AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 Hvis man blir deprimert av å følge med på nyheter (det er bare krig, sykdom og faenskal alle steder), skal man tvinge seg til å følge med eller skal man la være? Anonymous poster hash: 2f9b5...561 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 La være. Anonymous poster hash: 34eee...58b 0 Siter
Caylee Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 (endret) Du burde ikke lese formye om sånt. Helt enig, det er ufattelig deprimerende. Og gjør meg redd. Bedre å holde på med noe og lese ting som gir deg håp og gjør det glad :-) Endret 15. november 2014 av Caylee 0 Siter
skrevet Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Jeg har heller ikke så godt av det, selv om det ikke er deprimert jeg blir. Blir mer urolig. For fremtiden. Det har egentlig ingen hensikt at jeg skal vite om det, for jeg kan ikke gjøre noe med det uansett. Eneste måtte jo være at folk ser på deg som en idiot hvis du ikke har hørt om ebola, men det er jo et valg man får ta selv ut i fra hvilke behov man har for at andre ikke skal se på deg som en idiot og hvor mange du faktisk er i kontakt med. 0 Siter
slabbedask Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Jeg har heller ikke så godt av det, selv om det ikke er deprimert jeg blir. Blir mer urolig. For fremtiden. Det har egentlig ingen hensikt at jeg skal vite om det, for jeg kan ikke gjøre noe med det uansett. Eneste måtte jo være at folk ser på deg som en idiot hvis du ikke har hørt om ebola, men det er jo et valg man får ta selv ut i fra hvilke behov man har for at andre ikke skal se på deg som en idiot og hvor mange du faktisk er i kontakt med. Sånn er det med den saken. Når man ikke har kontakt med noen er det bare å droppe nyheter med god samvittighet. Så kan verden gå til helvete uten at man behøver å bli nervevrak. Men men. 0 Siter
skrevet Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Sånn er det med den saken. Når man ikke har kontakt med noen er det bare å droppe nyheter med god samvittighet. Så kan verden gå til helvete uten at man behøver å bli nervevrak.Men men.Ja er tilbøyelig til å være enig i dette.Men men. 0 Siter
slabbedask Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Ja er tilbøyelig til å være enig i dette.Men men. Vi får se hva som skjer. Vi får se. 0 Siter
skrevet Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Vi får se hva som skjer.Vi får se.Nyheter er egentlig bare underholdning. Er få som er engasjert ut over å lese korte, ned-dummede artikler og spy ut sannhetene sine i kommentarfeltene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.