Gå til innhold

Er det vanlig å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at f.eks passasjerer på en buss som er på vei til å gå av bussen (snakker om voksne her) sier til hverandre at en av de andre passasjerene på bussen var veldig stygg?, gjør voksne folk slik? Jeg føler noen ganger at folk sier at jeg er stygg, utrolig ubehagelig. Men er kanskje dem det er noe galt med i så fall. Eller så er jeg paranoid og hører alt feil.

Anonymous poster hash: 04c4f...e00
Skrevet

Jeg tror det er fullt mulig at folk sier slike ting, men du kan jo ha hørt feil og, det er også fullt mulig.

Er nok no 'blandings'.

Men men.

Skrevet

Hei!

Jeg tror det er sjeldent.

Hvis noen gjør det er de syke, dvs et lite mindretall,

Gjest Gargamel
Skrevet

Er det vanlig at f.eks passasjerer på en buss som er på vei til å gå av bussen (snakker om voksne her) sier til hverandre at en av de andre passasjerene på bussen var veldig stygg?, gjør voksne folk slik? Jeg føler noen ganger at folk sier at jeg er stygg, utrolig ubehagelig. Men er kanskje dem det er noe galt med i så fall. Eller så er jeg paranoid og hører alt feil.

Det er ikke vanlig og det er noe galt med de som sier sånt. I alle fall har de fått litt for for fri oppdragelse.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

"Jeg føler noen ganger at folk sier at jeg er stygg"

Jeg er rimelig sikker på at du føler feil. Vent med slike innlegg til du HØRER at de sier det.

Skrevet

Jeg hører aldri slike bemerkninger fra voksne på bussen.  Hvis du har en tendens til å være paranoid, så kan det være grunn til å tro at feiltolker.

Gjest gjesteleser
Skrevet

Folk på en buss har som regel mer enn nok med seg selv. Noen kan nok tenke sånt inni sitt eget hode, eller venneflokker av unger/ungdom kan si sånt til hverandre, men det er veldig sjelden. Som regel er folk så opptatt av seg og sitt når de sitter på bussen at man virkelig skal skille seg ut med utseende eller oppførsel for å vekke oppmerksomhet. Så jeg er rimelig sikker på at dette er noe du tror mer enn noe som faktisk skjer...

Skrevet

Er det vanlig at f.eks passasjerer på en buss som er på vei til å gå av bussen (snakker om voksne her) sier til hverandre at en av de andre passasjerene på bussen var veldig stygg?, gjør voksne folk slik? Jeg føler noen ganger at folk sier at jeg er stygg, utrolig ubehagelig. Men er kanskje dem det er noe galt med i så fall. Eller så er jeg paranoid og hører alt feil. Anonymous poster hash: 04c4f...e00

Har aldri hørt folk på bussen kommentere andr.

Anonymous poster hash: 1bcd4...c2a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...