Gå til innhold

hjelp, hva mente psykiateren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig?

Vanlig? vet ikke .

jeg liker det, men jeg gjør det bare hjemme.

Jeg tenker på hvor jeg har hendene mine, særlig etter at jeg ble gjort oppmerksom på at dette blir sett på som normalt,

dvs de skal henge og dingle på siden, hvis man er avslappet.

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Blomsterfluen

52

• Madelenemie

26

• Caylee

6

• ISW

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva jeg har i akuttposten å gjøre. Der var jo alle mye sykere enn det jeg var da jeg var innlagt i 2013.

Skrevet (endret)

Pliiis, noen som aner hva psykiateren mente med det spørsmålstegnet? Jeg er så redd.

Hei!

Jeg har svart på det! :angry:

Les!!!!!!! argh :angry:  :angry:

Endret av Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg har svart på det! :angry:

Les!!!!!!!

Trenger ikke bli så sabla forbanna!!! Jeg har lest for svarte fanden, og det er ingen sommhar svart på dette enda!!!!!

Skrevet (endret)

Enda en grunn til at jeg missliker fremmede. Jeg vil bare ha en forklaring, og her får jeg kjeft.

Endret av Blomsterfluen
Skrevet

Trenger ikke bli så sabla forbanna!!! Jeg har lest for svarte fanden, og det er ingen sommhar svart på dette enda!!!!!

Hei!

Selvsagt blir jeg irritert!!

Kaster jeg bort trykte bokstaver på deg?

Les!!

Prøv å memorere, noe!

Skrevet

Hei!

Les!!

Prøv å memorere, noe!

Dra til piiiiip! Tenk på at enkelte mennesker ikke kan for at de ikke husker alt!!!!!!!! Jeg har vansker med folk som er sinte på meg nokk fra før.

Skrevet

Nå spør jeg igjen og jeg spør alle andre enn madelenemie: hva betyr det når han satte spørsmålstegn bak at jeg treffer ham når jeg må inn på psyk?

Skrevet (endret)

Frekke ffff

:D

bra du kan banne :lol:

Håper det hjelper deg

Endret av Madelenemie
Nicklusheletida
Skrevet

Ok. Hva mener han isåfall med et smilefjes i det?

Kan hende han synes det var litt morsomt at du som har Asperger sier du fikk null på testen. Det må jo bety at du ikke bare har jukset litt, men mye  :)  Ikke en gang vi som ikke har en Asperger-diagnose får null på testen :) Resultatet ditt er altså ikke veldig troverdig.

Skrevet

Nå spør jeg igjen og jeg spør alle andre enn madelenemie: hva betyr det når han satte spørsmålstegn bak at jeg treffer ham når jeg må inn på psyk?

Hvis du gidder lese svarene,

så HAR du fått svar på det! :-)

Skrevet

Hei!

Les!!

Prøv å memorere, noe!

Du har sabla kort lunte må jeg si, forresten. Tåler ikke at jeg ikke husker en laaang tråd. Skulle tro verden hater meg. Jeg vet jeg er ei dritthore men jeg trenger det ikke påsmurt med skje heller

Skrevet

Hvis du gidder lese svarene,

så HAR du fått svar på det! :-)

Jeg er forbanna på deg. Du mener jeg har fått svar på det, men det har jeg ikke. Møkkamennesker hele gjengen som må være så stygg med meg her på dette drittforumet med fult i syke folk som mener jeg ikke kan memorere og mener mellom linjene at jeg er ei bitch som burde gå i aldersdemens terapi!

Skrevet

Jeg er forbanna på deg. Du mener jeg har fått svar på det, men det har jeg ikke. Møkkamennesker hele gjengen som må være så stygg med meg her på dette drittforumet med fult i syke folk som mener jeg ikke kan memorere og mener mellom linjene at jeg er ei bitch som burde gå i aldersdemens terapi!

Det var mye jeg ikke skrev,

men det bekrefter godt at du ikke har asperger,

videre gjettelek: bare kom med flere påstander, som morer meg :lol:

Skrevet

bra du kan banne :lol:

Håper det hjelper deg

Du hånler bare for å mobbe meg, ja...

Skrevet

Du har sabla kort lunte må jeg si, forresten. Tåler ikke at jeg ikke husker en laaang tråd. Skulle tro verden hater meg. Jeg vet jeg er ei dritthore men jeg trenger det ikke påsmurt med skje heller

Hei!

Ja hvis verden hater deg, og

du er ei dritthore,

er det vel en grunn,

jeg ser frem til at du beskriver nærmere hvorfor verden hater deg og du er en dritthore.

det er jo viktig da jeg ikke visste det.

Skrevet

Det var mye jeg ikke skrev,

men det bekrefter godt at du ikke har asperger,

videre gjettelek: bare kom med flere påstander, som morer meg :lol:

Saken er at ingen trenger da for svarte å bli sure på meg bare fordi jeg har "glemt" noe som ikke er blitt svart på. Det var smilefjeset som var blitt svart på.

Skrevet

Hei!

Ja hvis verden hater deg, og

du er ei dritthore,

er det vel en grunn,

jeg ser frem til at du beskriver nærmere hvorfor verden hater deg og du er en dritthore.

det er jo viktig da jeg ikke visste det.

Dritthore kan du være selv som blir sur for ingenting.

Skrevet

Du hånler bare for å mobbe meg, ja...

Hei!

Nei.

Du mobber deg selv.

du kommer med ordene verden kaller deg!

I tillegg vet du at de mobber deg! hm krever en god del det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...