Gjest Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Kjenner selvforakt, skjeller ut mannen for så å tenke jeg er verst selv . Får ikke noe svar . Sier han ksn gå fra meg om han ikke orker mer . 0 Siter
Gjest Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Kanskje jeg er et fælt menneske likevel med et falsk ytre? Har lyst til å bli destruktiv mot meg selv, intet annet hjelper. Vil ikke sndre skal lide for at jeg er et vrak 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Alternativet kan være å la seg behandle slik en spesialist anbefaler uten å hele tiden skulle overprøve spesialistens vurderinger og anbefalinger. 0 Siter
Gjest Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Trodde ikke jeg var fæl før jeg kom i kontakt m psykiatrien , kanskje tar de drepen på meg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Ja, det er nok psykiatrien sin skyld :-( 0 Siter
Gjest Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Jeg trodde jeg var et vrak før psykiatri, nå lurer jeg på om jeg er et slemt vrak . Er sur på andre når jeg egentlig er aller surest på meg selv. Bør heller lide i stillhet . Forsvinne 0 Siter
skrevet Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Hvor gammel er du? Har du plutselig blitt sånn som dette? Merkelig... men hva vet jeg. 0 Siter
Gjest Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Har vært et snilt lam før ! Nå er jeg bøs til ektefellen - han har ikke fortjent det . Burde gi han fri ((( 0 Siter
Gjest Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Lurer på hva jeg skal gjøre med slike destruktivt tankegods . Bør ikke få tabletter når jeg får lyst til å spise dem og. Tok dosen ganger 3- sammen m vin . Ble ikke borte 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Har vært et snilt lam før ! Nå er jeg bøs til ektefellen - han har ikke fortjent det . Burde gi han fri ((( Det er psykiatrien som har gjort deg slem? Hvordan da?Anonymous poster hash: aef70...127 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Lurer på hva jeg skal gjøre med slike destruktivt tankegods . Bør ikke få tabletter når jeg får lyst til å spise dem og. Tok dosen ganger 3- sammen m vin . Ble ikke borte Som voksen har du et visst ansvar selv.Anonymous poster hash: aef70...127 0 Siter
skrevet Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Har vært et snilt lam før ! Nå er jeg bøs til ektefellen - han har ikke fortjent det . Burde gi han fri (((Hvis du bare plutselig endrer personlighet tyder vel det på psykdom? I såfall bør du sikkert følge det din behandler sier... det inkluderer å ikke ta flere tabletter enn du får forskrevet, og ikke blande med alkohol... 0 Siter
Gjest Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Hvis du bare plutselig endrer personlighet tyder vel det på psykdom? I såfall bør du sikkert følge det din behandler sier... det inkluderer å ikke ta flere tabletter enn du får forskrevet, og ikke blande med alkohol... min Sunne fornuft ligger brakk- lyst til å forvitre 0 Siter
skrevet Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 min Sunne fornuft ligger brakk- lyst til å forvitreHar du forsøkt å tenke over hva som er problemet ditt? Det har jeg prøvd å tenke på. Hva som gjør at jeg har problemer. Jeg har kommet frem til en konklusjon, og. 0 Siter
Gjest Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Er en sammensatt sjel uten integritet 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Selvoppfyllende el smittet Ansvarsfraskrivelse. I steden for å ta i mot hjelp har du brukt all energi på å krangle om diagnoser.Anonymous poster hash: aef70...127 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Har du forsøkt å tenke over hva som er problemet ditt? Det har jeg prøvd å tenke på. Hva som gjør at jeg har problemer. Jeg har kommet frem til en konklusjon, og. Javel?Anonymous poster hash: aef70...127 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.