Gjest Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Ansvarsfraskrivelse. I steden for å ta i mot hjelp har du brukt all energi på å krangle om diagnoser.Anonymous poster hash: aef70...127 har ikke kranglet kun beskyttet meg mot påstander dom ikke er korrekt 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 har ikke kranglet kun beskyttet meg mot påstander dom ikke er korrekt Det kalles krangling.Anonymous poster hash: aef70...127 0 Siter
skrevet Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Er en sammensatt sjel uten integritetHva er grunnen til at du kjeftet på mannen din da? Du sier "er en sammensatt sjel uten integritet", og "er slem". Men er dette egentlig forklaringer? Eller er det rett og slett bare å generalisere denne ene tingen (kjeftet på mannen) til en større teori?Ta et eksempel. Jeg liker å høre på musikk. Hvorfor gjør jeg det? Er det ikke litt enkelt å forklare det med at "jeg er en musikkfan"? Det er jo det du gjør... tilsvarende...Det må jo ha vært et eller annet du tenkte du ville oppnå ved å kjefte på mannen din... sier ikke at det du ønsket å oppnå var positivt for deg, eller lønnet seg for deg.Sånn... gøy å leke psykolog. Psykodynamiker. 0 Siter
Gjest Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Hensikt m kjeftingBare noe taktløshet slik jeg opplever det, men jeg er helt håpløs. Gjemte m vekk og var stiv som en stokk. En pine p være sammen m andre . Får lyst til å gi opp kort og brutalt 0 Siter
Pallida Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Å plage deg selv med massiv skyldfølelse er utelukkende destruktivt, og gjør deg ute av stand til å ta ansvar. Klarer du se det? 0 Siter
Gjest Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Det verste av alt - tørr ikke være mamma - tante foran- redd de skal synes jeg er dum. Det et inderlig vondt - kjennes dom jeg har mistet meg selv og hva jeg sto for:()( skuffet 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 Hva har du tenkt å gjøre med det?Anonymous poster hash: aef70...127 0 Siter
missmas Skrevet 16. november 2014 Skrevet 16. november 2014 For mange sovepiller Og jeg blir psykotisk 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Jeg synes det er skremmende at du fortsatt ikke har skjønt at du bør avstå fra alkohol. 0 Siter
Gjest Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Jeg håper du takker ja til innleggelse nå som du har blitt så syk (deprimert). Du trenger behandling for din depresjon. Om ikke annet så gjør det for ungenes skyld. Jeg synes så synd på dem 0 Siter
ISW Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Jeg synes at du enten bør slutte umiddelbart med denne utageringen din (du skriver en masse tråder, og når du ikke får svar truer du med selvdestruktivitet eller å si at du har tatt masse tabletter) - eller velge innleggelse. Du er ikke et "vrak", men du er alvorlig syk og det må du ta på alvor. 0 Siter
frosken Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 5 stilnoch er vel ikke dødelig? Nei, det er ikke dødelig. Slik jeg ser det, er det imidlertid et tillitsbrudd i forhold til fastlege som har skrevet de ut til deg. Du forventes å være voksen nok til å kunne bruke stilnoct slik det er avtalt. Nå er det ny uke, og du kom deg vel egentlig ganske bra gjennom helgen som du gruet deg slik til. Utageringen i går kveld ser jeg som et resultat av at du hadde tatt deg mye sammen gjennom to døgn og så valgte du å ikke ta deg sammen lenger. Synd for din del, da du river ned det litt du hadde bygd opp i løpet av helgen på den måten. Ny uke gir imidlertid nye muligheter til å håndtere et vanskelig liv mest mulig konstruktivt. 0 Siter
Gjest gjesteleser Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Nå kommer du sannsynligvis til å bli sint på meg, men det driter jeg i. Andre har strøket deg med hårene lenge nå, det hjelper ikke. Så nå sier jeg det rett ut: Ta ansvar. Du er mor for pokker! Du kan ikke fortsette å gjemme deg vekk i ditt eget hode, bare fokusere på deg selv og bli sykere og sykere! Det er barn rundt deg som trenger deg! Nå får du f..n meg ta deg sammen nok til å ta imot den hjelpen du får(for du får masse hjelp du velger å ikke nyttiggjøre deg!), si ja til innleggelse, ta medisinen du får anbefalt i anbefalt mengde, og hold deg unna alkohol! Ingen flere unnskyldninger, bare gjør det! Du er ikke et fælt eller ondt menneske. Men akkurat nå er du så syk at du ikke er deg selv. Vil du fortsette å være denne versjonen av deg selv, eller vil du ta imot hjelp og bli den gode mammaen og kona du har vært? Grav frem alle kreftene du har, og ta imot hjelpen! 0 Siter
skrevet Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Nå kommer du sannsynligvis til å bli sint på meg, men det driter jeg i. Andre har strøket deg med hårene lenge nå, det hjelper ikke.Syns alle har sagt akkurat det samme som deg hele tiden, jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Egodeplesjon. Er det psykt? Les denne: http://synnasverden.net/tag/muskel/Anonymous poster hash: aef70...127 0 Siter
ISW Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Nå kommer du sannsynligvis til å bli sint på meg, men det driter jeg i. Andre har strøket deg med hårene lenge nå, det hjelper ikke. Så nå sier jeg det rett ut: Ta ansvar. Du er mor for pokker! Du kan ikke fortsette å gjemme deg vekk i ditt eget hode, bare fokusere på deg selv og bli sykere og sykere! Det er barn rundt deg som trenger deg! Nå får du f..n meg ta deg sammen nok til å ta imot den hjelpen du får(for du får masse hjelp du velger å ikke nyttiggjøre deg!), si ja til innleggelse, ta medisinen du får anbefalt i anbefalt mengde, og hold deg unna alkohol! Ingen flere unnskyldninger, bare gjør det! Du er ikke et fælt eller ondt menneske. Men akkurat nå er du så syk at du ikke er deg selv. Vil du fortsette å være denne versjonen av deg selv, eller vil du ta imot hjelp og bli den gode mammaen og kona du har vært? Grav frem alle kreftene du har, og ta imot hjelpen! Tommel opp. 0 Siter
Gjest Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Vet at menneske heten og helse vesen hater Meg så ønsk m heller død. Hadde vært d beste 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.