Gå til innhold

er det rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

å sitte med lekser til klokka 2 om natta? kanskje til 3 tiden også. Tror jeg må det inatt. kanskje jeg må døgne nesten Har skrevet ned 3 sider på datan jeg må kunne utenatt til imorgen, og har brukt veldig langt tid på å plukke ut stoffet fra 4 kapitler :mellow: vanskelig stoff også

Men er nok det at det er muntlig prøve, det stresser meg. er flaut hvis jeg ikke kan noe. For to uker siden satt jeg med en artikkel til 2 om natten, fikk vite jeg hadde en av de beste i klassen. Så det funker tydeligvis. Jaja.

Jeg vil heller få en minst 4 imorgen, og uten søvn. enn å sove bort natta og ikke kunne noenting. men men. Jeg burde skrive videre, bare et kapitell igjen nå. Og så øve alle arkene utenatt. Blir en morsom lærerik natt.. :-)

Skrevet

å sitte med lekser til klokka 2 om natta? kanskje til 3 tiden også. Tror jeg må det inatt. kanskje jeg må døgne nesten Har skrevet ned 3 sider på datan jeg må kunne utenatt til imorgen, og har brukt veldig langt tid på å plukke ut stoffet fra 4 kapitler :mellow: vanskelig stoff også

Men er nok det at det er muntlig prøve, det stresser meg. er flaut hvis jeg ikke kan noe. For to uker siden satt jeg med en artikkel til 2 om natten, fikk vite jeg hadde en av de beste i klassen. Så det funker tydeligvis. Jaja.

Jeg vil heller få en minst 4 imorgen, og uten søvn. enn å sove bort natta og ikke kunne noenting. men men. Jeg burde skrive videre, bare et kapitell igjen nå. Og så øve alle arkene utenatt. Blir en morsom lærerik natt.. :-)

Nei, vil man ha gode karakterer må man jobbe for det. Stå på!

Anonymous poster hash: 09895...b74

Skrevet

Nei, vil man ha gode karakterer må man jobbe for det. Stå på!

Sant, skole viktigere enn søvn. For stryker jeg kommer jeg til å bli knust. Sove kan jeg gjøre imorgen ettermiddag..

Skrevet

Sant, skole viktigere enn søvn. For stryker jeg kommer jeg til å bli knust. Sove kan jeg gjøre imorgen ettermiddag..

Sikkert lurt å få litt søvn;)

Skrevet

Sikkert lurt å få litt søvn;)

Kanskje i en eller to timer hvis jeg er heldig. Nå føler jeg at jeg har brukt opp dyrebartid på å bare sitte å ikke gjøre noe nyttig. Klokka er 4, så det er 3 og en halv timer til jeg må "stå opp". Og jeg har forsatt ikke øvd på arkene. Kopiert de ut har jeg vist nok.. Så, nå burde jeg starte. Hvis jeg starter å lese nå, kanskje jeg kan legge meg klokka 6.

Dette anbefaler jeg ingen..

Skrevet

Hvorfor gir du deg selv så kort deadline da? Neste gang  du begynne tidligere altså. 

(stakkars deg, å døgne er kjipe greier:-/.....)

Skrevet

Hvorfor gir du deg selv så kort deadline da? Neste gang  du begynne tidligere altså. 

(stakkars deg, å døgne er kjipe greier:-/.....)

Jeg prøvde å skrive og øve på mandag, men fikk det ikke til

Så jeg bestemte meg for å gi 100% igår.

Dette her var totalt bortkastet, jeg har ikke fått noe inn i hodet. Jeg kan absolutt ingenting :-( kommer til å drite meg ut. en stund var jeg så trøtt at jeg måtte drikke masse cola for å holde meg våken. Nå er jeg ikke trøtt lenger, jeg er bare ufattelig rar i hodet. Er et mirakel om jeg klarer huske noe før prøven nå..

Døgnet til ingen nytte. Jeg prøvde ialfall

Gjest Gargamel
Skrevet

Gjør et seriøst forsøk nå. Du husker garantert noe. Prøv å unngå å melde helt pass på noen spørsmål, men si det bittelille du husker.

Skrevet (endret)

Gjør et seriøst forsøk nå. Du husker garantert noe. Prøv å unngå å melde helt pass på noen spørsmål, men si det bittelille du husker.

Nei jeg gjorde ikke det :-(

gikk slik jeg fryktet, ble "grillet"

Jeg fikk 2, men skulle egentlig fått 1 hvis det hadde vært eksamen ifølge han. Men han var snill og ga 2.

Jeg er "flink". Har klart å gå ned 5 karakter i faget siden vg1,,,,,. Ikke alle klarer det...............................

Det står på mitt karakterkort at jeg har 6 i naturfag i standpunkt. Utrolig at det er mulig gå ned så mye..

Er forresten helt jævlig være på skolen uten søvn... fy fader..

Endret av Caylee
Gjest Gargamel
Skrevet

Nei jeg gjorde ikke det :-(

gikk slik jeg fryktet, ble "grillet"

Jeg fikk 2, men skulle egentlig fått 1 hvis det hadde vært eksamen ifølge han. Men han var snill og ga 2.

Jeg er "flink". Har klart å gå ned 5 karakter i faget siden vg1,,,,,. Ikke alle klarer det...............................

Det står på mitt karakterkort at jeg har 6 i naturfag i standpunkt. Utrolig at det er mulig gå ned så mye..

Er forresten helt jævlig være på skolen uten søvn... fy fader..

Synd. Vil nesten tro det er litt prestasjonsangst inn i bildet.

Skrevet

Jeg prøvde å skrive og øve på mandag, men fikk det ikke til

Så jeg bestemte meg for å gi 100% igår.

Dette her var totalt bortkastet, jeg har ikke fått noe inn i hodet. Jeg kan absolutt ingenting :-( kommer til å drite meg ut. en stund var jeg så trøtt at jeg måtte drikke masse cola for å holde meg våken. Nå er jeg ikke trøtt lenger, jeg er bare ufattelig rar i hodet. Er et mirakel om jeg klarer huske noe før prøven nå..

Døgnet til ingen nytte. Jeg prøvde ialfall

"we don't need no education"!!! he he, joda.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...