Gå til innhold

Deprimert av nyheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man blir deprimert av å følge med på nyheter (det er bare krig, sykdom og faenskal alle steder), skal man tvinge seg til å følge med eller skal man la være?

Anonymous poster hash: 2f9b5...561
Skrevet

La være.

Anonymous poster hash: 34eee...58b
Skrevet (endret)

Du burde ikke lese formye om sånt. Helt enig, det er ufattelig deprimerende. Og gjør meg redd. Bedre å holde på med noe og lese ting som gir deg håp og gjør det glad :-)

Endret av Caylee
Skrevet

Jeg har heller ikke så godt av det, selv om det ikke er deprimert jeg blir. Blir mer urolig. For fremtiden. Det har egentlig ingen hensikt at jeg skal vite om det, for jeg kan ikke gjøre noe med det uansett. Eneste måtte jo være at folk ser på deg som en idiot hvis du ikke har hørt om ebola, men det er jo et valg man får ta selv ut i fra hvilke behov man har for at andre ikke skal se på deg som en idiot og hvor mange du faktisk er i kontakt med.

Skrevet

Jeg har heller ikke så godt av det, selv om det ikke er deprimert jeg blir. Blir mer urolig. For fremtiden. Det har egentlig ingen hensikt at jeg skal vite om det, for jeg kan ikke gjøre noe med det uansett. Eneste måtte jo være at folk ser på deg som en idiot hvis du ikke har hørt om ebola, men det er jo et valg man får ta selv ut i fra hvilke behov man har for at andre ikke skal se på deg som en idiot og hvor mange du faktisk er i kontakt med.

Sånn er det med den saken. Når man ikke har kontakt med noen er det bare å droppe nyheter med god samvittighet. Så kan verden gå til helvete uten at man behøver å bli nervevrak.

Men men.

Skrevet

Sånn er det med den saken. Når man ikke har kontakt med noen er det bare å droppe nyheter med god samvittighet. Så kan verden gå til helvete uten at man behøver å bli nervevrak.

Men men.

Ja er tilbøyelig til å være enig i dette.

Men men.

Skrevet

Ja er tilbøyelig til å være enig i dette.Men men.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Skrevet

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Nyheter er egentlig bare underholdning. Er få som er engasjert ut over å lese korte, ned-dummede artikler og spy ut sannhetene sine i kommentarfeltene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...