skrevet Skrevet 20. november 2014 Skrevet 20. november 2014 Kan de kombineres? Er bare så lei det kjøret i hodet. Konstant er det tankestemmer med hva naboene snakker om. Når jeg brukte Abilify hadde jeg litt mer angst og måtte ha noe annet for søvn. Ja, bruker Zeldox nå, sover som regel uten noe mer. Hva om man bruker f.eks. 10 mg Abilify og så Zeldox på kvelden? Nei får høre med psykiateren IRL. Jeg syns det hørtes smart ut, men den vurderingen er neppe verdt fem flate øre... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. november 2014 Skrevet 20. november 2014 Ja, de kan kombineres. Men jeg tviler på at det er en god kombinasjon. 0 Siter
ISW Skrevet 20. november 2014 Skrevet 20. november 2014 Det er skikkelig irriterende at Zeldox har denne sløvende bivirkningen på dagtid. Skjønner ikke helt hvorfor den har det, siden den i seg selv ikke er sederende. For bortsett fra det er det en perfekt medisin, du har jo hatt veldig god effekt på symptomene dine du og? 0 Siter
skrevet Skrevet 20. november 2014 Forfatter Skrevet 20. november 2014 du har jo hatt veldig god effekt på symptomene dine du og?Ikke bedre enn andre, men den er anxyolytisk på meg...Av andre indolderivater har man Serdolect og Latuda. Har det noe å si?Nei alle jeg har prøvd har gjort at jeg ikke har tiltet helt. Men ingen har fjernet den milde paranoiaen.Ja, de kan kombineres. Men jeg tviler på at det er en god kombinasjon.Takk. Da gidder jeg ikke spørre om det. 0 Siter
ISW Skrevet 20. november 2014 Skrevet 20. november 2014 Det er så vanskelig å si. Jeg har jo bare prøvd Zeldox, så det er vanskelig å dele erfaringer. Dessuten bruker jeg jo det mot noe annet enn du gjør. Jeg er redd det bare må bli å prøve seg frem. Latuda virker ut fra profilen å være en slags noe sterkere utgave av Zeldox. Om det er et indolderivat eller ikke tror jeg ikke betyr så mye. Men cred for at du kjenner til begrepet indolderivat :-) 0 Siter
skrevet Skrevet 20. november 2014 Forfatter Skrevet 20. november 2014 Ja, Nobelpris i kjemi neste. Neida.Nei jeg bare gir opp hele greia jeg. 0 Siter
skrevet Skrevet 20. november 2014 Forfatter Skrevet 20. november 2014 Jeg kunne tenkt meg å prøve cannabidiol. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.