Gå til innhold

Glad og fornøyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Psyken min er stabilisert og det gjør meg lykkelig og ikke minst takknemlig. Det tror jeg gjelder for alle med psykiske og fysiske lidelser som merker bedring.

Nå skal jeg ut å gå i det fine, grå novemberværet. Det blir deilig.

Alt føles godt nå. Jeg koser meg med barna og nyter å se at de er glade.

Jeg har til og med klart å plukke opp en roman jeg begynte med for en god stund siden. Jeg leser ikke mer enn to sider hver dag, i går leste jeg mer, men jeg er i gang. En god roman er en invitasjon inn i en annen og spennende verden. Det skaper bilder og følelser. Jeg tror det er veldig bra å lese. Musikk er også bra. Lenge leve You Tube!

Jeg er så takknemlig!

Skrevet

Ja, jeg er svært glad. Håper det går fint med deg også stjernestøv!

Skrevet

Ja, jeg er svært glad. Håper det går fint med deg også stjernestøv!

Kjekt å lese positive innlegg her inne. Jeg har tenkt å ta meg sammen å gjøre husarbeid, kan ikke bare sitte hele dagen og tiden går så seint da.

Skrevet

Jeg har gjort svært lite i dag, bare kost meg. Jeg har gått turen min og handlet og nå skal jeg til å lage middag. I kveld skal jeg lese mine obligatoriske 2 sider i romanen. Det er en spennende bok så kanskje jeg etterhvert kan lese litt mer. Leser du stjernestøv?

Skrevet

Jeg har gjort svært lite i dag, bare kost meg. Jeg har gått turen min og handlet og nå skal jeg til å lage middag. I kveld skal jeg lese mine obligatoriske 2 sider i romanen. Det er en spennende bok så kanskje jeg etterhvert kan lese litt mer. Leser du stjernestøv?

Jeg leser bare Donald på senga, er ikke interessert i noe annet.

Skrevet

Jeg er en ekte dondaldist så jeg mener at Donald er helt topp. Det er mange fine tegneserier i handelen hvis du har lyst på litt varisjon.

Skrevet

Så bra :-)

Glad på dine vegne! Stå på, og husk, aldri gi opp!

Skrevet

Donald er gøyalt :-)

Leser det innimellom selv. Gjør en i godt humør

Skrevet (endret)

Psyken min er stabilisert og det gjør meg lykkelig og ikke minst takknemlig. Det tror jeg gjelder for alle med psykiske og fysiske lidelser som merker bedring.

Nå skal jeg ut å gå i det fine, grå novemberværet. Det blir deilig.

Alt føles godt nå. Jeg koser meg med barna og nyter å se at de er glade.

Jeg har til og med klart å plukke opp en roman jeg begynte med for en god stund siden. Jeg leser ikke mer enn to sider hver dag, i går leste jeg mer, men jeg er i gang. En god roman er en invitasjon inn i en annen og spennende verden. Det skaper bilder og følelser. Jeg tror det er veldig bra å lese. Musikk er også bra. Lenge leve You Tube!

Jeg er så takknemlig!

Hei!

Så bra:-) Lyset er fint om høsten:-)

Og man kan være inne med god samvittighet:-) eller i vertfall jeg er det, og jeg liker regnvær, tordenvær, lyn, og sterk vind, men jeg liker meg best inne. Det er så fint å høre på, jeg kan nesten kjenne det i meg, når det blåser så man hører det nesten i huset og ute i hagen.

Endret av Madelenemie
Skrevet

Hei!

Så bra:-) Lyset er fint om høsten:-)

Og man kan være inne med god samvittighet:-) eller i vertfall jeg er det, og jeg liker regnvær, tordenvær, lyn, og sterk vind, men jeg liker meg best inne. Det er så fint å høre på, jeg kan nesten kjenne det i meg, når det blåser så man hører det nesten i huset og ute i hagen.

Så sanselig du er Madelenemie!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...