Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Jeg likermikke romantikk, men alt annet om nevrotypiker stemmer med meg. Hei! Ok men mener du menn skal fri til kvinner? Jeg svarte vet ikke, for det har jeg aldri tenkt på om skal være sånn. Det er sånn ja, men om det bør være sånn, det vet jeg ikke 0 Siter
ISW Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Hva er grunnen til at du ikke hører på legen din? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Hva er grunnen til at du ikke hører på legen din? For jeg vet ikke hvem jeg skal stole på lenger. Jeg skal imidlertid til psykiateren i morgen å høre. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 (endret) Hei! Ok men mener du menn skal fri til kvinner? Jeg svarte vet ikke, for det har jeg aldri tenkt på om skal være sånn. Det er sånn ja, men om det bør være sånn, det vet jeg ikke Jeg tenker at menn skal fri til kvinner. Det er jo det som er vanlig på tv å sånt. Endret 24. november 2014 av Blomsterfluen 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 VikarLegen min sier imidlertid at jeg ikke er psykotisk eller psykisk sjuk, for jeg kan snakke for meg. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 (endret) Jeg tenker at menn skal fri til kvinner. Det er jo det som er vanlig på tv å sånt. Ok jeg ser lite på TV. Og jeg tenker likevel mine egne ting.(for mye tenker jeg mine egne ting dessverre:-( ) Svarer du ikke på retoriske spørsmål? ( hvis du vet hva det er ? jeg visste ikke det, men Bella Dotte fortalte meg at det er å svare på spørsmål man ikke er ment å svare på:-( Det er dumt det blir stilt sånne spørsmål Jeg svarer på alle spørsmål, for jeg vet ikke forskjell på vanlige spørsmål og de retoriske. Endret 24. november 2014 av Madelenemie 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Ok jeg ser lite på TV. Og jeg tenker likevel mine egne ting.(for mye tenker jeg mine egne ting dessverre:-( ) Svarer du ikke på retoriske spørsmål? ( hvis du vet hva det er ? jeg visste ikke det, men Bella Dotte fortalte meg at det er å svare på spørsmål man ikke er ment å svare på:-( Det er dumt det blir stilt sånne spørsmål Jeg svarer på alle spørsmål, for jeg vet ikke forskjell på vanlige spørsmål og de retoriske. Jeg aner ikke hva retorisk betyr, men jeg svarer ikke på spørsmål som foreksempel når noen slutter setningen med: ikke sant. 0 Siter
ISW Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 For jeg vet ikke hvem jeg skal stole på lenger. Jeg skal imidlertid til psykiateren i morgen å høre. Bra du skal dit. Du skal høre på hva legen din sier, og ikke på konspirasjonsteorier, facebook-grupper, svindelsider på nett og annet vissvass. Hvem er det som har tiår med utdannelse og erfaring? Legen din. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Jeg aner ikke hva retorisk betyr, men jeg svarer ikke på spørsmål som foreksempel når noen slutter setningen med: ikke sant. Hei! Et av spørsmålene i quizen var jo om du svarer på retoriske spørsmål!! Hva svarte du da? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Hei! Et av spørsmålene i quizen var jo om du svarer på retoriske spørsmål!! Hva svarte du da? Jeg kan ikke huske å fått det retorisk spørsmålet. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Jeg aner ikke hva retorisk betyr, men jeg svarer ikke på spørsmål som foreksempel når noen slutter setningen med: ikke sant. Jeg svarer ikke når noen sier, "holdt jeg på å si". da tenker jeg, "hæ, men du sa det jo selv", jeg skjønner ikke hvorfor man sier, "holdt jeg på å si" når de nettopp har sagt det 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Jeg kan ikke huske å fått det retorisk spørsmålet. Hei et av spørsmålene i quizen var: Svarer du på retoriske spørsmål? Jeg svarte, ja, for jeg pleier å gjøre det. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Hei et av spørsmålene i quizen var: Svarer du på retoriske spørsmål? Jeg svarte, ja, for jeg pleier å gjøre det. Ok. Da må jeg ha oversett det spørsmålet. Jeg hadde under quizen en tendens til å krysse av på feil linje, men jeg dobbelsjekket etterpå og rettet dem opp men må ha oversett dette spørsmålet. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Bra du skal dit. Du skal høre på hva legen din sier, og ikke på konspirasjonsteorier, facebook-grupper, svindelsider på nett og annet vissvass. Hvem er det som har tiår med utdannelse og erfaring? Legen din. Ok. Men jeg forstod ikke denne mailen jeg fikk i dag. Hjelp meg å forklare den pliiiiis: "Kjære...... Det er ikke www eller vikarlegen som er din psykiater. Sorry men dette kan gå galt, vi ses trolig då du må komme in på akuttposten?" Hva mente han med spørsmålstegnet? Betyr det at han spør om jeg vil bli innlagt, eller mener han at jeg blir innlagt i morgen når jeg skal til ham? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Ok. Da må jeg ha oversett det spørsmålet. Jeg hadde under quizen en tendens til å krysse av på feil linje, men jeg dobbelsjekket etterpå og rettet dem opp men må ha oversett dette spørsmålet. Ok:-) Liker du gå på tå? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Ok:-) Liker du gå på tå? Nei. Jeg har heller egentlig aldri vært intressert i det å gå på tå. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Nei. Jeg har heller egentlig aldri vært intressert i det å gå på tå. Hei! Ok Jeg liker det, derfor tror noen jeg er tidligere ballettdanser. Blir du sliten av å være sosial, det var et annet spørsmål. Jeg blir veldig sliten, så forferdelig, at min mann har forklart for sine venner og jeg slipper, derfor har jeg en snill mann, dvs han forstår visse ting 0 Siter
slabbedask Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Ok:-) Liker du gå på tå? Er det vanlig? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Hei! Ok Jeg liker det, derfor tror noen jeg er tidligere ballettdanser. Blir du sliten av å være sosial, det var et annet spørsmål. Jeg blir veldig sliten, så forferdelig, at min mann har forklart for sine venner og jeg slipper, derfor har jeg en snill mann, dvs han forstår visse ting Jeg blir aldri sliten av å være sosial. Jeg ble stresset av det før, men nå trives jeg i selskaper. Jeg hater å dele seter i bussen for jrg er redd for at vedkommende vedsiden av meg skal spy, men ellers går det fint. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Pliiis, noen som aner hva psykiateren mente med det spørsmålstegnet? Jeg er så redd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.