Og ja, dette kommer fra en person som har flere overdoser bak seg. ironisk nok. 0 Siter
skrev Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 Nei, jeg er egentlig veldig optimistisk. Jeg setter pris på alle dager fordi det kan bli den siste (ialfall visse deler av den). Tror det er få som ser på små ting i hverdagen, som en sjokolademelk som en stor ting. Jeg syns det er stort fordi kanskje jeg aldri får smake den igjen? Og det er egentlig ikke døden som skremmer meg mest, men smerten før det. Måten man dør på. Hadde døden vært smertefri hadde jeg ikke vært så redd. Og ja, dette kommer fra en person som har flere overdoser bak seg. ironisk nok. Bra du har lagt den perioden bak deg da 0 Siter
Caylee Skrevet 15. november 2014 Forfatter Skrevet 15. november 2014 Bra du har lagt den perioden bak deg da Jeg tenker når faren for tabletter er der "Vil jeg det virkelig, eller bare halveis"? Svaret er alltid halvveis. Man overlever lenge på det. Før stappet jeg meg det i meg, selvom jeg viste godt at jeg var usikker på min avgjørelse. Bare et lite råd til de som vurderer selvmord. Stopp opp og tenk: Vil jeg virkelig dø? Eller orker jeg bare ikke leve? Vil jeg dette helt eller halveis? 0 Siter
skrevet Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 Hvis du tenker at det er langt fra sikkert at du lever om en uke, siden du kan bli utsatt for en ulykke - vel vitende om at du ikke har større sjanse for å bli utsatt for ulykker enn andre, så vil jeg kalle deg en pessimist.Å være pessismist har ingenting med å finne glede i hverdagen å gjøre.Men, forøvrig! Gratulerer med å ha tredd inn i de voksnes rekker! Nå gjenstår bare mann, villa, unger og hund. 0 Siter
Caylee Skrevet 15. november 2014 Forfatter Skrevet 15. november 2014 Hvis du tenker at det er langt fra sikkert at du lever om en uke, siden du kan bli utsatt for en ulykke - vel vitende om at du ikke har større sjanse for å bli utsatt for ulykker enn andre, så vil jeg kalle deg en pessimist. Å være pessismist har ingenting med å finne glede i hverdagen å gjøre. Men, forøvrig! Gratulerer med å ha tredd inn i de voksnes rekker! Nå gjenstår bare mann, villa, unger og hund. Sånn sett er jeg en pestimist, tenker alltid det verste, men på den andre siden en livsnyter. Jeg elsker alle små, fine ting i livet. Som å se en film, gjøre andre fine ting. Jeg kjeder meg sjeldent. For jeg klare å finne på ting (selvom jeg ikke er med venner så mye). Som de kursene jeg brukte opp masse penger på...Elsker å se på dem :-) Hehe, takk! Im a real woman (selvom jeg har ganske delte følelser) Ønsker meg faktisk barn, men som den pestimisten jeg er, tror jeg aldri det vil skje Og forresten, du har æren av være den første (borsett fra min familie jeg bor med) som har sagt gratulerer til meg som 20 åring 0 Siter
skrevet Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 Sånn sett er jeg en pestimist, tenker alltid det verste, men på den andre siden en livsnyter. Jeg elsker alle små, fine ting i livet. Som å se en film, gjøre andre fine ting. Jeg kjeder meg sjeldent. For jeg klare å finne på ting (selvom jeg ikke er med venner så mye). Som de kursene jeg brukte opp masse penger på...Elsker å se på dem :-) Hehe, takk! Im a real woman (selvom jeg har ganske delte følelser)Ønsker meg faktisk barn, men som den pestimisten jeg er, tror jeg aldri det vil skje Og forresten, du har æren av være den første (borsett fra min familie jeg bor med) som har sagt gratulerer til meg som 20 åring Jeg vet ikke jeg, kanskje du bare har lært deg å ikke håpe for mye? En pessimist vil kanskje si "jeg vil aldri få barn. Derfor gidder jeg ikke prøve å bli kjent med noen".Ja, får kose deg. Sit back and enjoy the ride. Natta. 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 Sånn sett er jeg en pestimist, tenker alltid det verste, men på den andre siden en livsnyter. Jeg elsker alle små, fine ting i livet. Som å se en film, gjøre andre fine ting. Jeg kjeder meg sjeldent. For jeg klare å finne på ting (selvom jeg ikke er med venner så mye). Som de kursene jeg brukte opp masse penger på...Elsker å se på dem :-) Hehe, takk! Im a real woman (selvom jeg har ganske delte følelser) Ønsker meg faktisk barn, men som den pestimisten jeg er, tror jeg aldri det vil skje Og forresten, du har æren av være den første (borsett fra min familie jeg bor med) som har sagt gratulerer til meg som 20 åring Tror de fleste dør smertefritt. Hva skal du med barn hvis du ikke kommer til å leve lenge? 0 Siter
frosken Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 Gratulerer med dagen, Caylee :-) Håper du har en fin 20-års dag. 0 Siter
ISW Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 Gratulerer! Håper du blir både 30, 40, 50, 60 og 70 også 0 Siter
Caylee Skrevet 15. november 2014 Forfatter Skrevet 15. november 2014 Jeg vet ikke jeg, kanskje du bare har lært deg å ikke håpe for mye? En pessimist vil kanskje si "jeg vil aldri få barn. Derfor gidder jeg ikke prøve å bli kjent med noen". Ja, får kose deg. Sit back and enjoy the ride. Natta. Det er sant ja. Har lært meg å ikke håpe formye. Tusen takk :-) Har hatt en grei dag 0 Siter
Caylee Skrevet 15. november 2014 Forfatter Skrevet 15. november 2014 Tror de fleste dør smertefritt. Hva skal du med barn hvis du ikke kommer til å leve lenge? Jeg vil "spre" slekten min videre. Min søster er autist, og skjønner ikke slikt. Bare jeg vil få slekten videre untatt min fetter på mammas side. Uten meg, vil mye av pappas slekt dø ut siden han er enebarn. trist å tenke på. Er selvfølgelig ikke bare det. Høres koslig ut å ha barn, ha en å passe på med hele sitt hjerte. Vel, det er saken. Jeg er trist for jeg kommer ikke til å få oppleve det. 0 Siter
Caylee Skrevet 15. november 2014 Forfatter Skrevet 15. november 2014 (endret) Gratulerer med dagen, Caylee :-) Håper du har en fin 20-års dag. Tusen takk! Veldig koselig å høre! Har hatt en ganske fin dag. Min vennine fra 2 klasse på barneskolen husket bursdagen min som hun alltid gjør. Hun er herlig :-) Var også ute med en venn. Og skal snart se film med foreldrene mine. Fikk også melding fra læreren min, ble veldig positivt overasket. har aldri fått bursdagsmelding fra en lærer før og jeg har aldri nevnt til læreren hadde jeg hadde bursdag den 15 Endret 15. november 2014 av Caylee 0 Siter
Caylee Skrevet 15. november 2014 Forfatter Skrevet 15. november 2014 Gratulerer med 20-årsdagen din! Tusen takk Veldig snilt av deg ^^ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.