Gå til innhold

Glad, rolig og takknemlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Etter samtalen med min psykiater fikk jeg roen inni meg.

Og etter på da jeg kom hjem, kjente jeg den praktiske takknemligheten og gleden som er et resultat.

Nå kjører vår assistent og ordner det som ble for mye for meg idag:-)

Og når hun kommer tilbake kan vi spise oksehalesuppe, og hun kan hvile seg litt,

Jeg har laget innbakt annas og banan, med friske bær som dessert.

Jeg er så takknemlig og glad for denne assistenten, før hun dro, fikk jeg henne til å sitte i ro og drikke kaffe, dette fordi jeg hadde sølvtøy som skulle pusses( vi skal ha fest og hvis min tante finner gult sølv blir jeg irettesatt). Jeg vil ikke komme i en situasjon der jeg ikke tar hensyn til menneske, så jeg er opptatt av at hun skal spise, slappe av og ha det gøy/ hyggelig mens hun er på jobb.

Hun hjelper oss MYE!! Jeg/ vi gleder oss til hun kommer!! Selv om hun er advokat nå, så har hun sagt at hun vil være hos oss:-) hun har lest om autisme selv om utdanningen hennes er noe annet:-) hun er bare så snill!!

Nå er jeg nesten forelsket, igjen:-(

Lurer på hva det er med snille mennesker?

Jeg blir så glad i dem, på en måte som er besettelse,

Også dette menneske er så vakkert, hun er pen, søt, slank, har fin stemme, og barna " henger" på henne, noe jeg forstår! Da barnehabiliteringene var her på fredag sa de, " hun er et funn" og nordvoll sa etter skolmøte" hvor har dere funnet henne?", jeg svarte at assistermeg hadde funnet hun.

Så sendte jeg Mail og takket dem og la ved alle komplimenter hun får, min mann vil ansette henne som advokat, og likevel skal hun være hos oss som assistent, hun er et tvers gjennom godt menneske, ærlig på alle måter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...