missmas Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Kan ikke sove fordi jeg er besatt av engler at de kan høre tankene mine og se på meg mens jeg gjør private ting og føler kroppen forandrer form. Skulle ønske det var en pille jeg kunne ta for å få det bort 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Kan ikke sove fordi jeg er besatt av engler at de kan høre tankene mine og se på meg mens jeg gjør private ting og føler kroppen forandrer form. Skulle ønske det var en pille jeg kunne ta for å få det bort Har du begynt å bli syk igjen? 0 Siter
FGT Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Kan ikke sove fordi jeg er besatt av engler at de kan høre tankene mine og se på meg mens jeg gjør private ting og føler kroppen forandrer form. Skulle ønske det var en pille jeg kunne ta for å få det bort Hva slags engler kan dette være ? 0 Siter
future life Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Kan ikke sove fordi jeg er besatt av engler at de kan høre tankene mine og se på meg mens jeg gjør private ting og føler kroppen forandrer form. Skulle ønske det var en pille jeg kunne ta for å få det bort Rotet med medisinen din? Jeg blir sånn når jeg er syk. Kanskje lurt å kontakte legen din om dette ikke gir seg? 0 Siter
missmas Skrevet 17. november 2014 Forfatter Skrevet 17. november 2014 Jeg trappet ned Abilify til 10 mg: men holdt det ikke ut, så er tilbake på 15 0 Siter
Caylee Skrevet 18. november 2014 Skrevet 18. november 2014 Engler er snille vesener, ren kjærlighet 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Ikke alle. Jo alle engler er kjærlighet. 0 Siter
FGT Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Jo alle engler er kjærlighet. Ikke de falne engler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.