AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 Skrevet 18. november 2014 Hva avgjør om wellbutrin eller SSRI er best for deg? Er bipolar, deprimert med psykisk smerte og lite energi, ikke angst . Går på Abilify og litium også.Anonymous poster hash: f1948...62e 0 Siter
ISW Skrevet 18. november 2014 Skrevet 18. november 2014 Nå er jeg på tynn is her, burde kanskje ikke svart. Men jeg tror at Wellbutrin foretrekkes ved mangel på energi og glede. Tror SSRI foretrekkes ved angst, uro og nedsatt stemningsleie. De kan jo også kombineres ved behov. 0 Siter
Gjest Skrevet 18. november 2014 Skrevet 18. november 2014 (endret) Nå er jeg på tynn is her, burde kanskje ikke svart. Men jeg tror at Wellbutrin foretrekkes ved mangel på energi og glede. Tror SSRI foretrekkes ved angst, uro og nedsatt stemningsleie. De kan jo også kombineres ved behov. Wellbutrin hjalp mot nedsatt stemningeleie (og mot manglende glede og energi) hos meg det var den medisinen som "løftet" meg opp av det dype hullet jeg da hadde befunnet meg i i 3-4 år. Jeg har bare positive erfaringer med den. Endret 18. november 2014 av hww 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 Skrevet 18. november 2014 Wellbutrin hjalp mot nedsatt stemningeleie (og mot manglende glede og energi) hos meg det var den medisinen som "løftet" meg opp av det dype hullet jeg da hadde befunnet meg i i 3-4 år. Jeg har bare positive erfaringer med den. Men hva når man også delvis sliter med litt angstsymptomer? Uro for framtid, jobb, får ikke sove osv? Da kan vel dette forverres? Anonymous poster hash: eca42...783 0 Siter
Gjest Skrevet 18. november 2014 Skrevet 18. november 2014 (endret) Men hva når man også delvis sliter med litt angstsymptomer? Uro for framtid, jobb, får ikke sove osv? Da kan vel dette forverres? Anonymous poster hash: eca42...783 Det vet jeg ikke. Håper nhd svarer deg på det Endret 18. november 2014 av hww 0 Siter
Gjest Skrevet 18. november 2014 Skrevet 18. november 2014 Men hva når man også delvis sliter med litt angstsymptomer? Uro for framtid, jobb, får ikke sove osv? Da kan vel dette forverres? Anonymous poster hash: eca42...783 Jeg mener forresten å ha lest at Efexor kan hjelpe på det. Og de går fint å kombinere. Men jeg tør ikke si det sikkert. Håper du finner ut av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.