Gå til innhold

Aspie-quiz 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida han liker deg han, men det betyr ikke nødvendigvis at han er enig i det du mener :) Er forskjell der vettu. Ha en fin dag på skolen

Takk for det :)

Dagen har vært veldig bra :-)

Skrevet

You scored a total of   36 

Det er et spørsmål jeg har stusset litt på lenge og det er: "I would rather go to the theater than to a museum." Jeg kan liksom ikke skjønne hva forskjellen skulle vært og hva det har med diagnostisering av asperger å gjøre?

Sånt er jo veldig vanskelig å svare på uten å vite hva slags museum og hvilken film det er snakk om.

Selv går jeg aldri på kino eller museum, men hvis valget stod mellom et bunadsmuseum og Gudfaren IV på kino ville jeg definitvt valgt det siste.

Skrevet (endret)

Sånt er jo veldig vanskelig å svare på uten å vite hva slags museum og hvilken film det er snakk om.

Selv går jeg aldri på kino eller museum, men hvis valget stod mellom et bunadsmuseum og Gudfaren IV på kino ville jeg definitvt valgt det siste.

Hei!

Jeg er nok generelt glad i museum,eg forbinder det med fakta, og noe konkret.

Jeg foretrekker naturhistotisk og teknisk, men går på historisk og kunst museer også.

Liker roen, og liker måten man kommuniserer på, de er lett å forstå hva som blir sagt og hva som står på plakatene/ skiltene.

Endret av Madelenemie

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...