Gå til innhold

szizotyp å samtidig ha asperger syndrom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har også til tider faktisk vært synsk. Jeg har drømt at mamma ville få gutt, istedenfor det mamma påsto som ville bli jente. Og morgenen etter fikk hun en gutt. Med hvitt hår sommi drømmen. Og en gang jeg hadde råe tvangstanker med å gå tilbake og frem på trappetrinnene følte jeg at hunden vår ville bjeffe på det jeg gjorde. Så skjedde det fanden meg også. Jeg er sikker på at jeg har evne som "Raven Baxter" som kan se for meg ting som vil skje bare sån tilfeldig utavdet blå, men ikke med 

Du kan ikke være 2 år og psykotisk! Slutt og bekymre deg :)

Du kan ta denne testen så kan vi se hvor mye asperger du er, http://www.rdos.net/no/

Anonymous poster hash: 175ab...532

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Blomsterfluen

22

• AnonymBruker

9

• missmas

6

• slabbedask

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du kan ikke være 2 år og psykotisk! Slutt og bekymre deg :)Du kan ta denne testen så kan vi se hvor mye asperger du er, http://www.rdos.net/no/ Anonymous poster hash: 175ab...532

Det er akkuratt blandt annet den testen jeg har tatt. Det viste jeg er nevrotypiker. Og i tilleg glemte jeg å nevne at vrangforestillingene som halusinasjonene var værst i 5 års til 12 års alderen til jeg ble innlagt på barnepsykiatrisk i flere måneder. Der ble jeg mobbet av guttunger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...