Blomsterfluen Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Går det ann å være szizotyp men allikevell i tillegg ha aspergers? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Nei, det går ikke. enten eller. Anonymous poster hash: 175ab...532 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. november 2014 Forfatter Skrevet 23. november 2014 Nei, det går ikke. enten eller. Anonymous poster hash: 175ab...532 Ok. Hbordan kan det da ha seg at psykiateren mener jeg er szizotyp (er psykotisk har magisk tenkning og vrangforestillinger) men samtidig vet han at jeg har aspergers? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. november 2014 Forfatter Skrevet 23. november 2014 Er det umulig å ha tillegsdiagnoser når man er asperger, fordi alt er bare aspergeren? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Er det umulig å ha tillegsdiagnoser når man er asperger, fordi alt er bare aspergeren? Jeg har både asperger og depresjon, angst og OCD diagnoser så ja. Men nettopp dette vil jeg tro er på grunn av aspergeren. Anonymous poster hash: 175ab...532 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. november 2014 Forfatter Skrevet 23. november 2014 Så det vil da si at jeg ikke er psykisk syk, at jeg bare har asperger og psykiateren tar helt feil? Fy fastanis for en drittpsykiatri der jeg bor som lyger bare for å få i meg piller for å tjene penger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Så det vil da si at jeg ikke er psykisk syk, at jeg bare har asperger og psykiateren tar helt feil? Fy fastanis for en drittpsykiatri der jeg bor som lyger bare for å få i meg piller for å tjene penger. Jeg vet ikke om du er psykisk syk eller ikke. Hva med å ramse opp symptomene du har her, så blir det lettere og bedømme? Anonymous poster hash: 175ab...532 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 De har noe som heter "schizotypal autisme" eller Mendelsohnn's syndrom, men den er bare godkjent som diagnose i Russland, Finland, Kirgisistan, Estland og Hviterussland.http://en.wikipedia.org/wiki/Schizotypal_autism 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. november 2014 Forfatter Skrevet 23. november 2014 (endret) Jeg vet ikke om du er psykisk syk eller ikke. Hva med å ramse opp symptomene du har her, så blir det lettere og bedømme? Anonymous poster hash: 175ab...532 Psykiateren mener jeg har magisk tenkning og har vrangforestillinger, og at aspergere har lettere for å få psykoser. Jeg liker ikke fremmede menn og ungdommer,for jeg har hatt dårlig erfaring med disse onde sinnene. Jeg ble slått av en mannlig arbeidsleder på min forrige jobb fordk jeg spurte pent om han kunne gi beskjed om han som tok plassen min kunne sette seg på en annen plass. Vrangforestillinger og magisk tenkning og vansker i det sosiale er ifølge psykiateren mine symptomer samtidig som han påpeker at jeg har aspergers og er psykotisk. Endret 23. november 2014 av Blomsterfluen 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. november 2014 Forfatter Skrevet 23. november 2014 Noen her som har en misstanke om at psykiateren jeg går til lyver til meg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Nei, det går ikke. enten eller. Anonymous poster hash: 175ab...532 Jeg har lest om noen som har begge diagnosene på wrongplanet.net. Anonymous poster hash: 95429...bd6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Så det vil da si at jeg ikke er psykisk syk, at jeg bare har asperger og psykiateren tar helt feil? Fy fastanis for en drittpsykiatri der jeg bor som lyger bare for å få i meg piller for å tjene penger. Det finnes ingen piler mot aspergers. Anonymous poster hash: 95429...bd6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Piller. Anonymous poster hash: 95429...bd6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Psykiateren mener jeg har magisk tenkning og har vrangforestillinger, og at aspergere har lettere for å få psykoser. Jeg liker ikke fremmede menn og ungdommer,for jeg har hatt dårlig erfaring med disse onde sinnene. Jeg ble slått av en mannlig arbeidsleder på min forrige jobb fordk jeg spurte pent om han kunne gi beskjed om han som tok plassen min kunne sette seg på en annen plass. Vrangforestillinger og magisk tenkning og vansker i det sosiale er ifølge psykiateren mine symptomer samtidig som han påpeker at jeg har aspergers og er psykotisk. Vrangforestillinger og magisk tenkning stemmer ikke med aspergers., Anonymous poster hash: 95429...bd6 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. november 2014 Forfatter Skrevet 23. november 2014 Det finnes ingen piler mot aspergers. Anonymous poster hash: 95429...bd6 Ok. Men psykiateren vet jeg har aspergers og kan mye om denne diagnosen, i tillegg mener han at jeg har manisk psykose. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. november 2014 Forfatter Skrevet 23. november 2014 Vrangforestillinger og magisk tenkning stemmer ikke med aspergers., Anonymous poster hash: 95429...bd6 Hva betyr det? At aspergere ikke kan få psykoser og magisk tenkning og asperger? 0 Siter
missmas Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Ok. Men psykiateren vet jeg har aspergers og kan mye om denne diagnosen, i tillegg mener han at jeg har manisk psykose. Ved manisk psykose blir du tvangsinnlagt på skjermet avd så det hørtes rart ut 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Ok. Men psykiateren vet jeg har aspergers og kan mye om denne diagnosen, i tillegg mener han at jeg har manisk psykose. Da f¨r du nok piller får noe annet enn aspergeren. Anonymous poster hash: 95429...bd6 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. november 2014 Forfatter Skrevet 23. november 2014 Ved manisk psykose blir du tvangsinnlagt på skjermet avd så det hørtes rart ut Jeg ble innlagt med det på akuttpost 1 i 3 netter i 2013. 0 Siter
missmas Skrevet 23. november 2014 Skrevet 23. november 2014 Jeg ble innlagt med det på akuttpost 1 i 3 netter i 2013. Merkelig jeg var der to mnd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.