BrukerErHeltAnonym Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Nok en grå, tåkete og regntung møkkadag som snart heldisvis får mot slutten. Hva er poenget? 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 19. november 2014 Forfatter Skrevet 19. november 2014 Spør du meg spør jeg deg Svarte på du spørsmål nr 1 eller nr 2? 0 Siter
ISW Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Poenget med livet er det vi skaper selv. Hvis du ikke skaper mening i livet, blir livet meningsløst. Psykologer er veldig flinke til å hjelpe til med å skape mening i livet. Det er en ting medisiner alene ikke kan fikse. 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 19. november 2014 Forfatter Skrevet 19. november 2014 Psykologer er veldig flinke til å hjelpe til med å skape mening i livet. Det har jeg ikke råd til. 0 Siter
ISW Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Det har jeg ikke råd til. Bli henvist av fastlegen da. Det er tilnærmet gratis. 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 19. november 2014 Forfatter Skrevet 19. november 2014 Bli henvist av fastlegen da. Det er tilnærmet gratis. Hjelper ikke om det er "gratis" når det ikke finnes kapasitet og ikke noe tilbud. 0 Siter
DoleMari Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Jeg er enig med deg at det er grått og trist ute, blir deppa av mørket. Drømmer meg bort til en solseng i syden akkurat nå. Får heller tenne stearinlys, lage noe god mat og se på tv;) 0 Siter
skrev Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Svarte på du spørsmål nr 1 eller nr 2? Vet ikke jeg, men trodde ikke du hadde noe særlig kontakt med Morgan, med mindre du har flere brukernavn da, hvem vet Men, når man snakker om været, så har jeg ikke beveget meg utendørs idag og vinduene er dekket til med lystette gardiner, så sånn er det med den saken 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 19. november 2014 Forfatter Skrevet 19. november 2014 Vet ikke jeg, men trodde ikke du hadde noe særlig kontakt med Morgan, Bare lurer på hvor han ble av, han var veldig aktiv her en periode. Og så ble'n plutselig borte. Men men. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Nok en grå, tåkete og regntung møkkadag som snart heldisvis får mot slutten. Hva er poenget? Hei! Det er mye poeng/mening bak Hadleyceller, soldrevne vinder... det er systemer! gjentagelser, som vi uten ville strevd med om ikke inntraff. Jeg regner derfor med at du er ironisk, Mine egne innebygde/oppståtte byger, er det verre med, de inntreffer pga av ytre belastning, som er uavhengig av solen og banene vi er i. 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 19. november 2014 Forfatter Skrevet 19. november 2014 Hei! Det er mye poeng/mening bak Hadleyceller, soldrevne vinder... det er systemer! gjentagelser, som vi uten ville strevd med om ikke inntraff. Jeg regner derfor med at du er ironisk, Mine egne innebygde/oppståtte byger, er det verre med, de inntreffer pga av ytre belastning, som er uavhengig av solen og banene vi er i. Dette forstod jeg ingen ting av... 0 Siter
skrev Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Bare lurer på hvor han ble av, han var veldig aktiv her en periode. Og så ble'n plutselig borte. Men men. Han har sikkert bare byttet brukernavn, eller det er det jeg vil anta, han har vel hengt på forumet i 15 år så han blir vel ikke bare borte med mindre livet har sluttet da 0 Siter
Madelenemie Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Dette forstod jeg ingen ting av... Hei! Hvis du leser en bok om meteorolog, så vil du forstå bedre. Vil du ha en anbefaling? Jeg håper du vet hva som står bak, regn, skyer, høytrykk og lavtrykk da! ? 0 Siter
skrev Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Hei! Hvis du leser en bok om meteorolog, så vil du forstå bedre. Vil du ha en anbefaling? Jeg håper du vet hva som står bak, regn, skyer, høytrykk og lavtrykk da! ? Jeg tror du tolket det litt for ordrett 0 Siter
Madelenemie Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Hei! " møkkadager" er aldri det for meg, jeg tenker videre, møkkadager, betyr for meg, bedre lys, roligere tempo, mer tid. Sånn føles det, jeg liker dager med feks tåke. Jeg liker videre regn, vind og tordenvær, og jeg gleder meg alltid ved ekstremvær 0 Siter
DoleMari Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Hei! " møkkadager" er aldri det for meg, jeg tenker videre, møkkadager, betyr for meg, bedre lys, roligere tempo, mer tid. Sånn føles det, jeg liker dager med feks tåke. Jeg liker videre regn, vind og tordenvær, og jeg gleder meg alltid ved ekstremvær Madelenemie: Har du noen biologisk forklaring på værest påvirkning på energi og humør? Jeg merker stor forskjell på regndager og soldager. Blir så trøtt i grått vær! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Madelenemie: Har du noen biologisk forklaring på værest påvirkning på energi og humør? Jeg merker stor forskjell på regndager og soldager. Blir så trøtt i grått vær! Hei! La meg sove på det! Interessant spørsmål. :-) Svarer deg! 0 Siter
DoleMari Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Hei! La meg sove på det! Interessant spørsmål. :-) Svarer deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.