Gå til innhold

Drømmetydning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen gjentagende drømmer som jeg har hatt over flere år som jeg gjerne skulle ha funnet ut av. Det Må bety noe når jeg har hatt samme drømmer over flere år. Jeg våkner og tenker; der var DEN drømmen igjen ja. Jeg klarer ikke å analysere meg fram til hva det er med den drømmen som jeg antagelig må gjøre noe med i det. Jeg er ganske sikker på at det er noe den forteller meg om mitt liv.

Er dette vanlig?!?

Skrevet

Man drømmer vel ut i fra det man har opplevd i livet; fra dagen som har vært og lenger tilbake. Men det er ikke mulig å fastslå nøyaktig hva drømmer betyr. Jeg antar det kommer av at drømmer går ut på fantasi i så stor grad at det ikke nytter å underlegge det rasjonalitet.

Du bør ikke oppsøke noen som mener å kunne tyde drømmen for deg. Det kan ha dramatisk negative konsekvenser for livet ditt.

Skrevet

Takk, Kaptein;)

Jeg har ikke tenkt til å oppsøke noen, det er jeg for pysete til. Jeg er bare veldig nysgjerrig av natur, og akkurat den drømmen tror jeg betyr noe for livet mitt.

Skrevet

Alle drømmer betyr jo noe... det er ikke tilfeldig hva vi drømmer... sier bare at det ikke nytter å finne nøyaktig hva det er de betyr... :)

F.eks. hvis man tar hallusinogener... det betyr jo noe, det man "opplever", det er et produkt av hva som allerede finnes i deg... men hvis man ikke hadde tatt hallusinogenet hadde man sikkert aldri "opplevd" det... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...