Gå til innhold

Frisk

stjernestøv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anser meg selv som frisk nå men er så tiltaksløs, er det noe jeg må regne med når jeg går på ap? Det er alltid sånn, er det flere som har det sånn? Forståelig? Eller er det sykdommen som gjør meg lat?

Skrevet

Anser meg selv som frisk nå men er så tiltaksløs, er det noe jeg må regne med når jeg går på ap? Det er alltid sånn, er det flere som har det sånn? Forståelig? Eller er det sykdommen som gjør meg lat?

Slik har vel de aller fleste det i perioder, både med og uten AP. Også hjelper det ikke på med mørketid, så jeg vil si det er normalt å være tiltaksløs (i perioder). 

Skrevet

Men må bare ta seg sammen. Ikke lett, men sånn er det.

Anonymous poster hash: dbad4...489
Skrevet

Slik har vel de aller fleste det i perioder, både med og uten AP. Også hjelper det ikke på med mørketid, så jeg vil si det er normalt å være tiltaksløs (i perioder). 

Nei mørketiden hjelper ikke akkurat på, savner vår og sommer. Da er jeg vel normal da.

Skrevet

Men må bare ta seg sammen. Ikke lett, men sånn er det.

Anonymous poster hash: dbad4...489

Har prøvd men det går ikke.

Skrevet

Nei mørketiden hjelper ikke akkurat på, savner vår og sommer. Da er jeg vel normal da.

Absolutt!  Er noe med og ikke tenke at alt man føler og oppkever er psykt. Hvis du skjønner hva jeg mener  :)

Skrevet

Absolutt!  Er noe med og ikke tenke at alt man føler og oppkever er psykt. Hvis du skjønner hva jeg mener  :)

Forstår det, alt er jo ikke sykt heller :-)

Skrevet

Jeg er også tiltaksløs. Bare dusje eller pusse tenner er et slit

Skrevet

Jeg er også tiltaksløs. Bare dusje eller pusse tenner er et slit

Ja det er et tiltak å dusje og pusse tennene, og å lage mat da.

Skrevet

Ja det er et tiltak å dusje og pusse tennene, og å lage mat da.

Veldig :(

Skrevet

Men det er jo normalt.

Nei da jeg gikk på fontex og zyprexa hadde jeg masse energi og tiltak

Ikke sånn som det er nå

Skrevet

Nei da jeg gikk på fontex og zyprexa hadde jeg masse energi og tiltak

Ikke sånn som det er nå

Jeg pleier ha mer energi uten medisiner.

Skrevet

Jeg pleier ha mer energi uten medisiner.

Det er helt håpløst å ha det sånn

Skrevet

Det er helt håpløst å ha det sånn

Ja.

Skrevet

Er blytung i låtene

Ikke rart alt blir et ork

Trodde ikke det skulle være sånn men men.

Skrevet

Trodde ikke det skulle være sånn men men.

Det var ikke alltid sånn :(

Skrevet

Etter at jeg ble stabil på medisiner igjen, har jeg kun hatt noen dager innimellom som har vært veldig tunge. Derimot kjenner jeg at jeg blir bomull i hodet av alle medisinene. Det er litt behagelig: No brain, no pain. Men jeg skulle gjerne hatt litt mer action.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...