Anonym12 Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Vet ikke hva jeg skal gjøre, klarer ikke presse meg til å gå til legen og be om henvisning til psykolog. Klarer ikke komme meg bort til postkassen en gang. Hver dag prøver jeg å sette meg små mål, at jeg skal klare å ta en telefonsamtale, gå i matbutikken alene eller komme meg på trening. Hver dag ender det opp med at jeg skuffer jeg meg selv med at jeg har sittet hjemme med gardinene trukket for og unngått kontakt med andre mennesker. Etter jeg har vært på jobb er jeg så sliten, sliten etter å overanalysere alt som har blitt sagt og gjort, hvert blikk jeg har fått gjennom dagen. Og jeg gruer, virkelig gruer meg til neste dag. Jeg vil klare meg i jobben, men den dårlige selvtilliten og følelsen av at alt jeg gjør og sier oppfattes som rart ødelegger meg. Jeg vet jeg trenger hjelp, så hvorfor er det så vanskelig å komme seg ut og be om det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Vet ikke hva jeg skal gjøre, klarer ikke presse meg til å gå til legen og be om henvisning til psykolog. Klarer ikke komme meg bort til postkassen en gang. Hver dag prøver jeg å sette meg små mål, at jeg skal klare å ta en telefonsamtale, gå i matbutikken alene eller komme meg på trening. Hver dag ender det opp med at jeg skuffer jeg meg selv med at jeg har sittet hjemme med gardinene trukket for og unngått kontakt med andre mennesker. Men hvordan klarer du å gå på jobb? Anonymous poster hash: 3cab6...cf3 0 Siter
stiften Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Det virker som om du har god selvinnsikt og er tøff nok til å erkjenne at du trenger hjelp. Veldig godt gjort! Klapp deg selv på skuldra for det! Så til jobb- og fritid. Det du beskriver høres ekstremt slitsomt ut. Hvordan klarer du jobbe og så overanalysere dagen gjennom hele ettermiddagen? Du må være ekstremt sterk ! Men selv sterke kan ha behov for hjelp, noe du selv erkjenner. Kan du sende en epost eller en SMS til legekontoret og således be om time? Du trenger bare ta utskrift av innlegget ditt her når du drar til legen. Det er veldig forklarende- og legen vil vite hva å gjøre videre for å hjelpe deg. 0 Siter
baloo Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Dersom du har noen som kan være med deg til legen kan det være til hjelp? Jeg hadde med meg en person når jeg spurte om henvisning til psykolog, noe jeg ikke hadde klart alene, tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.