lille_myyy Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Er det noen flere som har mageproblem av medisin? Jeg bruker Venlaflaxin, og jeg har så mye luftproblem og magen har stoppet helt opp. Ser jo at det er en vanlig bivirkning, men er det noen medisin som evt funker bedre mot dette? Ser jo også at det oftes kommer av Serotonin, men man unngår vel aldri Serotonin i noen medisin? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Fikk også mageproblem og mye kvalme av Efexor. Mulig at Remeron kan være et alternativ, spes om du sliter med søvn og dårlig apetitt. For meg gav Remeron dessverre bivirkninger som gjorde den uaktuell etterhvert (Stadig ulvehunger og alvorlig vektøkning). Anonymous poster hash: 955a8...5ae 0 Siter
lille_myyy Skrevet 23. november 2014 Forfatter Skrevet 23. november 2014 (endret) Fikk også mageproblem og mye kvalme av Efexor. Mulig at Remeron kan være et alternativ, spes om du sliter med søvn og dårlig apetitt. For meg gav Remeron dessverre bivirkninger som gjorde den uaktuell etterhvert (Stadig ulvehunger og alvorlig vektøkning). Jeg er ikke kvalm, og har ikke noe økt eller redusert matlyst. Men alt har på en måte stoppet opp! Og masse luft, som gir smerter og ubehag. Jeg har heller ikke søvnproblemer, annet at jeg kanskje sover mer, og blir tidligere kveldstrøtt. Jeg har hørt om vektøktning av Remeron, så det blir nok ikke aktuelt Anonymous poster hash: 955a8...5ae Endret 23. november 2014 av lille_myyy 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Er det noen flere som har mageproblem av medisin? Jeg bruker Venlaflaxin, og jeg har så mye luftproblem og magen har stoppet helt opp. Ser jo at det er en vanlig bivirkning, men er det noen medisin som evt funker bedre mot dette? Ser jo også at det oftes kommer av Serotonin, men man unngår vel aldri Serotonin i noen medisin? Prøv med en liten dose Remeron. Anonymous poster hash: 85005...3e3 0 Siter
missmas Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Jeg fikk akutte magesmerter av litium og måtte løpe på do, men det ga seg etter seks mnd 0 Siter
lille_myyy Skrevet 23. november 2014 Forfatter Skrevet 23. november 2014 Prøv med en liten dose Remeron. Anonymous poster hash: 85005...3e3 Okei, skal lese litt om Remeron Er den kjent for å være bedre for mageproblemer, eller er det noen annen grunn til at du anbefaler den? 0 Siter
lille_myyy Skrevet 23. november 2014 Forfatter Skrevet 23. november 2014 Jeg fikk akutte magesmerter av litium og måtte løpe på do, men det ga seg etter seks mnd Slitsomt og måtte plages med magesmerter i 6 mnd da.. Men bra det ga seg etterhvert 0 Siter
missmas Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Slitsomt og måtte plages med magesmerter i 6 mnd da.. Men bra det ga seg etterhvert Det var verdt det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Okei, skal lese litt om Remeron Er den kjent for å være bedre for mageproblemer, eller er det noen annen grunn til at du anbefaler den? Remeron er kjent for å roe ned magen, og gi bedre matlyst. Anonymous poster hash: 0e2a4...5fc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.