AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Jeg har lenge lurt på om jeg opplever depresjon pg.a. at jeg har dårlig selvfølelse og selvtillit, eller om depresjonen gjør at jeg føler meg slik. Er det noen som har tanker om dette? Og hvordan man kan jobbe for å få det bedre med seg selv? Anonymous poster hash: 3c88d...cc5 Anonymous poster hash: 3c88d...cc5 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Hvordan var selvfølelse og selvtillit før du ble deprimert? 0 Siter
SadAH Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Hei, jeg er en jente på 19 år og opplever depresjon. i det siste så har jeg spist lite en måltid om dagen og får brekninger. jeg gråter hver natt, og har lite søvn. Jeg får hele tiden en dårlig magefølse hele tiden når jeg går ut, hører på musikk og sitter på t-banen. jeg drømmer oftest død eller at noen forlater meg. Eller så gråter jeg av at jeg dør eller at familien min dør. jeg fryser og skjelver hele tiden selv om rommet er varmt. jeg kaldsvetter hver natt. og jeg vet ikke hva jeg skal og vil gjøre. jeg har snakket med familien min og vennene mine om problemet, men jeg kommer meg ikke over depresjonen. det har vart siden juli... 0 Siter
slabbedask Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Hei, jeg er en jente på 19 år og opplever depresjon. i det siste så har jeg spist lite en måltid om dagen og får brekninger. jeg gråter hver natt, og har lite søvn. Jeg får hele tiden en dårlig magefølse hele tiden når jeg går ut, hører på musikk og sitter på t-banen. jeg drømmer oftest død eller at noen forlater meg. Eller så gråter jeg av at jeg dør eller at familien min dør. jeg fryser og skjelver hele tiden selv om rommet er varmt. jeg kaldsvetter hver natt. og jeg vet ikke hva jeg skal og vil gjøre. jeg har snakket med familien min og vennene mine om problemet, men jeg kommer meg ikke over depresjonen. det har vart siden juli... Bestill time hos fastlegen på mandag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.