Gjest Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Har noen bedre perioder innimellom, men dette er ikke godt nok. Jeg har ikke tid til å fungere så dårlig. Gråter inni meg hver gang det kommer noe ekstra eller noe blir mer komplisert enn jeg trodde. Klarer ikke å konsentrer meg om oppgavene. Jeg bruker mye energi på å holde en profesjonell rolle. Men jeg er sliten. Hva gjør dere andre når dere fungerer dårlig på jobb? 0 Siter
Gjest Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Burde vel spurt etter sykemelding, for jeg klarer jo ikke å gjøre jobben min skikkelig for tiden likevel, og jeg er sliten av å kjempe for å holde meg oppe. Men det føles galt uansett hva jeg gjør. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Burde vel spurt etter sykemelding, for jeg klarer jo ikke å gjøre jobben min skikkelig for tiden likevel, og jeg er sliten av å kjempe for å holde meg oppe. Men det føles galt uansett hva jeg gjør. Kanskje du skulle prøve 50% skylemedling før det går helt galt? Anonymous poster hash: 68e31...f50 0 Siter
Gjest Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Kanskje du skulle prøve 50% skylemedling før det går helt galt? Anonymous poster hash: 68e31...f50 Jeg jobber bare 50 %. Har gått ekstra for å prøve å bli ferdig. Men den ene dagen gikk jeg etter et par timer, for jeg fungerte ikke likevel. Gradert sykemelding har jeg prøvd før. Men å jobbe halvparten av tiden med samme arbeidsmengde, ble bare totalt fiasko. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.