Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Saken er at ingen trenger da for svarte å bli sure på meg bare fordi jeg har "glemt" noe som ikke er blitt svart på. Det var smilefjeset som var blitt svart på. Ok jeg skal lime det inn straks, svaret mitt, smilefjesene er jeg sleivete med, morer meg uten å more andre 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Jeg svarer ikke når noen sier, "holdt jeg på å si". da tenker jeg, "hæ, men du sa det jo selv", jeg skjønner ikke hvorfor man sier, "holdt jeg på å si" når de nettopp har sagt det Trenger ikke å ha Asperger for å lure på dette. Det er en meget merkelig ting å si, holdt jeg på å si Anonymous poster hash: f098b...f50 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Hei! Her: Dette er oi!! Jeg fikk smilefjes i mine mailer når jeg mente jeg ikke hadde asperger før, av min psykiater. Jeg tror det betyr, at de syns det er opplagt at vi har det, og at mer ønsker de ikke si/skrive! Men hvis du fikk 0 på den testen ville jeg nesten tenke som deg at du har noe annet, du blir jo fort fornærmet og overtolker mye syns jeg. Hvis du ikke liker gå på tå, ikke får panikk av høye lyder, liker romantikk, ikke oppfatter bokstavelig, ikke svarer på retoriske spørsmål osv... da tror jeg du har noe annet. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Hei! Nei. Du mobber deg selv. du kommer med ordene verden kaller deg! I tillegg vet du at de mobber deg! hm krever en god del det. Det var du som fikk meg til,å få sabla dårlig selvtilitt med de drittutsagnene dine med at jeg må memorere og snakka til meg som om jeg var en bitch som har demens! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Trenger ikke å ha Asperger for å lure på dette. Det er en meget merkelig ting å si, holdt jeg på å si Anonymous poster hash: f098b...f50 Puh Takk 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Hei! Her: Dette er oi!! Jeg fikk smilefjes i mine mailer når jeg mente jeg ikke hadde asperger før, av min psykiater. Jeg tror det betyr, at de syns det er opplagt at vi har det, og at mer ønsker de ikke si/skrive! Men hvis du fikk 0 på den testen ville jeg nesten tenke som deg at du har noe annet, du blir jo fort fornærmet og overtolker mye syns jeg. Hvis du ikke liker gå på tå, ikke får panikk av høye lyder, liker romantikk, ikke oppfatter bokstavelig, ikke svarer på retoriske spørsmål osv... da tror jeg du har noe annet. Det har ingenting med dette spørsmålet å gjøre: "Det er ikke www eller vikarlegen som er din psykiater. Sorry men dette kan gå galt, vi ses trolig då du må komme in på akuttposten? Hva mente han med det? Det er dette spørsmålet jeg snakker om. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Det var du som fikk meg til,å få sabla dårlig selvtilitt med de drittutsagnene dine med at jeg må memorere og snakka til meg som om jeg var en bitch som har demens! Hei! Du Ok jeg bidro, men du må selv ta ansvar. Jeg tror du kan og klarer det! Jeg snakket ikke! jeg skrev og hadde aldri i tankene at du er en bitch jeg tenker ikke så langt forbi, spekulativt og avansert, på et tidspunkt ville alt blir svart med litt som at jeg ler, når minst hensiktsmessig. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Det har ingenting med dette spørsmålet å gjøre: "Det er ikke www eller vikarlegen som er din psykiater. Sorry men dette kan gå galt, vi ses trolig då du må komme in på akuttposten? Hva mente han med det? Det er dette spørsmålet jeg snakker om. OK 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Hei! Du Ok jeg bidro, men du må selv ta ansvar. Jeg tror du kan og klarer det! Jeg snakket ikke! jeg skrev og hadde aldri i tankene at du er en bitch jeg tenker ikke så langt forbi, spekulativt og avansert, på et tidspunkt ville alt blir svart med litt som at jeg ler, når minst hensiktsmessig. Du snakket, for å skrive på et forum er det samme som å snakke til noen bare ikke face to face. Det er du som burde ta ansvar for det dritttempramanget ditt! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Du snakket, for å skrive på et forum er det samme som å snakke til noen bare ikke face to face. Det er du som burde ta ansvar for det dritttempramanget ditt! OK 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Det har ingenting med dette spørsmålet å gjøre: "Det er ikke www eller vikarlegen som er din psykiater. Sorry men dette kan gå galt, vi ses trolig då du må komme in på akuttposten? Hva mente han med det? Det er dette spørsmålet jeg snakker om. Han mente akkurat det han skrev. Dette vil ikke gå bra. Du vil bli syk. Du vil bli så syk at du må på akuttposten. Det var det han mente. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Han mente akkurat det han skrev. Dette vil ikke gå bra. Du vil bli syk. Du vil bli så syk at du må på akuttposten. Det var det han mente. Ok. Tusen takk for svar, og takk for at du ikke skriver til meg på stygt av raseri som madelenemie. Jeg har det ofte med å havne i trøbbel med aspergere å autister og mennesker med psykisk utviklingshemming fordi jeg blir så missforstått. Jeg forstår ikke hva jeg gjør galt for å få så mye kjeft uten grunn. Da blir jeg ofte sur tilbake for sinna folk som bare er så frekke som madelenemie helt utavdet blå hjelper meg bare å bli mer urolig å få flere vonde tanker om meg selv. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 (endret) Ok. Tusen takk for svar, og takk for at du ikke skriver til meg på stygt av raseri som madelenemie. Jeg har det ofte med å havne i trøbbel med aspergere å autister og mennesker med psykisk utviklingshemming fordi jeg blir så missforstått. Jeg forstår ikke hva jeg gjør galt for å få så mye kjeft uten grunn. Da blir jeg ofte sur tilbake for sinna folk som bare er så frekke som madelenemie helt utavdet blå hjelper meg bare å bli mer urolig å få flere vonde tanker om meg selv. Men du blir jo så sint? Og skriver jeg sier ting jeg ikke sier...? Det er rart? Jeg skrev jo ikke at du hadde demens eller var en bitch... hadde jeg tenkt du var en av de to hadde jeg ikke orket svare deg, men du blir jo så ekstrem-sint Liksom ekploderer som en bombe Demens er en alvorlig sykdom og bitch vet jeg egentlig lite hva er/innh. Det er et ord min mor kalte meg ved, hun blir også fryktelig sint:-( Endret 24. november 2014 av Madelenemie 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Kan han ha skrevet spørsmålsteinet ved en feil da, siden du mener han da mente at jeg vil bli syk og vil bli innlagt? Det er bare enkelte ting jeg må vite, for jeg er så redd. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Men du blir jo så sint? Og skriver jeg sier ting jeg ikke sier...? Det er rart? Jeg skrev jo ikke at du hadde demens eller var en bitch... hadde jeg tenkt du var en av de to hadde jeg ikke orket svare deg, men du blir jo så ekstrem-sint Liksom ekploderer som en bombe Det er ikke noe rart jeg blir sinna, for når noen skriver at jeg må memorere og ber meg om å lese (med utropstegn) så er det det samme som å si at jeg har dårlig hukommelse å er en som ikke kan lese, bare med annet ord. Det er som å tenne bensin på bålet i hodrt mitt. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Men du blir jo så sint? Og skriver jeg sier ting jeg ikke sier...? Det er rart? Jeg skrev jo ikke at du hadde demens eller var en bitch... hadde jeg tenkt du var en av de to hadde jeg ikke orket svare deg, men du blir jo så ekstrem-sint Liksom ekploderer som en bombe Demens er en alvorlig sykdom og bitch vet jeg egentlig lite hva er/innh. Det er et ord min mor kalte meg ved, hun blir også fryktelig sint:-( Forresten, du ble jo også sinna på meg, av en bagatell. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Det er ikke noe rart jeg blir sinna, for når noen skriver at jeg må memorere og ber meg om å lese (med utropstegn) så er det det samme som å si at jeg har dårlig hukommelse å er en som ikke kan lese, bare med annet ord. Det er som å tenne bensin på bålet i hodrt mitt. Ok Det var ikke sånn ment 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Forresten, du ble jo også sinna på meg, av en bagatell. Hei! Nei jeg ble ikke sint. bare syns du skulle lest mitt svar, for meg har det med respekt å gjøre. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 Hei! Nei jeg ble ikke sint. bare syns du skulle lest mitt svar, for meg har det med respekt å gjøre. Du sa jo du ble irritert. Nå snakker du til meg som om jeg ikke repekterer andre. Nå tente du på bensinen i sjela mi. Du respekterer tydligvis heller ikke mennesker som kanskje kan glemme mer enn autister og aspergere. Dessuten hsr jeg lest alle svar men det er da ikke så lett for en nevrotypiker som meg å kunnenhuske slt heller, og kanskje jeg ville høre andres meninger også for flate. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. november 2014 Forfatter Skrevet 24. november 2014 (endret) Jeg tror slike som madelenemie må ha et problem med såkallte "glemmsomme iddioter" som meg. Jeg er ialfall ikke sån med folk som glemmer. Saken er at jeg tror det er jeg som er "friskest i psyken" her på forumet, fordi jeg begynner ikke å kjefte på folk på forum fordi de glemmer eller sier feil. Akkurat nå sliter jeg med å holde sinnet og raserien og uroen og depresjonene inne, for jeg hater å komme i konflikt med tidligere snille mennesker som plutselig blir onde og i mot meg. Endret 24. november 2014 av Blomsterfluen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.