lille_myyy Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 Jeg glemte å ta tabletten med Efexor i gårmorges, så jeg tok den på ettermiddagen i stede. Men da dette er en depottablett, bør jeg ta den på ettermiddagen i dag også? Eller kan jeg ta den nå, eller risikerer jeg å få "dobbel" dose da? Bruker kun 75 mg Veldig takknemlig for svar!! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 Beklager for sent svar, men svarer fordi det kan bli en neste gang. Du skal/kan ta neste dags tablett til vanlig tid. 0 Siter
lille_myyy Skrevet 16. november 2014 Forfatter Skrevet 16. november 2014 Beklager for sent svar, men svarer fordi det kan bli en neste gang. Du skal/kan ta neste dags tablett til vanlig tid. Takk for svar Jeg har glemt å ta med tabletten hjem til min mor og far denne helgen... Går det fint om jeg ikke tar den en dag? Glemmer litt av at jeg går på medisiner, så tror jeg trenger å få dette inn i min hverdagsrutine, men det er vel noe mange kan komme borti i startfasen. Særlig hvis de er litt distré, slik som meg 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Takk for svar Jeg har glemt å ta med tabletten hjem til min mor og far denne helgen... Går det fint om jeg ikke tar den en dag? Glemmer litt av at jeg går på medisiner, så tror jeg trenger å få dette inn i min hverdagsrutine, men det er vel noe mange kan komme borti i startfasen. Særlig hvis de er litt distré, slik som meg Det går bra om glemmedagene ikke er for ofte. Alle, som må ta medisin hver dag, bør bruke ukedosett. 0 Siter
lille_myyy Skrevet 16. november 2014 Forfatter Skrevet 16. november 2014 Det går bra om glemmedagene ikke er for ofte. Alle, som må ta medisin hver dag, bør bruke ukedosett. Nei, dette er første gang jeg har glemt den helt av.. Ukesdosett kan jo være lurt, takk for tipset 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Det går bra om glemmedagene ikke er for ofte. Alle, som må ta medisin hver dag, bør bruke ukedosett. Er det vanlig at man får dosett der man er innlagt? Har ikke pleid å få det men fikk det en plass og den bruker jeg. 0 Siter
lille_myyy Skrevet 16. november 2014 Forfatter Skrevet 16. november 2014 Er det vanlig at man får dosett der man er innlagt? Har ikke pleid å få det men fikk det en plass og den bruker jeg. Jeg tror ikke det er vanlig å få det på institusjoner. Jeg er ikke 100 % sikker, siden jeg aldri har hatt behov for å være innlagt:) Hvis ikke kan man sikkert kjøpe det på apotek osv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Jeg tror ikke det er vanlig å få det på institusjoner. Jeg er ikke 100 % sikker, siden jeg aldri har hatt behov for å være innlagt:) Hvis ikke kan man sikkert kjøpe det på apotek osv. Ja jeg hadde tenkt å kjøpe på apoteket men så fikk jeg jo :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.