Gå til innhold

ble jeg avvist av min forrige sjef?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff henne på nåværende jobb sammen med nestlederen som også kom fra den gamle jobben. Jeg fortalte om pinnedyrene mine og at hun var så skjønn som et pinnedyr. De såg uintresserte ut å såg sure ut i fjesene. Så sa hun til meg: "gå å spis, du nå." Hva gjorde jeg galt her?

Jeg vet det ikke er normalt å snakke om pinnedyr å sånt, men de kjenner meg såpass at de er vant med dette og pleide å smile før når jeg sa de var like søte som pinnedyr. Jeg syns nemlig pinnedyr er utrolig søte.

Skrevet

Jeg traff henne på nåværende jobb sammen med nestlederen som også kom fra den gamle jobben. Jeg fortalte om pinnedyrene mine og at hun var så skjønn som et pinnedyr. De såg uintresserte ut å såg sure ut i fjesene. Så sa hun til meg: "gå å spis, du nå." Hva gjorde jeg galt her?

Jeg vet det ikke er normalt å snakke om pinnedyr å sånt, men de kjenner meg såpass at de er vant med dette og pleide å smile før når jeg sa de var like søte som pinnedyr. Jeg syns nemlig pinnedyr er utrolig søte.

Kanskje de hadde noe viktig å snakke om?

Anonymous poster hash: c48be...089

Skrevet

Ok. Men var ikke måten hun forholt seg til meg når jeg ville bare gjøre ham og henne glad, frekkt?

Skrevet (endret)

Det virker som du syns mange er frekke for tiden? Jeg syns ikke de svarte frekt, men jeg syns det er rart å sammenligne mennesker med pinnedyr, og tror mange vil ha vanskelig for å se at det sånn ute videre er et kompliment. 

Jeg gjetter at du vil få mange rare svar (som ikke er frekke av den grunn) om du oppfører deg spesielt (som feks å spørre andre hvor ledningen til dine høretelefoner er mens du har høretelefonen på øret eller sier at andre er søte som et pinnedyr). Folk blir litt paffe i en slik situasjon, og kan komme til å svare noe kort, bare for å svare.

Endret av Kayia
Skrevet

Ok. Jeg trodde de fleste som omgås meg nå visste at det menes som komplimenter, for jeg bare "forguder" pinnedyr fordi de er så søøøøøøøte.

Skrevet

Hvis man henger seg opp i slike detaljer får man aldri tid til noe annet. Mitt råd: GI F og move on.

Skrevet

Ok. Jeg trodde de fleste som omgås meg nå visste at det menes som komplimenter, for jeg bare "forguder" pinnedyr fordi de er så søøøøøøøte.

Det kan godt hende at de er vant til det, men det kan også godt hende at de syns det er rart likevel. Jeg ville synes det var rart iallefall.

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg tror bare de hadde viktigere ting å tenke på.

Nicklusheletida
Skrevet

Hvis du gir de samme komplimentene mange ganger, så gjør det ikke så stort inntrykk lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...