Gå til innhold

Lurer på hvorfor jeg trenger Abilify

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står det er for schizofreni og maniske episoder, men jeg får den ikke for noe av det. Jeg prøvde trappe ned til 10 mg, men fikk symptomer og det gikk ikke. Jeg må ha en ny, mystisk lidelse som responderer på Abilify, en lidelse uten navn som ingen forstår

Skrevet

Det står det er for schizofreni og maniske episoder, men jeg får den ikke for noe av det. Jeg prøvde trappe ned til 10 mg, men fikk symptomer og det gikk ikke. Jeg må ha en ny, mystisk lidelse som responderer på Abilify, en lidelse uten navn som ingen forstår

Hadde ikke du vært psykotisk da?

Skrevet

Hadde ikke du vært psykotisk da?

Ja men da fikk jeg litium, orfiril, zyprexa og cisordinol.

Abilify har jeg fått etterpå

Skrevet

Ja men da fikk jeg litium, orfiril, zyprexa og cisordinol.

Abilify har jeg fått etterpå

Er vel for å holde psykosen i sjakk da sikkert, det er jo et AP.

Skrevet

Er vel for å holde psykosen i sjakk da sikkert, det er jo et AP.

Men jeg får ikke typiske psykotiske symptomer , men ja er jo derfor legene tror jeg står på den

Skrevet

Men jeg får ikke typiske psykotiske symptomer , men ja er jo derfor legene tror jeg står på den

Syns jeg husker du har fortalt om psykotiske episoder, og når du minsket ble du jo verre og fikk psykotiske symptomer.

Skrevet

Syns jeg husker du har fortalt om psykotiske episoder, og når du minsket ble du jo verre og fikk psykotiske symptomer.

Noe kan nok tolkes slik, men mange symptomer jeg får uten Abilify er ikke psykotiske, men noe helt eget ingen vet hva er

Skrevet

Noe kan nok tolkes slik, men mange symptomer jeg får uten Abilify er ikke psykotiske, men noe helt eget ingen vet hva er

Det er sånn med meg og, ikke alle symptomene kommer inn under psykose. Får veldig mange fysiske plager når jeg er dårlig psykisk, det er jo uforklarerlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...