AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 Skrevet 20. november 2014 Jeg går til psykolog for å bearbeide angst og episoden jeg gikk gjennom med familievold. Nå ser det ut som om jeg kan slippe taket og anse saken som ferdig behandlet i rettsystemet for min del. De siste 4 dagene har jeg følt en slags tomhet,med mye hodepine og en enorm bekymringsfølelse. Akkurat som om jeg prøver å tenke ut/pønske ut problemer for å skaffe meg selv bekymringer? Hvorfor? Er sykemeldt og går hjemme og prøver å få dagene til å gå.Men når jeg setter i gang med oppgaver som støvsuging,vasking eller oppgaver ute så går jeg inn i en tenkeboble. Og nå som bekymringene og tankene rundt volden begynner å slippe taket så "leter" jeg etter annet å bekymre meg over. Liker ikke denne utviklingen,men håper det bare er en epoke jeg må gjennom psykisk før det stabiliserer seg???Anonymous poster hash: bcc89...2e9 0 Siter
stiften Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Du er frisk og kjeder deg? Og siden du har vært gjennom tøff tid, så er du meget godt trent i bekymrings-tanker og hjernen "forsøker gjøre det den er vant til"? Jeg tror det hadde vært sunt for deg å gjøre noe konkret utenfor hjemme. Feks jobbe/skole- eller siden du er sykemeldt, kanskje heller gå på bibloteket for å lese litt? Sjekke museum? Melde deg på male-kurs? Lære et språk? Løse kryssord eller sudoku? Hva som helst, bare for å la hjernen få stimulans til å "forsøke gjøre andre ting"? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.