baloo Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Jeg har aldri fått tilbud om gruppeterapi. Synes det høres skummelt ut å utlevere seg for en hel gjeng. Jeg forstår at ingenting blir gjort før legen finner ut om jeg har et stoffskifte som trenger behandling, og det kan ta sin tid. Det blir da lettere å se hva som skyldes psyken og hva som event. skyldes stoffskifte. Det er ikke slik at alle får tilbud om gruppeterapi. Psykologen ser dette an, om nettopp du kan passe i en gruppe, og tilbyr viss h*n synes det. 0 Siter
Gjest Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Det er ikke slik at alle får tilbud om gruppeterapi. Psykologen ser dette an, om nettopp du kan passe i en gruppe, og tilbyr viss h*n synes det. Har vel forstått at det ikke passer for meg da. 0 Siter
baloo Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Har vel forstått at det ikke passer for meg da. Eller at det ikke er noen grupper som omhandler ditt "tema" akkurat nå Jeg var i gruppe for over et år siden, og det er først nå jeg fikk samme tilbud, da denne typen gruppe ikke har vært startet siden sist jeg var med. 0 Siter
Gjest Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Eller at det ikke er noen grupper som omhandler ditt "tema" akkurat nå Jeg var i gruppe for over et år siden, og det er først nå jeg fikk samme tilbud, da denne typen gruppe ikke har vært startet siden sist jeg var med.Jeg har vært i behandling i snart 10 år hos et par forskjellige behandlere. Har aldri fått tilbud om gruppeterapi. Men jeg ønsker heller ikke å utlevere meg for en hel gjeng. 0 Siter
missmas Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Psykoedukasjonskurs for bipolare er veldig bra 0 Siter
Gjest Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Psykoedukasjonskurs for bipolare er veldig braEr det bipolarskolen? Jeg har spurt etter det, men det fantes ikke her jeg bor. 0 Siter
missmas Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Er det bipolarskolen? Jeg har spurt etter det, men det fantes ikke her jeg bor. Det er sikkert det samme ja Gikk på det for mange år siden Kunne tenkt meg en ny runde 0 Siter
Gjest Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Det er sikkert det samme jaGikk på det for mange år sidenKunne tenkt meg en ny rundeDumt at ikke tilbudet finnes alle steder når det er så bra.Kunne godt tenkt meg å prøvd et slikt kurs. 0 Siter
missmas Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Dumt at ikke tilbudet finnes alle steder når det er så bra. Kunne godt tenkt meg å prøvd et slikt kurs. Faktisk veldig dumt 0 Siter
Gjest Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Faktisk veldig dumt Hva gikk egentlig kurset ut på? 0 Siter
missmas Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Hva gikk egentlig kurset ut på? Opplæring i bp, triggere og sosial fobi 0 Siter
Gjest Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Opplæring i bp, triggere og sosial fobiIngen gruppeterapi der altså. 0 Siter
missmas Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Ingen gruppeterapi der altså. Nei men det foregikk jo i gruppe noe som var fint men. Det var loddtrekning om det ble gruppe eller en og en pga forskning 0 Siter
Gjest Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Nei men det foregikk jo i gruppe noe som var fint men. Det var loddtrekning om det ble gruppe eller en og en pga forskning Ok. Jeg hadde hatt behov for å forstå mer av hva som skjer med meg. 0 Siter
Gjest Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Hvis bipolarskolen er så bra, hvorfor finnes det ikke mer av den? 0 Siter
missmas Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Hvis bipolarskolen er så bra, hvorfor finnes det ikke mer av den? Jeg trodde den fantes overalt veldig synd det ikke stemmer er jo mange år siden jeg var med i pilotprosjektet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.