Gå til innhold

Hvorfor hører jeg stemmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt spørsmål, sikkert ikke så lett å svare på.

Jeg har hørt stemmer siden jeg var 12-13 år gammel. Ingen traumer kan ha ført til det, selv om det ofte er det som er forklaringen. 18 år, borte, mistet... Hva har jeg gjort galt for å fortjene denne forbannelsen?

Er relativt greit medisinert, xeplion 100mg/21 dag. Økte fra 75 ved sist injeksjon.

Føler meg alene, hjelpesløs, missforstått.. Fortjener jeg ikke noe skikkelig svar? Finnes det ikke noe svar?

Skrevet

Enkelt spørsmål, sikkert ikke så lett å svare på.

Jeg har hørt stemmer siden jeg var 12-13 år gammel. Ingen traumer kan ha ført til det, selv om det ofte er det som er forklaringen. 18 år, borte, mistet... Hva har jeg gjort galt for å fortjene denne forbannelsen?

Er relativt greit medisinert, xeplion 100mg/21 dag. Økte fra 75 ved sist injeksjon.

Føler meg alene, hjelpesløs, missforstått.. Fortjener jeg ikke noe skikkelig svar? Finnes det ikke noe svar?

Jeg leste en plass at stemmehøring var ganske vanlig.

Skrevet

Svaret finnes, men det er vanskelig å ha et komplett svar, og selv om du føler du vet svaret har du egentlig ingen garanti for at det er korrekt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...