Gå til innhold

hjelp, hva mente psykiateren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg likermikke romantikk, men alt annet om nevrotypiker stemmer med meg.

Hei!

Ok men mener du menn skal fri til kvinner?

Jeg svarte vet ikke, for det har jeg aldri tenkt på om skal være sånn. Det er sånn ja, men om det bør være sånn, det vet jeg ikke

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Blomsterfluen

52

• Madelenemie

26

• Caylee

6

• ISW

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva er grunnen til at du ikke hører på legen din?

For jeg vet ikke hvem jeg skal stole på lenger. Jeg skal imidlertid til psykiateren i morgen å høre.

Skrevet (endret)

Hei!

Ok men mener du menn skal fri til kvinner?

Jeg svarte vet ikke, for det har jeg aldri tenkt på om skal være sånn. Det er sånn ja, men om det bør være sånn, det vet jeg ikke

Jeg tenker at menn skal fri til kvinner. Det er jo det som er vanlig på tv å sånt. Endret av Blomsterfluen
Skrevet

VikarLegen min sier imidlertid at jeg ikke er psykotisk eller psykisk sjuk, for jeg kan snakke for meg.

Skrevet (endret)

Jeg tenker at menn skal fri til kvinner. Det er jo det som er vanlig på tv å sånt.

Ok

jeg ser lite på TV.

Og jeg tenker likevel mine egne ting.(for mye tenker jeg mine egne ting dessverre:-( )

Svarer du ikke på retoriske spørsmål? ( hvis du vet hva det er ? jeg visste ikke det, men Bella Dotte fortalte meg at det er å svare på spørsmål man ikke er ment å svare på:-(

Det er dumt det blir stilt sånne spørsmål

Jeg svarer på alle spørsmål, for jeg vet ikke forskjell på vanlige spørsmål og de retoriske.

Endret av Madelenemie
Skrevet

Ok

jeg ser lite på TV.

Og jeg tenker likevel mine egne ting.(for mye tenker jeg mine egne ting dessverre:-( )

Svarer du ikke på retoriske spørsmål? ( hvis du vet hva det er ? jeg visste ikke det, men Bella Dotte fortalte meg at det er å svare på spørsmål man ikke er ment å svare på:-(

Det er dumt det blir stilt sånne spørsmål

Jeg svarer på alle spørsmål, for jeg vet ikke forskjell på vanlige spørsmål og de retoriske.

Jeg aner ikke hva retorisk betyr, men jeg svarer ikke på spørsmål som foreksempel når noen slutter setningen med: ikke sant.

Skrevet

For jeg vet ikke hvem jeg skal stole på lenger. Jeg skal imidlertid til psykiateren i morgen å høre.

Bra du skal dit. Du skal høre på hva legen din sier, og ikke på konspirasjonsteorier, facebook-grupper, svindelsider på nett og annet vissvass.

Hvem er det som har tiår med utdannelse og erfaring? Legen din.

Skrevet

Jeg aner ikke hva retorisk betyr, men jeg svarer ikke på spørsmål som foreksempel når noen slutter setningen med: ikke sant.

Hei!

Et av spørsmålene i quizen var jo om du svarer på retoriske spørsmål!!

Hva svarte du da? 

Skrevet

Hei!

Et av spørsmålene i quizen var jo om du svarer på retoriske spørsmål!!

Hva svarte du da?

Jeg kan ikke huske å fått det retorisk spørsmålet.

Skrevet

Jeg svarer ikke når noen sier, "holdt jeg på å si".

da tenker jeg, "hæ, men du sa det jo selv", jeg skjønner ikke hvorfor man sier, "holdt jeg på å si" når de nettopp har sagt det :unsure:

Skrevet

Jeg kan ikke huske å fått det retorisk spørsmålet.

Hei

et av spørsmålene i quizen var:

Svarer du på retoriske spørsmål?

Jeg svarte, ja, for jeg pleier å gjøre det.

Skrevet

Hei

et av spørsmålene i quizen var:

Svarer du på retoriske spørsmål?

Jeg svarte, ja, for jeg pleier å gjøre det.

Ok. Da må jeg ha oversett det spørsmålet. Jeg hadde under quizen en tendens til å krysse av på feil linje, men jeg dobbelsjekket etterpå og rettet dem opp men må ha oversett dette spørsmålet.

Skrevet

Bra du skal dit. Du skal høre på hva legen din sier, og ikke på konspirasjonsteorier, facebook-grupper, svindelsider på nett og annet vissvass.

Hvem er det som har tiår med utdannelse og erfaring? Legen din.

Ok. Men jeg forstod ikke denne mailen jeg fikk i dag. Hjelp meg å forklare den pliiiiis:

"Kjære......

Det er ikke www eller vikarlegen som er din psykiater. Sorry men dette kan gå galt, vi ses trolig då du må komme in på akuttposten?"

Hva mente han med spørsmålstegnet? Betyr det at han spør om jeg vil bli innlagt, eller mener han at jeg blir innlagt i morgen når jeg skal til ham?

Skrevet

Ok. Da må jeg ha oversett det spørsmålet. Jeg hadde under quizen en tendens til å krysse av på feil linje, men jeg dobbelsjekket etterpå og rettet dem opp men må ha oversett dette spørsmålet.

Ok:-)

Liker du gå på tå?

Skrevet

Liker du gå på tå?

Nei. Jeg har heller egentlig aldri vært intressert i det å gå på tå.

Skrevet

Nei. Jeg har heller egentlig aldri vært intressert i det å gå på tå.

Hei!

Ok

Jeg liker det, derfor tror noen jeg er tidligere ballettdanser.

Blir du sliten av å være sosial, det var et annet spørsmål.

Jeg blir veldig sliten, så forferdelig, at min mann har forklart for sine venner og jeg slipper, 

derfor har jeg en snill mann, dvs han forstår visse ting

Skrevet

Liker du gå på tå?

Er det vanlig?

Skrevet

Hei!

Ok

Jeg liker det, derfor tror noen jeg er tidligere ballettdanser.

Blir du sliten av å være sosial, det var et annet spørsmål.

Jeg blir veldig sliten, så forferdelig, at min mann har forklart for sine venner og jeg slipper, 

derfor har jeg en snill mann, dvs han forstår visse ting

Jeg blir aldri sliten av å være sosial. Jeg ble stresset av det før, men nå trives jeg i selskaper. Jeg hater å dele seter i bussen for jrg er redd for at vedkommende vedsiden av meg skal spy, men ellers går det fint.

Skrevet

Pliiis, noen som aner hva psykiateren mente med det spørsmålstegnet? Jeg er så redd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...