Gå til innhold

Urolig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er for det meste urolig og vet ikke hvorfor, er det generell angst? Har ikke roet meg helt etter at elva gikk over sine bredder her, men er det normalt? Heldigvis er det opphold nå, likevel er jeg urolig og prøver å ikke ta vival, må spare dem til hvis det skulle skje noe. Blir urolig når ikke mine nærmeste er rundt meg, de kan jo ikke være her hele tiden. Hva kan jeg gjøre med denne angsten? Psykologen mente jeg burde slutte å skjekke yr så ofte og slutte å følge med elven, mente hvis det skjer igjen så blir det lenge til. Men hvem kan vite sånt? Føler jeg må være på vakt.

Skrevet

Noen som har råd? Mine tvangstanker har jo økt, men har innsett at jeg må leve med det.

Skrevet

Jeg tror du skal lytte til din psykologs råd. Du kan ikke tilbringe resten av livet med å overvåke elva. Elva vil ikke brått stige uten at du oppdager det, om det skulle bli flom igjen kommer hele samfunnet du bor i til å reagere.

Prøv å være opptatt av helt andre ting en periode.

Skrevet

Jeg tror du skal lytte til din psykologs råd. Du kan ikke tilbringe resten av livet med å overvåke elva. Elva vil ikke brått stige uten at du oppdager det, om det skulle bli flom igjen kommer hele samfunnet du bor i til å reagere.

Prøv å være opptatt av helt andre ting en periode.

Får prøve på det da, har gjort litt husarbeid i dag. Får gjøre det i morgen også.

Gjest gjesteleser
Skrevet

Husk at uro er en fysisk opplevelse også, om du ikke får brukt kroppen noe i løpet av dagen er det naturlig å bli urolig. Bruk uroen som drivkraft til å gå turer du blir skikkelig sliten av.

Skrevet

Husk at uro er en fysisk opplevelse også, om du ikke får brukt kroppen noe i løpet av dagen er det naturlig å bli urolig. Bruk uroen som drivkraft til å gå turer du blir skikkelig sliten av.

Blir sliten av uroen jeg. Men bør vel gå turer ja.

Skrevet (endret)

Blir sliten av uroen jeg. Men bør vel gå turer ja.

Det har du snakket om lenge. Men gjør du noe med det ;)

Endret av slabbedask
Skrevet

Det har du snakket om lenge. Men gjør du noe med det ;)

Gjør vel lite med det, må ta meg sammen...jeg vet det. Ikke lett.

Skrevet (endret)

Hva med å finne på noe som gjør deg glad, og du finner meningsfylt?

Er det noen hobby du driver med? Kan hjelpe mot de vonde tankene, håper alt order seg for deg

Endret av Caylee
Skrevet

Hva med å finne på noe som gjør deg glad, og du finner meningsfylt?

Er det noen hobby du driver med? Kan hjelpe mot de vonde tankene, håper alt order seg for deg

Takk. Jeg har ikke interesser lenger, så vet ikke hva jeg skulle gjort. Lå lenge våken i natt og tenkte på savnet etter det åndelige, lurer på om jeg skal prøve å meditere å se hvordan det går. Folk med psykose lidelse skal vel helst ikke det, men skulle tro det var noe annet når en tar medisiner. Ja, tror jeg vil begynne å meditere, prøve iallefall og kanskje spe på med litt healing. Hvis ikke alt er stengt igjen pga medisinen da.

Skrevet

Takk. Jeg har ikke interesser lenger, så vet ikke hva jeg skulle gjort. Lå lenge våken i natt og tenkte på savnet etter det åndelige, lurer på om jeg skal prøve å meditere å se hvordan det går. Folk med psykose lidelse skal vel helst ikke det, men skulle tro det var noe annet når en tar medisiner. Ja, tror jeg vil begynne å meditere, prøve iallefall og kanskje spe på med litt healing. Hvis ikke alt er stengt igjen pga medisinen da.

Du har nok et tildels udekket åndelig behov. Det betyr ikke at angst og andre sykdommer forsvinner for det en for dekt det åndelige, men det kan hjelpe å takle angsten bedre, og ikke bruke så mye energi på det.

Skrevet

Du har nok et tildels udekket åndelig behov. Det betyr ikke at angst og andre sykdommer forsvinner for det en for dekt det åndelige, men det kan hjelpe å takle angsten bedre, og ikke bruke så mye energi på det.

Har ikke kommet igang med meditasjon enda da, men jeg tror det kan hjelpe.

Skrevet

Meditere er viktig, men da må en meditere over noe som en virkelig tror å håper på.   Skulle gjerne bidratt til noe mer til deg her, men er det mulig å sende privat melding på dette forumet ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...