Gå til innhold

Hvordan følte du deg etterpå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går til psykolog for å bearbeide angst og episoden jeg gikk gjennom med familievold. Nå ser det ut som om jeg kan slippe taket og anse saken som ferdig behandlet i rettsystemet for min del. De siste 4 dagene har jeg følt en slags tomhet,med mye hodepine og en enorm bekymringsfølelse. Akkurat som om jeg prøver å tenke ut/pønske ut problemer for å skaffe meg selv bekymringer? Hvorfor? Er sykemeldt og går hjemme og prøver å få dagene til å gå.Men når jeg setter i gang med oppgaver som støvsuging,vasking eller oppgaver ute så går jeg inn i en tenkeboble. Og nå som bekymringene og tankene rundt volden begynner å slippe taket så "leter" jeg etter annet å bekymre meg over.

Liker ikke denne utviklingen,men håper det bare er en epoke jeg må gjennom psykisk før det stabiliserer seg???

Anonymous poster hash: bcc89...2e9

Skrevet

Du er frisk og kjeder deg? Og siden du har vært gjennom tøff tid, så er du meget godt trent i bekymrings-tanker og hjernen "forsøker gjøre det den er vant til"?

Jeg tror det hadde vært sunt for deg å gjøre noe konkret utenfor hjemme. Feks jobbe/skole- eller siden du er sykemeldt, kanskje heller gå på bibloteket for å lese litt? Sjekke museum? Melde deg på male-kurs? Lære et språk? Løse kryssord eller sudoku? 

Hva som helst, bare for å la hjernen få stimulans til å "forsøke gjøre andre ting"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...