Blomsterfluen Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Jeg skal til psykiater on kanskje en måned. Jeg er rasstløs etter medisinslutt med abilify, men ellers føler jeg meg frisk og fin. Mamma derimot mener jeg blir sykere å sykere. Men mamma er jo ingen psykiater. Hun kan jo ikke vite dette. Syns dere som meg at jeg er frisk sån som jeg fremstår på forumet? For jeg kan forskjell på dag og natt og hallusinerer ikke. Jeg er redd for å bli lagt inn på psykiatrien et sted meg som autist ikke hører hjemme. Dette er et viktig forum for meg hvor jeg føler jeg kan spørre om sånt som dette. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Jeg skal til psykiater on kanskje en måned. Jeg er rasstløs etter medisinslutt med abilify, men ellers føler jeg meg frisk og fin. Mamma derimot mener jeg blir sykere å sykere. Men mamma er jo ingen psykiater. Hun kan jo ikke vite dette. Syns dere som meg at jeg er frisk sån som jeg fremstår på forumet? For jeg kan forskjell på dag og natt og hallusinerer ikke. Jeg er redd for å bli lagt inn på psykiatrien et sted meg som autist ikke hører hjemme. Dette er et viktig forum for meg hvor jeg føler jeg kan spørre om sånt som dette. Det er vanskelig å vite om du er syk eller frisk, men noe er det med deg. 0 Siter
ISW Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Jeg mener ikke å være slem med deg, og jeg ønsker deg alt godt. Men jeg synes fra mitt ståsted at du fremstår som en av de med mest alvorlig sykdom her på DOL. Dessverre mangler du en del innsikt i din egen situasjon også. Jeg håper du får den hjelpen du trenger. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Nei, dessverre oppfatter jeg deg ikke som frisk. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Jeg skal til psykiater on kanskje en måned. Jeg er rasstløs etter medisinslutt med abilify, men ellers føler jeg meg frisk og fin. Mamma derimot mener jeg blir sykere å sykere. Men mamma er jo ingen psykiater. Hun kan jo ikke vite dette. Syns dere som meg at jeg er frisk sån som jeg fremstår på forumet? For jeg kan forskjell på dag og natt og hallusinerer ikke. Jeg er redd for å bli lagt inn på psykiatrien et sted meg som autist ikke hører hjemme. Dette er et viktig forum for meg hvor jeg føler jeg kan spørre om sånt som dette. Det skal litt mer til enn å vite forskjell på dag og natt for å fremstå som frisk. Du virker dessverre ikke å være frisk. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. november 2014 Forfatter Skrevet 22. november 2014 Ok. Takk for svar. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. november 2014 Forfatter Skrevet 22. november 2014 Psykiateren jeg går til sa jeg var svært psykotisk i fjor august 2013. Men jeg har jo autisme (aspergers) også, så jeg vet ikke hva jeg er/var lenger. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Psykiateren jeg går til sa jeg var svært psykotisk i fjor august 2013. Men jeg har jo autisme (aspergers) også, så jeg vet ikke hva jeg er/var lenger. Ok, det forklarer dette med pinnedyrene. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. november 2014 Forfatter Skrevet 22. november 2014 Ok, det forklarer dette med pinnedyrene. Hva er det med pinnedyrene i denne tråden? 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Hva er det med pinnedyrene i denne tråden? Du har ikke skrevet noe om pinnedyr i denne tråden, men i en tråd nedenfor her og tenkte at du ikke virket helt frisk i den tråden. Beklager å si det, men det var det jeg tenkte. Når du nå skriver at du har asperger, så skjønner jeg bedre hvorfor . 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. november 2014 Forfatter Skrevet 22. november 2014 Du har ikke skrevet noe om pinnedyr i denne tråden, men i en tråd nedenfor her og tenkte at du ikke virket helt frisk i den tråden. Beklager å si det, men det var det jeg tenkte. Når du nå skriver at du har asperger, så skjønner jeg bedre hvorfor . Ok. Så det du mener er altså at jeg er helt frisk, det er bare asperger syndrom? 0 Siter
slabbedask Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Du har ikke skrevet noe om pinnedyr i denne tråden, men i en tråd nedenfor her og tenkte at du ikke virket helt frisk i den tråden. Beklager å si det, men det var det jeg tenkte. Når du nå skriver at du har asperger, så skjønner jeg bedre hvorfor . Hva har det med asperger å gjøre? 0 Siter
Gjest Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Jeg oppfatter deg heller ikke som frisk.. Klem til deg 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. november 2014 Forfatter Skrevet 22. november 2014 Jeg oppfatter deg heller ikke som frisk.. Klem til deg Tusen takk for klemmen. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Hva har det med asperger å gjøre? Hva pinnedyr har med asperger å gjøre? Det er litt spesielt å gjentatte ganger komme med et pinnedyrkompliment. Ikke helt vanlig.Men aspergere har en tendens til å hene seg opp i enkelte ting og ha særinteresser og derfor synes jeg det ble mer forståelig. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 +1 Godt beskrevet av Nicklusheletida. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. november 2014 Forfatter Skrevet 22. november 2014 Hva pinnedyr har med asperger å gjøre? Det er litt spesielt å gjentatte ganger komme med et pinnedyrkompliment. Ikke helt vanlig.Men aspergere har en tendens til å hene seg opp i enkelte ting og ha særinteresser og derfor synes jeg det ble mer forståelig. Ok. Så du mener det er aspergeren og ikke snev av sykhet i hodet? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. november 2014 Forfatter Skrevet 22. november 2014 +1 Hva betyr det? 0 Siter
slabbedask Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Hva pinnedyr har med asperger å gjøre? Det er litt spesielt å gjentatte ganger komme med et pinnedyrkompliment. Ikke helt vanlig.Men aspergere har en tendens til å hene seg opp i enkelte ting og ha særinteresser og derfor synes jeg det ble mer forståelig. Men det er ingen automatikk i at man behøver å plage andre med sine "særinteresser". Det kan skyldes andre ting enn AS. 0 Siter
slabbedask Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Hva betyr det? At han er enig i ett av svarene ovenfor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.