missmas Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Det står det er for schizofreni og maniske episoder, men jeg får den ikke for noe av det. Jeg prøvde trappe ned til 10 mg, men fikk symptomer og det gikk ikke. Jeg må ha en ny, mystisk lidelse som responderer på Abilify, en lidelse uten navn som ingen forstår 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Det står det er for schizofreni og maniske episoder, men jeg får den ikke for noe av det. Jeg prøvde trappe ned til 10 mg, men fikk symptomer og det gikk ikke. Jeg må ha en ny, mystisk lidelse som responderer på Abilify, en lidelse uten navn som ingen forstår Hadde ikke du vært psykotisk da? 0 Siter
missmas Skrevet 25. november 2014 Forfatter Skrevet 25. november 2014 Hadde ikke du vært psykotisk da? Ja men da fikk jeg litium, orfiril, zyprexa og cisordinol. Abilify har jeg fått etterpå 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Ja men da fikk jeg litium, orfiril, zyprexa og cisordinol. Abilify har jeg fått etterpå Er vel for å holde psykosen i sjakk da sikkert, det er jo et AP. 0 Siter
missmas Skrevet 25. november 2014 Forfatter Skrevet 25. november 2014 Er vel for å holde psykosen i sjakk da sikkert, det er jo et AP. Men jeg får ikke typiske psykotiske symptomer , men ja er jo derfor legene tror jeg står på den 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Men jeg får ikke typiske psykotiske symptomer , men ja er jo derfor legene tror jeg står på den Syns jeg husker du har fortalt om psykotiske episoder, og når du minsket ble du jo verre og fikk psykotiske symptomer. 0 Siter
missmas Skrevet 25. november 2014 Forfatter Skrevet 25. november 2014 Syns jeg husker du har fortalt om psykotiske episoder, og når du minsket ble du jo verre og fikk psykotiske symptomer. Noe kan nok tolkes slik, men mange symptomer jeg får uten Abilify er ikke psykotiske, men noe helt eget ingen vet hva er 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Noe kan nok tolkes slik, men mange symptomer jeg får uten Abilify er ikke psykotiske, men noe helt eget ingen vet hva er Det er sånn med meg og, ikke alle symptomene kommer inn under psykose. Får veldig mange fysiske plager når jeg er dårlig psykisk, det er jo uforklarerlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.