Gå til innhold

Fortsetter hjernen å skades

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man prøver trappe ned Abilify, slik den gjorde under psykosen? Jeg kjenner 10 mg Abilify var helt uutholdelig i hjernen og måtte opp igjen til 15.

Skrevet

Hvis man prøver trappe ned Abilify, slik den gjorde under psykosen? Jeg kjenner 10 mg Abilify var helt uutholdelig i hjernen og måtte opp igjen til 15.

VI kan ikke vite hva som skjer oppe i hjernen din her på forumet. Om du føler du klarer deg med 10 så er det alltids bedre enn 15..

Anonymous poster hash: 12fec...056

Skrevet

VI kan ikke vite hva som skjer oppe i hjernen din her på forumet. Om du føler du klarer deg med 10 så er det alltids bedre enn 15..

Anonymous poster hash: 12fec...056

Er 15 ille??? Farlig???? Klarte meg jo ikke med ti!

Skrevet

Er 15 ille??? Farlig???? Klarte meg jo ikke med ti!

Du hadde ikke fått resept på 15 hvis det var farlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...