AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Er det vanlig at f.eks passasjerer på en buss som er på vei til å gå av bussen (snakker om voksne her) sier til hverandre at en av de andre passasjerene på bussen var veldig stygg?, gjør voksne folk slik? Jeg føler noen ganger at folk sier at jeg er stygg, utrolig ubehagelig. Men er kanskje dem det er noe galt med i så fall. Eller så er jeg paranoid og hører alt feil. Anonymous poster hash: 04c4f...e00 0 Siter
skrevet Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Jeg tror det er fullt mulig at folk sier slike ting, men du kan jo ha hørt feil og, det er også fullt mulig. Er nok no 'blandings'. Men men. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Hei! Jeg tror det er sjeldent. Hvis noen gjør det er de syke, dvs et lite mindretall, 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Er det vanlig at f.eks passasjerer på en buss som er på vei til å gå av bussen (snakker om voksne her) sier til hverandre at en av de andre passasjerene på bussen var veldig stygg?, gjør voksne folk slik? Jeg føler noen ganger at folk sier at jeg er stygg, utrolig ubehagelig. Men er kanskje dem det er noe galt med i så fall. Eller så er jeg paranoid og hører alt feil. Anonymous poster hash: 04c4f...e00 Det er ikke vanlig og det er noe galt med de som sier sånt. I alle fall har de fått litt for for fri oppdragelse. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 "Jeg føler noen ganger at folk sier at jeg er stygg" Jeg er rimelig sikker på at du føler feil. Vent med slike innlegg til du HØRER at de sier det. 0 Siter
frosken Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Er det vanlig at f.eks passasjerer på en buss som er på vei til å gå av bussen (snakker om voksne her) sier til hverandre at en av de andre passasjerene på bussen var veldig stygg?, gjør voksne folk slik? Jeg føler noen ganger at folk sier at jeg er stygg, utrolig ubehagelig. Men er kanskje dem det er noe galt med i så fall. Eller så er jeg paranoid og hører alt feil. Anonymous poster hash: 04c4f...e00 Jeg hører aldri slike bemerkninger fra voksne på bussen. Hvis du har en tendens til å være paranoid, så kan det være grunn til å tro at feiltolker. 0 Siter
Gjest gjesteleser Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Folk på en buss har som regel mer enn nok med seg selv. Noen kan nok tenke sånt inni sitt eget hode, eller venneflokker av unger/ungdom kan si sånt til hverandre, men det er veldig sjelden. Som regel er folk så opptatt av seg og sitt når de sitter på bussen at man virkelig skal skille seg ut med utseende eller oppførsel for å vekke oppmerksomhet. Så jeg er rimelig sikker på at dette er noe du tror mer enn noe som faktisk skjer... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Er det vanlig at f.eks passasjerer på en buss som er på vei til å gå av bussen (snakker om voksne her) sier til hverandre at en av de andre passasjerene på bussen var veldig stygg?, gjør voksne folk slik? Jeg føler noen ganger at folk sier at jeg er stygg, utrolig ubehagelig. Men er kanskje dem det er noe galt med i så fall. Eller så er jeg paranoid og hører alt feil. Anonymous poster hash: 04c4f...e00 Har aldri hørt folk på bussen kommentere andr.Anonymous poster hash: 1bcd4...c2a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.