xxløvetannxx Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Hører stemmer, selv etter påfyll av depotsprøyte (tirsdag forrige uke (100 mg xeplion)). Mister grepet om hva som er virkelig og ikke. Stemmene kommenterer, kommanderer og samtaler seg i mellom. Tviler på mine egne tanker. Snakket med legen min i dag, han sa bare det, at han ikke kunne gjøre noe med det. Jeg går snart på veggene, vrir meg i indre smerte. Ingen ting som kan gjøres? Bare vente til jeg blir desperat nok til å ende alt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 I morgen tidlig ringer du din kontakt i psykiatrien. Dette er en oppgave for spesialister. 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 17. november 2014 Forfatter Skrevet 17. november 2014 I morgen tidlig ringer du din kontakt i psykiatrien. Dette er en oppgave for spesialister. Psykologen på DPS? Tror ikke det. Han sa forrige time at han ikke kan hjelpe meg - jeg er for ustabil. Så han stoler jeg ikke på. Kan eventuelt ringe psyk.sykepleier i kommunen, men ja.....hva hjelper vel det............ Orker ikke kjempe alene. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Psykologen på DPS? Tror ikke det. Han sa forrige time at han ikke kan hjelpe meg - jeg er for ustabil. Så han stoler jeg ikke på. Kan eventuelt ringe psyk.sykepleier i kommunen, men ja.....hva hjelper vel det............ Orker ikke kjempe alene. Be om å få snakke med en overlege på DPS. 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 17. november 2014 Forfatter Skrevet 17. november 2014 Be om å få snakke med en overlege på DPS. Takk for råd, skal prøve... Eventuelt få psykiatrisk sykepleier til å ringe. Meg er det vel ingen som hører på. 0 Siter
ISW Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Hører stemmer, selv etter påfyll av depotsprøyte (tirsdag forrige uke (100 mg xeplion)). Mister grepet om hva som er virkelig og ikke. Stemmene kommenterer, kommanderer og samtaler seg i mellom. Tviler på mine egne tanker. Snakket med legen min i dag, han sa bare det, at han ikke kunne gjøre noe med det. Jeg går snart på veggene, vrir meg i indre smerte. Ingen ting som kan gjøres? Bare vente til jeg blir desperat nok til å ende alt? Uansett hvor jævlig dette er, så er det bare dine egne tanker som du opplever på en særdeles ubehagelig måte. Hallusinasjoner er sjelden hyggelige. Stemmene sier sjelden "la oss dra på fisketur" eller lignende. Prøv å holde ut denne kvelden. I morgen gjør du som NHD sier og kontakter en psykiater. Det finnes medisiner som virker raskt slik at du får dempet dette. Det er håp :-) 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 17. november 2014 Forfatter Skrevet 17. november 2014 Uansett hvor jævlig dette er, så er det bare dine egne tanker som du opplever på en særdeles ubehagelig måte. Hallusinasjoner er sjelden hyggelige. Stemmene sier sjelden "la oss dra på fisketur" eller lignende. Prøv å holde ut denne kvelden. I morgen gjør du som NHD sier og kontakter en psykiater. Det finnes medisiner som virker raskt slik at du får dempet dette. Det er håp :-) Takk... Har tatt en foreskrevet dose beroligende og gått og lagt meg. Håper på noen timers søvn... 0 Siter
ISW Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Takk... Har tatt en foreskrevet dose beroligende og gått og lagt meg. Håper på noen timers søvn... Så bra :-) Sov godt, og husk å ringe til spesialist i morgen. Du skal ikke ha det sånn som dette! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.