Caylee Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 (endret) Den er denne helgen. Siste dag imorgen. Løp og se! Det er fantastisk, masse mennesker og kjempe fin stemning. Er i en stor arena, det er så svært og masse å se på og kjøpe!! Måtte bare si det, for dere går glipp av noe om dere ikke drar. Møtte prinsessen også Det er skandinavias største alternativmesse, anbefaler virkelig!! Endret 23. november 2014 av Caylee 0 Siter
FGT Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Vet ikke helt, jeg er blitt mer skeptisk til mye av den alternative behandling som tilbys mer årene, da også prinsessebehandlinger.. Hva svermer du helst for på disse messene da ? 0 Siter
slabbedask Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Den er denne helgen. Siste dag imorgen. Løp og se! Det er fantastisk, masse mennesker og kjempe fin stemning. Er i en stor arena, det er så svært og masse å se på og kjøpe!! Måtte bare si det, for dere går glipp av noe om dere ikke drar. Møtte prinsessen også Det er skandinavias største alternativmesse, anbefaler virkelig!! Har dette noe å gjøre med psykiatri? Ellers er slike messer sikkert fine hvis man vil sløse bort pengene sine på tullball. 0 Siter
Caylee Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Har dette noe å gjøre med psykiatri? Ellers er slike messer sikkert fine hvis man vil sløse bort pengene sine på tullball. Nei, men ville bare fortelle om det. Hehehe, du om det. Jeg liker det. Jeg syns ikke det er sløsing med penger 0 Siter
Caylee Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Vet ikke helt, jeg er blitt mer skeptisk til mye av den alternative behandling som tilbys mer årene, da også prinsessebehandlinger.. Hva svermer du helst for på disse messene da ? mye forskjellig. kjøpte noen orakel kort. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Vet ikke helt, jeg er blitt mer skeptisk til mye av den alternative behandling som tilbys mer årene, da også prinsessebehandlinger.. Hva svermer du helst for på disse messene da ? Hei! Du som ikke tror på evolusjon må jo tro på rariteter som ikke kan bevises Kornsirkler og engler 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Har dette noe å gjøre med psykiatri? Ja, det er jeg ganske sikker på at det har. Ellers er slike messer sikkert fine hvis man vil sløse bort pengene sine på tullball. Det er sikkert og visst, og ikke så rent lite trist. Å sponse denne galskapen fører bare til mer av den og det det måtte føre til i form av vrangforestillinger hos, og økonomisk utnytting av disponerte individer.Anonymous poster hash: 492ce...1f5 Anonymous poster hash: 492ce...1f5 Anonymous poster hash: 492ce...1f5 0 Siter
FGT Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Hei! Du som ikke tror på evolusjon må jo tro på rariteter som ikke kan bevises Kornsirkler og engler Har vanskelig å tro på rariteter, men jeg har prøvd noe, men ikke overbevist. Men engler finnes jo, men kornsirkler, der er noe muffens vet du 0 Siter
FGT Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 mye forskjellig. kjøpte noen orakel kort. Orakel kort ? Hva skal du med de ?? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Har vanskelig å tro på rariteter, men jeg har prøvd noe, men ikke overbevist. Men engler finnes jo, men kornsirkler, der er noe muffens vet du Ok:-D Men hva med engler om flyr i sirkler ?? Englesirkler.. 0 Siter
FGT Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Ok:-D Men hva med engler om flyr i sirkler ?? Englesirkler.. Det har jeg ikke noen formening om. Engler betyr budbærere, så jeg tror ikke de bruker tid på hverken prinsesser eller flyr i sirkler 0 Siter
Caylee Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Ja, det er jeg ganske sikker på at det har. Det er sikkert og visst, og ikke så rent lite trist. Å sponse denne galskapen fører bare til mer av den og det det måtte føre til i form av vrangforestillinger hos, og økonomisk utnytting av disponerte individer. Anonymous poster hash: 492ce...1f5 Anonymous poster hash: 492ce...1f5 Anonymous poster hash: 492ce...1f5 Det fører til at folk får det bedre. 0 Siter
Caylee Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Orakel kort ? Hva skal du med de ?? Ja, Oracel Cards.. se på bildene og lese budskapet. Som bare er fine ting. Kan lyse opp en mørk dag 0 Siter
FGT Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Ja, Oracel Cards.. se på bildene og lese budskapet. Som bare er fine ting. Kan lyse opp en mørk dag Ok, fint profilbilde av deg, er det et slikt kort ? 0 Siter
Caylee Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Ok, fint profilbilde av deg, er det et slikt kort ? Det forrige eller det jeg har akuratt nå? Den jeg har nå er en kvinne som heter Anna fra Disney filmen Frozen. Forrige, en engel statue. 0 Siter
FGT Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Ja nå ser jeg det at det fra filmen Frozen. Du likte den filmen ? 0 Siter
Caylee Skrevet 25. november 2014 Forfatter Skrevet 25. november 2014 Ja nå ser jeg det at det fra filmen Frozen. Du likte den filmen ? Ja! Veldig fin disney film Liker spesielt godt sangene i filmen. For eksempel sangen "Let it go" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.