Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Jeg sendte han to mailer. En om at jeg hadde sluttet på medisinene og følte meg ikke syk, og en om aspie testresultatet mitt. På den første svarte han:"det kan ikke gå bra, vi sees når du da blir innlagt på psyk?" Og på den andre mailen med aspieresultatene svarte han bare "J". Hva kan denne J en ha betydd? At han hastet med å ringe ambulant team eller noe for å tvangsinnlegge meg sån at han ikke fikk fullført mailen? Han svarte ikke på mailen min om hva han mente med J. Kan han ha blitt gal av meg? 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 (endret) Jeg sendte han to mailer. En om at jeg hadde sluttet på medisinene og følte meg ikke syk, og en om aspie testresultatet mitt. På den første svarte han:"det kan ikke gå bra, vi sees når du da blir innlagt på psyk?" Og på den andre mailen med aspieresultatene svarte han bare "J". Hva kan denne J en ha betydd? At han hastet med å ringe ambulant team eller noe for å tvangsinnlegge meg sån at han ikke fikk fullført mailen? Han svarte ikke på mailen min om hva han mente med J. Kan han ha blitt gal av meg? Det første svaret synes jeg var klokt. Ang svar 2, det er vanlig at J byttes til et smilefjes --> :-) Endret 24. november 2014 av XbellaX 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Ok. Hva mener han isåfall med et smilefjes i det? 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Ok. Hva mener han isåfall med et smilefjes i det? Det får du spørre ham om. At mailen din er lest og han har notert seg det du la frem, f.eks. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Det får du spørre ham om. At mailen din er lest og han har notert seg det du la frem, f.eks. Ok. Jeg har spurt ham men han svarer ikke. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Ps: jeg pleier å få frem smilefjes bilder i mailer så jeg skjønner ikke hvordan ikke denne jen ikke ble til et smilelfjes. 0 Siter
Gjest Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Ps: jeg pleier å få frem smilefjes bilder i mailer så jeg skjønner ikke hvordan ikke denne jen ikke ble til et smilelfjes. Leser du mailen fra mobil eller pc? Hos meg kommer smiletegnet som en J når jeg leser mailer fra IPhone (mobil). 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Leser du mailen fra mobil eller pc? Hos meg kommer smiletegnet som en J når jeg leser mailer fra IPhone (mobil). På et samsung nettbrett. 0 Siter
ISW Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Ubetydelig info: Outlook oversetter en smiley til J, og dette skjønner ikke noen andre enn Outlook. Det er en smiley. Jeg synes den andre mailen var langt mer bekymringsfull. 0 Siter
Gjest Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 På et samsung nettbrett. Ok. Prøv pc da? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Ok. Prøv pc da? Ja så nusselig, det var et smilefjes på pcen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Du burde ikke slutte med medisiner når du får den beskjeden, vil du bli innlagt da? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Du burde ikke slutte med medisiner når du får den beskjeden, vil du bli innlagt da? Jeg vil ikke bli innlagt for det har jeg blitt før. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Jeg vil ikke bli innlagt for det har jeg blitt før. Da bør du heller ta medisinen din. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Da bør du heller ta medisinen din. De på facebook gruppa sier jeg kan ha fått blitt feildiagnotisert i psykiatrien og sikkert ikke trenger piller. Jeg skal til psykiateren å høre i morgen. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Ok. Hva mener han isåfall med et smilefjes i det? Hei! Dette er oi!! Jeg fikk smilefjes i mine mailer når jeg mente jeg ikke hadde asperger før, av min psykiater. Jeg tror det betyr, at de syns det er opplagt at vi har det, og at mer ønsker de ikke si/skrive! Men hvis du fikk 0 på den testen ville jeg nesten tenke som deg at du har noe annet, du blir jo fort fornærmet og overtolker mye syns jeg. Hvis du ikke liker gå på tå, ikke får panikk av høye lyder, liker romantikk, ikke oppfatter bokstavelig, ikke svarer på retoriske spørsmål osv... da tror jeg du har noe annet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 De på facebook gruppa sier jeg kan ha fått blitt feildiagnotisert i psykiatrien og sikkert ikke trenger piller. Jeg skal til psykiateren å høre i morgen. Ja det må du snakke med psykiateren om, lykke til 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Jeg likermikke romantikk, men alt annet om nevrotypiker stemmer med meg. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Personnalet har sagt at fra neste uke av skal jeg ha permisjon fra uføretrygd jobben jeg går på, fordi de mener jeg er for ustabil uten piller. Jeg mener det bare er widrawal. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Ja det må du snakke med psykiateren om, lykke til Takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.