Gå til innhold

szizotyp å samtidig ha asperger syndrom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann å være szizotyp men allikevell i tillegg ha aspergers?

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Blomsterfluen

22

• AnonymBruker

9

• missmas

6

• slabbedask

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, det går ikke. enten eller.

Anonymous poster hash: 175ab...532
Skrevet

Nei, det går ikke. enten eller. Anonymous poster hash: 175ab...532

Ok. Hbordan kan det da ha seg at psykiateren mener jeg er szizotyp (er psykotisk har magisk tenkning og vrangforestillinger) men samtidig vet han at jeg har aspergers?

Skrevet

Er det umulig å ha tillegsdiagnoser når man er asperger, fordi alt er bare aspergeren?

Skrevet

Er det umulig å ha tillegsdiagnoser når man er asperger, fordi alt er bare aspergeren?

Jeg har både asperger og depresjon, angst og OCD diagnoser så ja. Men nettopp dette vil jeg tro er på grunn av aspergeren.

Skrevet

Så det vil da si at jeg ikke er psykisk syk, at jeg bare har asperger og psykiateren tar helt feil? Fy fastanis for en drittpsykiatri der jeg bor som lyger bare for å få i meg piller for å tjene penger.

Skrevet

Så det vil da si at jeg ikke er psykisk syk, at jeg bare har asperger og psykiateren tar helt feil? Fy fastanis for en drittpsykiatri der jeg bor som lyger bare for å få i meg piller for å tjene penger.

Jeg vet ikke om du er psykisk syk eller ikke. Hva med å ramse opp symptomene du har her, så blir det lettere og bedømme?

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke om du er psykisk syk eller ikke. Hva med å ramse opp symptomene du har her, så blir det lettere og bedømme? Anonymous poster hash: 175ab...532

Psykiateren mener jeg har magisk tenkning og har vrangforestillinger, og at aspergere har lettere for å få psykoser. Jeg liker ikke fremmede menn og ungdommer,for jeg har hatt dårlig erfaring med disse onde sinnene. Jeg ble slått av en mannlig arbeidsleder på min forrige jobb fordk jeg spurte pent om han kunne gi beskjed om han som tok plassen min kunne sette seg på en annen plass.

Vrangforestillinger og magisk tenkning og vansker i det sosiale er ifølge psykiateren mine symptomer samtidig som han påpeker at jeg har aspergers og er psykotisk.

Endret av Blomsterfluen
Skrevet

Noen her som har en misstanke om at psykiateren jeg går til lyver til meg?

Skrevet

Nei, det går ikke. enten eller.

Jeg har lest om noen som har begge diagnosene på wrongplanet.net.

Anonymous poster hash: 95429...bd6

Skrevet

Det finnes ingen piler mot aspergers.

Skrevet

Piller.

Skrevet

Psykiateren mener jeg har magisk tenkning og har vrangforestillinger, og at aspergere har lettere for å få psykoser. Jeg liker ikke fremmede menn og ungdommer,for jeg har hatt dårlig erfaring med disse onde sinnene. Jeg ble slått av en mannlig arbeidsleder på min forrige jobb fordk jeg spurte pent om han kunne gi beskjed om han som tok plassen min kunne sette seg på en annen plass.

Vrangforestillinger og magisk tenkning og vansker i det sosiale er ifølge psykiateren mine symptomer samtidig som han påpeker at jeg har aspergers og er psykotisk.

Vrangforestillinger og magisk tenkning stemmer ikke med aspergers.,

Skrevet

Det finnes ingen piler mot aspergers. Anonymous poster hash: 95429...bd6

Ok. Men psykiateren vet jeg har aspergers og kan mye om denne diagnosen, i tillegg mener han at jeg har manisk psykose.

Skrevet

Vrangforestillinger og magisk tenkning stemmer ikke med aspergers., Anonymous poster hash: 95429...bd6

Hva betyr det? At aspergere ikke kan få psykoser og magisk tenkning og asperger?

Skrevet

Ok. Men psykiateren vet jeg har aspergers og kan mye om denne diagnosen, i tillegg mener han at jeg har manisk psykose.

Ved manisk psykose blir du tvangsinnlagt på skjermet avd så det hørtes rart ut

Skrevet

Da f¨r du nok piller får noe annet enn aspergeren.

Skrevet

Ved manisk psykose blir du tvangsinnlagt på skjermet avd så det hørtes rart ut

Jeg ble innlagt med det på akuttpost 1 i 3 netter i 2013.

Skrevet

Jeg ble innlagt med det på akuttpost 1 i 3 netter i 2013.

Merkelig jeg var der to mnd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...