Gå til innhold

Jeg ble vist 20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer!

Håper du blir både 30, 40, 50, 60 og 70 også :)

Tusen takk ^^ kjempe koslig av deg

Hehe, håper egentlig jeg også.. ;)

Skrevet

Tusen takk! :)  Veldig koselig å høre!

Har hatt en ganske fin dag. Min vennine fra 2 klasse på barneskolen husket bursdagen min som hun alltid gjør. Hun er herlig :-) Var også ute med en venn. Og skal snart se film med foreldrene mine. Fikk også melding fra læreren min, ble veldig positivt overasket. har aldri fått bursdagsmelding fra en lærer før :) og jeg har aldri nevnt til læreren hadde jeg hadde bursdag den 15

Høres ut som en bra dag:-)  Så hyggelig av læreren din å sende sms. Synes du det går bra på skolen?

Selv om jeg skjønner at du fortsatt sliter mye, så virker det allikevel som du har vokst en del personlig det siste året. Jeg tror du er i ferd med å bli voksen :-)

Skrevet

Høres ut som en bra dag:-)  Så hyggelig av læreren din å sende sms. Synes du det går bra på skolen?

Selv om jeg skjønner at du fortsatt sliter mye, så virker det allikevel som du har vokst en del personlig det siste året. Jeg tror du er i ferd med å bli voksen :-)

Ja, hun er veldig snill :) de dagene jeg ikke har vært på skolen har hun sendt meg melding og spurt hvordan det går med meg, og da jeg var borte i flere dager ringte hun min psykolog fordi hun var beskymret. At hun bryr seg så mye er veldig koselig av henne. Føler jeg er verdt noe.

Ja, ganske. Hadde netopp sosilogi prøve, gikk kjempe lett. Mye fordi jeg husket mye fra vg2 ;)

Fikk også tilbakemelding på min artikkel, hun sa at skulle hun være helt ærlig så var det en av de beste i klassen. Matten går derimot ikke så bra.. Men kan ikke være flink til alt som det heter :-)

Jeg merker det selv. Veldig godt også. Jeg har forsatt mye vonde følelser, men takler det på en annen måte. Jeg tenker godt igjennom før jeg gjør noe dumt. Vil jeg virkelig dette? Svaret er som regel nei. Ender med at jeg ikke gjør noe dumt. Har ikke selvskadet på lenge. Jeg setter mer pris på livet.

Jeg er kanskje mer voksen. Noe jeg er glad for, hvis jeg hadde forsatt i samme spor som i fjor hadde jeg nok vært død nå. Iløpet av fjoråret hadde jeg 4 overdoser. Hvis det hadde vært samme iår hadde nok ikke leveren tålt mer. Hadde nok dødd uten at jeg egentlig ville det. Fint du har lagt merke til det :)

Skrevet

Ja, hun er veldig snill :) de dagene jeg ikke har vært på skolen har hun sendt meg melding og spurt hvordan det går med meg, og da jeg var borte i flere dager ringte hun min psykolog fordi hun var beskymret. At hun bryr seg så mye er veldig koselig av henne. Føler jeg er verdt noe.

Ja, ganske. Hadde netopp sosilogi prøve, gikk kjempe lett. Mye fordi jeg husket mye fra vg2 ;)

Fikk også tilbakemelding på min artikkel, hun sa at skulle hun være helt ærlig så var det en av de beste i klassen. Matten går derimot ikke så bra.. Men kan ikke være flink til alt som det heter :-)

Jeg merker det selv. Veldig godt også. Jeg har forsatt mye vonde følelser, men takler det på en annen måte. Jeg tenker godt igjennom før jeg gjør noe dumt. Vil jeg virkelig dette? Svaret er som regel nei. Ender med at jeg ikke gjør noe dumt. Har ikke selvskadet på lenge. Jeg setter mer pris på livet.

Jeg er kanskje mer voksen. Noe jeg er glad for, hvis jeg hadde forsatt i samme spor som i fjor hadde jeg nok vært død nå. Iløpet av fjoråret hadde jeg 4 overdoser. Hvis det hadde vært samme iår hadde nok ikke leveren tålt mer. Hadde nok dødd uten at jeg egentlig ville det. Fint du har lagt merke til det :)

Heisan:-)

Godt å høre, flott at du har blitt bedre.

Gratulerer så mye med bursdagen og vi skal gratulere deg helt frem til du fyller 90, ikke jeg, men andre:-)

Skrevet

Heisan:-)

Godt å høre, flott at du har blitt bedre.

Gratulerer så mye med bursdagen og vi skal gratulere deg helt frem til du fyller 90, ikke jeg, men andre:-)

Tusen takk :) betyr massse!

Beklager at jeg svarer så sent

Skrevet

Gratulerer med dagen! :)

Tusen takk herlige deg, nå har jeg faktisk blitt mer vant til 20 tallet :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...