skrevet Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Jeg er "paranoid" nå - og føler meg sint pga. det.Ser for meg at fastlegene og resten av legekontoret diskuterer om jeg er en trygdesvindler. Siden jeg ikke virker nervøs. Kanskje de ringer til DPS og tar opp dette med dem. NAV-damen var i matbutikken, og kikket rart på meg; kan det bety at hun syns jeg virket selvsikker og dermed mistenker at jeg er svindler?Det trenger ikke være paranoid heller. Jeg er egentlig ikke sikker.Er dette noe jeg bare må leve med?Eller finnes det bedre medisiner?Psykoterapi...Noen sier at jeg bare må være sammen med andre mennesker. Ok. Hvem skal jeg være med? Helt uaktuelt å sitte på dagsenteret og kaste ertepose til hverandre. Og spise pepperkaker. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Jeg er "paranoid" nå - og føler meg sint pga. det. Ser for meg at fastlegene og resten av legekontoret diskuterer om jeg er en trygdesvindler. Siden jeg ikke virker nervøs. Kanskje de ringer til DPS og tar opp dette med dem. NAV-damen var i matbutikken, og kikket rart på meg; kan det bety at hun syns jeg virket selvsikker og dermed mistenker at jeg er svindler? Det trenger ikke være paranoid heller. Jeg er egentlig ikke sikker. Er dette noe jeg bare må leve med? Eller finnes det bedre medisiner? Psykoterapi... Noen sier at jeg bare må være sammen med andre mennesker. Ok. Hvem skal jeg være med? Helt uaktuelt å sitte på dagsenteret og kaste ertepose til hverandre. Og spise pepperkaker. Jeg tror du kan forandre måten du tror andre tenker om deg på, terapi? 0 Siter
skrevet Skrevet 17. november 2014 Forfatter Skrevet 17. november 2014 Jeg tror du kan forandre måten du tror andre tenker om deg på, terapi?Det fungerer ikke. Fordi jeg bare lager et nytt system når jeg snakker med terapeuten. Som bare detter ut igjen etter kort tid. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Det fungerer ikke. Fordi jeg bare lager et nytt system når jeg snakker med terapeuten. Som bare detter ut igjen etter kort tid. Mer og sterkere medisiner da. Anonymous poster hash: 4c438...142 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Det fungerer ikke. Fordi jeg bare lager et nytt system når jeg snakker med terapeuten. Som bare detter ut igjen etter kort tid. Da må du kanskje lære deg å leve med det, min psykolog sa jeg måtte lære meg å leve med tvangstankene. Har jo gjort det og da hele livet. 0 Siter
future life Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Jeg også tror dette kan bedres ved terapi. hva tenker du om dine egne tanker? Er dette sant, eller kan det være at det er bare tullete tanker? Ikke noe å hekte seg opp i, eller bry seg om? Det bor ca 5 millioner mennesker i Norge. Tror du at du er så viktig at legene på legekontoret orker å bruke sin meget knappe tid på å diskutere deg? Realistisk sett ( kanskje dette skuffer deg): Ingen har tid til å tenke, eller bry seg så mye om et menneske hele tiden. De fleste har nok med seg selv og sine nærmeste. Du har kanskje vært trygdet i noen år? Hvis noen hadde ment du svindlet til deg denne trygden, kan du være sikker på at du hadde mistet den for lenge siden. Slutt å bruke energi på alle disse tullete tankene. Kan du konsentrere deg om andre ting, noe som er positivt? 0 Siter
skrevet Skrevet 17. november 2014 Forfatter Skrevet 17. november 2014 Har tenkt på dette med trygdesvindel siden 2005. Det husker jeg godt siden jeg sluttet på attføring pga. det. (Men ble fattig av det, og så overtalt til å begynne igjen.)9-10 år... :D 0 Siter
skrevet Skrevet 17. november 2014 Forfatter Skrevet 17. november 2014 Mer og sterkere medisiner da.Anonymous poster hash: 4c438...142 Nei det blir man bare sløv av... 0 Siter
future life Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Har tenkt på dette med trygdesvindel siden 2005. Det husker jeg godt siden jeg sluttet på attføring pga. det. (Men ble fattig av det, og så overtalt til å begynne igjen.)9-10 år... :D 9-10 år med tullete tanker som helt sikkert ikke representerer sannheten. På tide å stoppe dette tullet? 0 Siter
skrevet Skrevet 17. november 2014 Forfatter Skrevet 17. november 2014 Du har kanskje vært trygdet i noen år? Hvis noen hadde ment du svindlet til deg denne trygden, kan du være sikker på at du hadde mistet den for lenge siden. Slutt å bruke energi på alle disse tullete tankene. Kan du konsentrere deg om andre ting, noe som er positivt?Kanskje de prøver å samle bevis... sånn tenker jeg. 0 Siter
skrevet Skrevet 17. november 2014 Forfatter Skrevet 17. november 2014 9-10 år med tullete tanker som helt sikkert ikke representerer sannheten. På tide å stoppe dette tullet?Ja, men det er jo det jeg spør om i denne tråden, om hvordan man stopper det, men jeg vet ikke hvordan. 0 Siter
slabbedask Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Ja, men det er jo det jeg spør om i denne tråden, om hvordan man stopper det, men jeg vet ikke hvordan. Enten ved å kontrollere tankene, eller med medisiner. Finnes det andre måter? 0 Siter
future life Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Kanskje de prøver å samle bevis... sånn tenker jeg. Hvem er "de"? Hvem er det som gidder å bruke tiden sin på å tenke på deg hele tiden? Bruker du energien din på å tenke sånn om andre trygdemottakere? 0 Siter
skrevet Skrevet 17. november 2014 Forfatter Skrevet 17. november 2014 Hvem er "de"? Hvem er det som gidder å bruke tiden sin på å tenke på deg hele tiden? Bruker du energien din på å tenke sånn om andre trygdemottakere?Helsevesenet og NAV... jeg tenker ikke over andre nei, men dette er jo de som har ansvaret for det, og hvis de ser noe som er åpenbart galt...Men dette er ikke noe mer å snakke om, det blir helt sikkert slettet. 0 Siter
skrevet Skrevet 17. november 2014 Forfatter Skrevet 17. november 2014 Enten ved å kontrollere tankene, eller med medisiner. Finnes det andre måter?Det finnes ingen løsning. 0 Siter
future life Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Helsevesenet og NAV... jeg tenker ikke over andre nei, men dette er jo de som har ansvaret for det, og hvis de ser noe som er åpenbart galt...Men dette er ikke noe mer å snakke om, det blir helt sikkert slettet. La det bli slettet, bare det at jeg finner dette interessant. Hvor er logikken i dette? Vi vet begge to at NAV har det meget travelt. Kan du tenke at dette er syke tanker som spinner i ditt eget hode? Det er syke tanker og har ingenting med virkeligheten å gjøre. Jeg er veldig sikker på at de på NAV bruker tiden sin på andre ting enn deg. Bestem deg for å ta imot trygden din og ferdig med det. 0 Siter
skrevet Skrevet 17. november 2014 Forfatter Skrevet 17. november 2014 La det bli slettet, bare det at jeg finner dette interessant. Hvor er logikken i dette? Vi vet begge to at NAV har det meget travelt. Kan du tenke at dette er syke tanker som spinner i ditt eget hode? Det er syke tanker og har ingenting med virkeligheten å gjøre. Jeg er veldig sikker på at de på NAV bruker tiden sin på andre ting enn deg.Bestem deg for å ta imot trygden din og ferdig med det.Ja, får bare koble ut tankene og gjøre noe praktisk i stedet.Takk for svar/hjelp. 0 Siter
future life Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Ja, får bare koble ut tankene og gjøre noe praktisk i stedet.Takk for svar/hjelp. Bare hyggelig hvis dette kunne hjelpe litt. Hvem er Geir? :-). 0 Siter
skrevet Skrevet 17. november 2014 Forfatter Skrevet 17. november 2014 Bare hyggelig hvis dette kunne hjelpe litt. Hvem er Geir? :-).Hehe, bare en gammel forumtraver som jeg savner... Geir var konge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.