Gå til innhold

Kjenner m sint . Stakkars min mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner selvforakt, skjeller ut mannen for så å tenke jeg er verst selv . Får ikke noe svar . Sier han ksn gå fra meg om han ikke orker mer .

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

10

• skrevet

7

• frosken

4

• ISW

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kanskje jeg er et fælt menneske likevel med et falsk ytre? Har lyst til å bli destruktiv mot meg selv, intet annet hjelper. Vil ikke sndre skal lide for at jeg er et vrak

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Alternativet kan være å la seg behandle slik en spesialist anbefaler uten å hele tiden skulle overprøve spesialistens vurderinger og anbefalinger.

Skrevet

Trodde ikke jeg var fæl før jeg kom i kontakt m psykiatrien , kanskje tar de drepen på meg.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, det er nok psykiatrien sin skyld :-(

Skrevet

Jeg trodde jeg var et vrak før psykiatri, nå lurer jeg på om jeg er et slemt vrak . Er sur på andre når jeg egentlig er aller surest på meg selv. Bør heller lide i stillhet . Forsvinne

Skrevet

Hvor gammel er du? Har du plutselig blitt sånn som dette? Merkelig... men hva vet jeg.

Skrevet

Har vært et snilt lam før ! Nå er jeg bøs til ektefellen - han har ikke fortjent det . Burde gi han fri :((((

Skrevet

Lurer på hva jeg skal gjøre med slike destruktivt tankegods . Bør ikke få tabletter når jeg får lyst til å spise dem og. Tok dosen ganger 3- sammen m vin . Ble ikke borte

Skrevet

Har vært et snilt lam før ! Nå er jeg bøs til ektefellen - han har ikke fortjent det . Burde gi han fri :((((

Det er psykiatrien som har gjort deg slem? Hvordan da?

Anonymous poster hash: aef70...127

Skrevet

Lurer på hva jeg skal gjøre med slike destruktivt tankegods . Bør ikke få tabletter når jeg får lyst til å spise dem og. Tok dosen ganger 3- sammen m vin . Ble ikke borte

Som voksen har du et visst ansvar selv.

Skrevet

Hvis du bare plutselig endrer personlighet tyder vel det på psykdom? I såfall bør du sikkert følge det din behandler sier... det inkluderer å ikke ta flere tabletter enn du får forskrevet, og ikke blande med alkohol... :)

Skrevet

Hvis du bare plutselig endrer personlighet tyder vel det på psykdom? I såfall bør du sikkert følge det din behandler sier... det inkluderer å ikke ta flere tabletter enn du får forskrevet, og ikke blande med alkohol... :)

min Sunne fornuft ligger brakk- lyst til å forvitre
Skrevet

min Sunne fornuft ligger brakk- lyst til å forvitre

Har du forsøkt å tenke over hva som er problemet ditt? Det har jeg prøvd å tenke på. Hva som gjør at jeg har problemer. Jeg har kommet frem til en konklusjon, og.

Skrevet

Selvoppfyllende el smittet

Ansvarsfraskrivelse. I steden for å ta i mot hjelp har du brukt all energi på å krangle om diagnoser.

Skrevet

Har du forsøkt å tenke over hva som er problemet ditt? Det har jeg prøvd å tenke på. Hva som gjør at jeg har problemer. Jeg har kommet frem til en konklusjon, og.

Javel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...