Blomsterfluen Skrevet 22. november 2014 Forfatter Skrevet 22. november 2014 At han er enig i ett av svarene ovenfor. Så det betyr at Nils Håvard Dahl syns jeg bare har aspergers og ikke er syk? 0 Siter
slabbedask Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Så det betyr at Nils Håvard Dahl syns jeg bare har aspergers og ikke er syk? Ikke helt sikker på hva han var enig i. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Så det betyr at Nils Håvard Dahl syns jeg bare har aspergers og ikke er syk? Hvis du vil vite hva jeg mener, er det lurt å lese svaret mitt. Det var slik: Nei, dessverre oppfatter jeg deg ikke som frisk. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Ok. Så du mener det er aspergeren og ikke snev av sykhet i hodet? Nei, det er ikke det jeg skriver. Når du har Asperger er du ikke frisk. Da har du en diagnose. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. november 2014 Forfatter Skrevet 22. november 2014 (endret) Hvis du vil vite hva jeg mener, er det lurt å lese svaret mitt. Det var slik:Nei, dessverre oppfatter jeg deg ikke som frisk. Ok. Jeg leste svaret, jeg var bare ikke sikker, siden du ga 1+ til personene ovenfor som mente jeg ikke var syk, bare autistisk. Takk for svar forresten. Endret 22. november 2014 av Blomsterfluen 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. november 2014 Forfatter Skrevet 22. november 2014 Nei, det er ikke det jeg skriver. Når du har Asperger er du ikke frisk. Da har du en diagnose. Ok. Men jeg tenkte på om du mente at det bare er asperger syk du syns jeg er, eller også annet syk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.