Gå til innhold

Fungerer dårlig på jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen bedre perioder innimellom, men dette er ikke godt nok. Jeg har ikke tid til å fungere så dårlig. Gråter inni meg hver gang det kommer noe ekstra eller noe blir mer komplisert enn jeg trodde. Klarer ikke å konsentrer meg om oppgavene. Jeg bruker mye energi på å holde en profesjonell rolle. Men jeg er sliten.

Hva gjør dere andre når dere fungerer dårlig på jobb?

Skrevet

Burde vel spurt etter sykemelding, for jeg klarer jo ikke å gjøre jobben min skikkelig for tiden likevel, og jeg er sliten av å kjempe for å holde meg oppe. Men det føles galt uansett hva jeg gjør.

Skrevet

Burde vel spurt etter sykemelding, for jeg klarer jo ikke å gjøre jobben min skikkelig for tiden likevel, og jeg er sliten av å kjempe for å holde meg oppe. Men det føles galt uansett hva jeg gjør.

Kanskje du skulle prøve 50% skylemedling før det går helt galt?

Anonymous poster hash: 68e31...f50

Skrevet

Kanskje du skulle prøve 50% skylemedling før det går helt galt? Anonymous poster hash: 68e31...f50

Jeg jobber bare 50 %. Har gått ekstra for å prøve å bli ferdig. Men den ene dagen gikk jeg etter et par timer, for jeg fungerte ikke likevel.

Gradert sykemelding har jeg prøvd før. Men å jobbe halvparten av tiden med samme arbeidsmengde, ble bare totalt fiasko.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...