BrukerErHeltAnonym Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Hm, jo det er jeg, jeg er bedre enn de fleste... det sa psykiateren min og... han sa han nesten aldri hadde møtt noen som var like skarpe til det som meg. OK. Mulig jeg som er dårlig til det da. Ganskje likegodt. 0 Siter
skrevet Skrevet 19. november 2014 Forfatter Skrevet 19. november 2014 OK. Mulig jeg som er dårlig til det da. Ganskje likegodt. Hvorfor er du dårlig til det? 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Hvorfor er du dårlig til det? Ikke sikker jeg er det. Derfor skrev jeg "mulig". 0 Siter
skrevet Skrevet 19. november 2014 Forfatter Skrevet 19. november 2014 Jeg er sikkert rævva til å lese kropssspråk, det han mente var oppmerksomheten. Men men. Så sånn var det med den saken. Jeg er sykt sliten i kveld. Jeg må ta sovemedisiner ellers klarer jeg ikke sovne/slappe av. 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Jeg er sikkert rævva til å lese kropssspråk, det han mente var oppmerksomheten. Men men. Så sånn var det med den saken. Jeg er sykt sliten i kveld. Jeg må ta sovemedisiner ellers klarer jeg ikke sovne/slappe av. Jeg har vært relativt dårlig pga angst de siste par dagene. Må nok også ta noe for å klare å slappe av og/eller få sove. Men men. 0 Siter
skrevet Skrevet 19. november 2014 Forfatter Skrevet 19. november 2014 Jeg har vært relativt dårlig pga angst de siste par dagene. Må nok også ta noe for å klare å slappe av og/eller få sove. Men men. Kjipt. Jeg har ikke angst, jeg er bare så giret. Men sliten. Jeg tror jeg har feil på reguleringen av energi/humør. Men men har fått gjort mye da. 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Kjipt. Jeg har ikke angst, jeg er bare så giret. Men sliten. Jeg tror jeg har feil på reguleringen av energi/humør. Men men har fått gjort mye da. Vi får håpe det blir likare i mårra. Noe sånt. 0 Siter
skrevet Skrevet 19. november 2014 Forfatter Skrevet 19. november 2014 Vi får håpe det blir likare i mårra. Noe sånt. Hatt en bra dag jeg, var ikke meningen å klage. Men er teit det ikke er mer "jevnt". Men de medisinene gjør det jo mye jevnere, da. Men så blir jeg redd for hva andre tenker om meg de dagene jeg får til mye. De legger nok merke til det, og mener jeg er svindler. 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Hatt en bra dag jeg, var ikke meningen å klage. Men er teit det ikke er mer "jevnt". Men de medisinene gjør det jo mye jevnere, da. Men så blir jeg redd for hva andre tenker om meg de dagene jeg får til mye. De legger nok merke til det, og mener jeg er svindler. Det må være lov å ha en god og effektiv dag uten å bli kalt svindler. Ellers tror jeg folk har nok med seg selv. 0 Siter
skrevet Skrevet 19. november 2014 Forfatter Skrevet 19. november 2014 Det må være lov å ha en god og effektiv dag uten å bli kalt svindler. Ellers tror jeg folk har nok med seg selv. Nei de mener nok jeg er svindler. Fordi de dagene jeg kanskje ikke engang orker å dusje da bare later jeg meg jo. Ikke vet jeg om det er latskap eller slitenhet, men tror uansett folk mener det er latskap. Så de ser at jeg er smart og kan mye. Eller jeg vet ikke hvor mye de ser, altså fremmede. Men hvis jeg f.eks. trener så ser jo folk at jeg får til det. 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Nei de mener nok jeg er svindler. Fordi de dagene jeg kanskje ikke engang orker å dusje da bare later jeg meg jo. Ikke vet jeg om det er latskap eller slitenhet, men tror uansett folk mener det er latskap. Så de ser at jeg er smart og kan mye. Eller jeg vet ikke hvor mye de ser, altså fremmede. Men hvis jeg f.eks. trener så ser jo folk at jeg får til det. Vet folk hvilke dager du ikke eventuelt dusjer? 0 Siter
skrevet Skrevet 19. november 2014 Forfatter Skrevet 19. november 2014 Vet folk hvilke dager du ikke eventuelt dusjer? Vel hvis jeg lukter vondt og går på butikken så skjønner de jo at jeg ikke har dusjet? Men da er jeg jo bare "gris". Hvis jeg lukter vondt nok, da. Det vet jeg ikke. Men men. Snart er det jul igjen. 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Vel hvis jeg lukter vondt og går på butikken så skjønner de jo at jeg ikke har dusjet? Tror ikke det er mulg å lukte det. 0 Siter
skrevet Skrevet 20. november 2014 Forfatter Skrevet 20. november 2014 Skjønner ikke hvorfor jeg sutrer sånn jeg. Skulle bare ønske jeg visste hva folk mente. Får liksom inn "meldinger". Men det er nok fantasi. Telepati er tull. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.