Gjest Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Eh- da var jeg innlogget igjen og vil fortelle at jeg er skremt av sviktende impulskontroll. Kan ikke huske å ha vært plaget av det tidligere i livet . Siste Mnd skremt meg selv ( og andre) med dette. Tror jeg bygger opp en innvendig aggresjon mot meg selv ( og andre) - så klikker det i form av svartning. Redd - og lurt på om jeg vil dø innen ti år. Sterk følelse av det, det går nedover:( klarer ikke ta til meg godhet eller forståelse heller, føler bare andre har en baktanke. Vet dette er skrudd . Er kediggang roten til alt ondt. ? Begynte å gråte når jeg fikk sykepenger i sta- kjenner meg dom en parasitt. Og hva sier man til andre om min manglende evne til å fungere, lyst til å synke i jorden. Skal nå gå tur i mørket 70 minutt og krangle med mine destruktive tanker, de tar for stor plass og vinner over meg. Tenker min nye psykolog synes jeg er et tilfelle m uførepotendial:((( . sa forresten at jeg irriterte vedk , det ble jeg såret av- men bør jo kanskje heller tenke på hvorfor. Nesten eneste jeg husker fra forrige terapitime. Suger bare til meg skyts og sarkastiske blikk og skepsis.Klarer ikke konsentrere meg og sliter m samtale som ikke inngår i min egen tankestrøm. Vondt for jeg vil være åpen, reflektert , nyansert osv. Redd noen jeg er glad i distanserer segfra meg og at de gjør det Pga min oppførsel. 0 Siter
slabbedask Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Ja, det tror jeg det kan være. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 (endret) Den tilstanden du befinner deg i nå regnes som sykdom, ja. Endret 21. november 2014 av Gargamel 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Sa psykologen at du irriterte ham? Anonymous poster hash: 1a1a2...57b 0 Siter
Gjest Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Sa psykologen at du irriterte ham? Anonymous poster hash: 1a1a2...57b tror det , men det var relatert til noe ved meg:( 0 Siter
Gjest Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Den tilstanden du befinner deg i nå regnes som sykdom, ja. håper jeg kommer ut av " tilstanden"- kjennes ut som jeg er langt nede i en mørk grop:( 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 håper jeg kommer ut av " tilstanden"- kjennes ut som jeg er langt nede i en mørk grop:( Jeg håper og tror det :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Du er ikke den første som gjør litt dumme ting og kan miste impulskontrollen. Sørg for å rydde opp i forhold til de som bryr seg om deg i etterkant. Vær litt forsiktig med alkohol og gå og legg deg når du tar sovepille. Skjønner at du har behov for en timeout av og til, men forsøk å finn andre måter å få det på. Du kan også ev be om å få medisinvurdering på dps hvis det ikke blir for styrete. Er det et eller annet lystbetont du kan finne på å gjøre på dagtid? Noen gamle hobbyer å ta opp, trening? Vet ikke hva du liker å gjøre? Du er heller ikke den første her i verden som får sykepenger. Skjønner ikke helt hvorfor du skulle være så mye verre menneske enn andre. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 En klar endring i negativ retning av impulskontroll i voksen alder er et sykdomstegn. Ingen som har fulgt deg har på DOL er i det minste tvil om at du er alvorlig psykisk syk. 0 Siter
Gjest Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Alvorlig og?fortvilende å bli karakterisert slik - mine verste tanker syneliggjøres her husk - de tåler ikke dagens lys:(Vedr impulskontroll tåler jeg nesten ikke alkohol og ekstra stress. 0 Siter
Gjest Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Jeg håper at du lar deg behandle for depresjonen din. Det er ikke nødvendig å lide sånn når det finnes god behandling. Håper du får god hjelp 0 Siter
Gjest Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Jeg håper at du lar deg behandle for depresjonen din. Det er ikke nødvendig å lide sånn når det finnes god behandling. Håper du får god hjelp Takk:) 0 Siter
DoleMari Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Har du prøvd noe beroligende? Hva med å prøve en liten dose Sobril så du får hvilt hodet ditt litt fra tankekjør:) Det hjalp meg en kort periode. Man trenger ikke bli avhengig av det. 0 Siter
Gjest Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Har du prøvd noe beroligende? Hva med å prøve en liten dose Sobril så du får hvilt hodet ditt litt fra tankekjør:) Det hjalp meg en kort periode. Man trenger ikke bli avhengig av det. tydeligvis et bannlyst medikament . Min fastlege gikk ikke god for at jeg hadde ansvar m disse tablettene innabords. Mente de var sløvende. Lurer på hva jeg går glipp av, men- men. Respekt for medisiner 0 Siter
brillefint Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Jeg lurer på om du bør spørre om en vurdering av medisinene du går på? Det virker på meg som om du ikke har blitt noe bedre, heller kanskje verre i det siste, og da er det kanskje på tide å be om økt dose, eventuelt skifte av medisin? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.