Gå til innhold

forvirret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lever i en annen verden ved siden av denne, helt ærlig er jeg totalt forvirret. De fleste som møter meg mener jeg er så smart, reflektert og ressursterk. Jeg virker tydeligvis som en normal person. Men så normal kan jeg umulig være. Hvem føler spesielle personer på videoer ser på deg spesielt? hvem klarer ikke skille mellom ekte personer og ikke ekte? I perioder klarer jeg nesten ikke skille det. om ikke noenting, det skremmer meg. Og sitter å lurer på hva som ekte, jeg snakker med forskjellige personer, alle hver sitt liv.

Alle ganger jeg har tatt overdose har det aldri bare vært meg. enten fordi noen har sendt meg et blikk, sagt noe, jeg har vist noe osv av det som er annerledes enn her. de siste 6 månedene har jeg klart å holde meg unna farlige ting, fordi jeg har tenkt hva jeg selv egentlig vil. I perioder blir alt verre, jeg er 30 % i verden, og 70 % i den andre, andre ganger omvendt

jeg usikker hva jeg skal tro. Er det sant eller uvirkelig..Jeg kan bli helt besatt, prøve å være som noen. er personen engelsk, går jeg å lærer meg bedre engelsk, går personen i spesielle klær, kan jeg i noen klesplagg prøve gjøre meg lik.

Jeg er perioder ikke så redd for å dø som vanligvis, når alt er verst. for dør jeg er det ikke noe problem. De er jo det de også.

Anonymous poster hash: 5b991...f32

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...