Caylee Skrevet 15. november 2014 Forfatter Skrevet 15. november 2014 Gratulerer! Håper du blir både 30, 40, 50, 60 og 70 også Tusen takk ^^ kjempe koslig av deg Hehe, håper egentlig jeg også.. 0 Siter
frosken Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 Tusen takk! Veldig koselig å høre! Har hatt en ganske fin dag. Min vennine fra 2 klasse på barneskolen husket bursdagen min som hun alltid gjør. Hun er herlig :-) Var også ute med en venn. Og skal snart se film med foreldrene mine. Fikk også melding fra læreren min, ble veldig positivt overasket. har aldri fått bursdagsmelding fra en lærer før og jeg har aldri nevnt til læreren hadde jeg hadde bursdag den 15 Høres ut som en bra dag:-) Så hyggelig av læreren din å sende sms. Synes du det går bra på skolen? Selv om jeg skjønner at du fortsatt sliter mye, så virker det allikevel som du har vokst en del personlig det siste året. Jeg tror du er i ferd med å bli voksen :-) 0 Siter
Caylee Skrevet 15. november 2014 Forfatter Skrevet 15. november 2014 Høres ut som en bra dag:-) Så hyggelig av læreren din å sende sms. Synes du det går bra på skolen? Selv om jeg skjønner at du fortsatt sliter mye, så virker det allikevel som du har vokst en del personlig det siste året. Jeg tror du er i ferd med å bli voksen :-) Ja, hun er veldig snill de dagene jeg ikke har vært på skolen har hun sendt meg melding og spurt hvordan det går med meg, og da jeg var borte i flere dager ringte hun min psykolog fordi hun var beskymret. At hun bryr seg så mye er veldig koselig av henne. Føler jeg er verdt noe. Ja, ganske. Hadde netopp sosilogi prøve, gikk kjempe lett. Mye fordi jeg husket mye fra vg2 Fikk også tilbakemelding på min artikkel, hun sa at skulle hun være helt ærlig så var det en av de beste i klassen. Matten går derimot ikke så bra.. Men kan ikke være flink til alt som det heter :-) Jeg merker det selv. Veldig godt også. Jeg har forsatt mye vonde følelser, men takler det på en annen måte. Jeg tenker godt igjennom før jeg gjør noe dumt. Vil jeg virkelig dette? Svaret er som regel nei. Ender med at jeg ikke gjør noe dumt. Har ikke selvskadet på lenge. Jeg setter mer pris på livet. Jeg er kanskje mer voksen. Noe jeg er glad for, hvis jeg hadde forsatt i samme spor som i fjor hadde jeg nok vært død nå. Iløpet av fjoråret hadde jeg 4 overdoser. Hvis det hadde vært samme iår hadde nok ikke leveren tålt mer. Hadde nok dødd uten at jeg egentlig ville det. Fint du har lagt merke til det 0 Siter
mrxx Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 Ja, hun er veldig snill de dagene jeg ikke har vært på skolen har hun sendt meg melding og spurt hvordan det går med meg, og da jeg var borte i flere dager ringte hun min psykolog fordi hun var beskymret. At hun bryr seg så mye er veldig koselig av henne. Føler jeg er verdt noe. Ja, ganske. Hadde netopp sosilogi prøve, gikk kjempe lett. Mye fordi jeg husket mye fra vg2 Fikk også tilbakemelding på min artikkel, hun sa at skulle hun være helt ærlig så var det en av de beste i klassen. Matten går derimot ikke så bra.. Men kan ikke være flink til alt som det heter :-) Jeg merker det selv. Veldig godt også. Jeg har forsatt mye vonde følelser, men takler det på en annen måte. Jeg tenker godt igjennom før jeg gjør noe dumt. Vil jeg virkelig dette? Svaret er som regel nei. Ender med at jeg ikke gjør noe dumt. Har ikke selvskadet på lenge. Jeg setter mer pris på livet. Jeg er kanskje mer voksen. Noe jeg er glad for, hvis jeg hadde forsatt i samme spor som i fjor hadde jeg nok vært død nå. Iløpet av fjoråret hadde jeg 4 overdoser. Hvis det hadde vært samme iår hadde nok ikke leveren tålt mer. Hadde nok dødd uten at jeg egentlig ville det. Fint du har lagt merke til det Heisan:-) Godt å høre, flott at du har blitt bedre. Gratulerer så mye med bursdagen og vi skal gratulere deg helt frem til du fyller 90, ikke jeg, men andre:-) 0 Siter
Caylee Skrevet 18. november 2014 Forfatter Skrevet 18. november 2014 Heisan:-) Godt å høre, flott at du har blitt bedre. Gratulerer så mye med bursdagen og vi skal gratulere deg helt frem til du fyller 90, ikke jeg, men andre:-) Tusen takk betyr massse! Beklager at jeg svarer så sent 0 Siter
Caylee Skrevet 18. november 2014 Forfatter Skrevet 18. november 2014 Gratulerer med dagen! Tusen takk herlige deg, nå har jeg faktisk blitt mer vant til 20 tallet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.