slabbedask Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 http://psychcentral.com/cgi-bin/autismquiz.cgi 0 Siter
slabbedask Skrevet 25. november 2014 Forfatter Skrevet 25. november 2014 (endret) You scored a total of 40 S C O R E S If you scored... Then... 34 & up Autism likely 30 - 33 Possible autism 0 - 29 No autism Based upon your responses to this autism screening measure, it appears that you are likely suffering from an autism spectrum disorder, or Asperger's disorder. *** Ikke noe å gjøre med det. Men men. Endret 25. november 2014 av slabbedask 0 Siter
slabbedask Skrevet 25. november 2014 Forfatter Skrevet 25. november 2014 Riktig link: http://psychcentral.com/quizzes/autism.htm 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 You scored a total of 21 Ikke noe å gjøre med det. Så sånn er det med den saken. Men men. Bare noe jeg tenkte på. Men men. 0 Siter
skrev Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Noe sier meg jeg er uønsket Hvorfor det? Har ikke jeg lagt merke til ihvertfall 0 Siter
Caylee Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Hvorfor det? Har ikke jeg lagt merke til ihvertfall En spesiell bruker liker meg ganske tydelig ikke, men greit nok. Ha en fin dag, skole neste 0 Siter
slabbedask Skrevet 25. november 2014 Forfatter Skrevet 25. november 2014 (endret) Noe sier meg jeg er uønsket Hvor da? Av hvem? Endret 25. november 2014 av slabbedask 0 Siter
skrev Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 En spesiell bruker liker meg ganske tydelig ikke, men greit nok. Ha en fin dag, skole neste Neida han liker deg han, men det betyr ikke nødvendigvis at han er enig i det du mener Er forskjell der vettu. Ha en fin dag på skolen 0 Siter
skrev Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Hvor da? Har du sluttet med dine nattlige aktviteter? Det har jeg og tilfeldigvis du også, no 'lurings ? 0 Siter
slabbedask Skrevet 25. november 2014 Forfatter Skrevet 25. november 2014 34 .. Det var på hengende håret. 0 Siter
slabbedask Skrevet 25. november 2014 Forfatter Skrevet 25. november 2014 Har du sluttet med dine nattlige aktviteter? Det har jeg og tilfeldigvis du også, no 'lurings ? Nei, ingen 'lurings'. Har sittet og kodet i hele natt jeg. 0 Siter
skrev Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Det var på hengende håret. Ja hadde flaks der, hadde vært kjipt om jeg måtte forlate klubben deres . Men føler det stemmer bra jeg er i grenseland, både på online tester og i virkeligheten 0 Siter
skrev Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Nei, ingen 'lurings'. Har sittet og kodet i hele natt jeg. Synes du skal legge ut hva det er du har laget hadde vært morro å høre eller prøve det Det var elektroniske lydeffekter eller lydmanipulasjonsfiltre ? 0 Siter
jegogmeg Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 You scored a total of 36 Det er et spørsmål jeg har stusset litt på lenge og det er: "I would rather go to the theater than to a museum." Jeg kan liksom ikke skjønne hva forskjellen skulle vært og hva det har med diagnostisering av asperger å gjøre? 0 Siter
skrev Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 (endret) You scored a total of 36 Det er et spørsmål jeg har stusset litt på lenge og det er: "I would rather go to the theater than to a museum." Jeg kan liksom ikke skjønne hva forskjellen skulle vært og hva det har med diagnostisering av asperger å gjøre? musem stille og rolig fred og ro theatre (kino) høy lyd mye lys lyd inntrykk bråk mennesker aspergere vil nok foretrekke det første ofte men ikke nødvendigvis selvsagt edit: men ja er enig det ser ikke ut til å være koblet til diagnosekriteriene http://www.who.int/classifications/icd/en/GRNBOOK.pdf Endret 25. november 2014 av skrev 0 Siter
Madelenemie Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 (endret) musem stille og rolig fred og ro theatre (kino) høy lyd mye lys lyd inntrykk bråk mennesker aspergere vil nok foretrekke det første ofte men ikke nødvendigvis selvsagt edit: men ja er enig det ser ikke ut til å være koblet til diagnosekriteriene http://www.who.int/classifications/icd/en/GRNBOOK.pdf Hei! Akkurat det spørsmål fikk jeg på Ullevål , lett spørsmål. liker gå alene på museum i fred og ro. Men fordi det fins autister som ikke er A4-autist, så er det sikkert mer riktig som psykiaterne på Ullevål ofte gjør, setter diagnosen basert på samtalen, videre kan slike spørreskjemaer muligens styrke eller svekke deres oppfatning Endret 25. november 2014 av Madelenemie 0 Siter
Kayia Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 musem stille og rolig fred og ro theatre (kino) høy lyd mye lys lyd inntrykk bråk mennesker aspergere vil nok foretrekke det første ofte men ikke nødvendigvis selvsagt edit: men ja er enig det ser ikke ut til å være koblet til diagnosekriteriene http://www.who.int/classifications/icd/en/GRNBOOK.pdf Akkurat det spørsmål fikk jeg på Ullevål , lett spørsmål. liker gå alene på museum i fred og ro. Men fordi det fins autister som ikke er A4-autist, så er det sikkert mer riktig som psykiaterne på Ullevål ofte gjør, setter diagnosen basert på samtalen, videre kan slike spørreskjemaer muligens styrke eller svekke deres oppfatning Jeg har ikke noe snev av asberger, men syns likevel det er helt ok å gå på museum alene. Isolert sett vil derfor dette ene spørsmålet slå ut slik at jeg får noen få poeng i denne testen. Om jeg setter kino/ teater/ konsert med høy lyd vs museum alene svarer jeg "ja takk begge deler", nettopp fordi jeg ikke uroes av lyd/ støy/ menneskemengder etc. Som ikke-asberger er det således mulig å BÅDE like å fordype seg alene OG like å være sosial og eksponert for lydkrevende situasjoner 0 Siter
Madelenemie Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Jeg har ikke noe snev av asberger, men syns likevel det er helt ok å gå på museum alene. Isolert sett vil derfor dette ene spørsmålet slå ut slik at jeg får noen få poeng i denne testen. Om jeg setter kino/ teater/ konsert med høy lyd vs museum alene svarer jeg "ja takk begge deler", nettopp fordi jeg ikke uroes av lyd/ støy/ menneskemengder etc. Som ikke-asberger er det således mulig å BÅDE like å fordype seg alene OG like å være sosial og eksponert for lydkrevende situasjoner Hei! Ja sånn er det nok. Jeg foretrekker absolutt ro og stillhet. alltid! derfor strever jeg, så jeg blir syk, mange dager. Men har fått eget kontor, likevel ikke lett for må jo gå gjennom bråket og støyen. Derfor er jeg sykemeldt. Men i dag sa dyrlegen han vil jeg skal jobbe med han, og jeg tror profesjonsstudiet, mindre studenter er bedre, enn de forholdene jeg har vært under, støy:-( syk blir jeg:-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.