Gå til innhold

Livet er for tøft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri fått tilbud om gruppeterapi. Synes det høres skummelt ut å utlevere seg for en hel gjeng.

Jeg forstår at ingenting blir gjort før legen finner ut om jeg har et stoffskifte som trenger behandling, og det kan ta sin tid. Det blir da lettere å se hva som skyldes psyken og hva som event. skyldes stoffskifte.

Det er ikke slik at alle får tilbud om gruppeterapi. Psykologen ser dette an, om nettopp du kan passe i en gruppe, og tilbyr viss h*n synes det.   

Skrevet

Det er ikke slik at alle får tilbud om gruppeterapi. Psykologen ser dette an, om nettopp du kan passe i en gruppe, og tilbyr viss h*n synes det.

Har vel forstått at det ikke passer for meg da.

Skrevet

Har vel forstått at det ikke passer for meg da.

Eller at det ikke er noen grupper som omhandler ditt "tema" akkurat nå :)  Jeg var i gruppe for over et år siden, og det er først nå jeg fikk samme tilbud, da denne typen gruppe ikke har vært startet siden sist jeg var med.

Skrevet

Eller at det ikke er noen grupper som omhandler ditt "tema" akkurat nå :)  Jeg var i gruppe for over et år siden, og det er først nå jeg fikk samme tilbud, da denne typen gruppe ikke har vært startet siden sist jeg var med.

Jeg har vært i behandling i snart 10 år hos et par forskjellige behandlere. Har aldri fått tilbud om gruppeterapi. Men jeg ønsker heller ikke å utlevere meg for en hel gjeng.

Skrevet

Psykoedukasjonskurs for bipolare er veldig bra

Er det bipolarskolen? Jeg har spurt etter det, men det fantes ikke her jeg bor.

Skrevet

Er det bipolarskolen? Jeg har spurt etter det, men det fantes ikke her jeg bor.

Det er sikkert det samme ja

Gikk på det for mange år siden

Kunne tenkt meg en ny runde

Skrevet

Det er sikkert det samme ja

Gikk på det for mange år siden

Kunne tenkt meg en ny runde

Dumt at ikke tilbudet finnes alle steder når det er så bra.

Kunne godt tenkt meg å prøvd et slikt kurs.

Skrevet

Dumt at ikke tilbudet finnes alle steder når det er så bra.

Kunne godt tenkt meg å prøvd et slikt kurs.

Faktisk veldig dumt

Skrevet

Hva gikk egentlig kurset ut på?

Opplæring i bp, triggere og sosial fobi

Skrevet

Opplæring i bp, triggere og sosial fobi

Ingen gruppeterapi der altså.

Skrevet

Ingen gruppeterapi der altså.

Nei men det foregikk jo i gruppe noe som var fint men. Det var loddtrekning om det ble gruppe eller en og en pga forskning

Skrevet

Nei men det foregikk jo i gruppe noe som var fint men. Det var loddtrekning om det ble gruppe eller en og en pga forskning

Ok. Jeg hadde hatt behov for å forstå mer av hva som skjer med meg.

Skrevet

Hvis bipolarskolen er så bra, hvorfor finnes det ikke mer av den?

Jeg trodde den fantes overalt veldig synd det ikke stemmer er jo mange år siden jeg var med i pilotprosjektet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...