AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Står på 200 mg Lamictal og 30 mg Cisordinol. Diagnose er bipolar og ptsd. Har vært mye plaget med tankekjør og mistenksomhet gjennom årenes løp. Psykiateren min sluttet i jobben. Og jeg mistet tilbudet i psykiatrien. Men fikk beskjed om jeg skulle redusere Cisordinol til 20 mg deretter til 10 for så og slutte helt.. Føler meg fortapt og at det er ekstremt vanskelig og stå alene og skulle redusere medisinen.. Har prøvd å redusere til 20 mg, men ble ekstremt våken og vanskelig for å få ro og sove.. Jeg har bivirkinger av Cisordinol som gjør at jeg bør redusere..(Begynnende benskjørhet..) Fastlegen har ikke særlig kompetanse på dette feltet.. Er det noe jeg kan foreta meg..? Takknemlig for svar. Anonymous poster hash: 72c8d...795 Anonymous poster hash: 72c8d...795 Anonymous poster hash: 72c8d...795 0 Siter
missmas Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Jeg byttet ut cisordinol med Abilify 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 Skrevet 26. november 2014 Jeg byttet ut cisordinol med Abilify Synes jeg har hørt at også Abilify kan gi benskjørhet.. Meningen er ikke å begynne på nytt ap, men å slutte helt.. Anonymous poster hash: 72c8d...795 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 Skrevet 26. november 2014 Synes jeg har hørt at også Abilify kan gi benskjørhet.. Meningen er ikke å begynne på nytt ap, men å slutte helt..Anonymous poster hash: 72c8d...795 Det hadde jeg aldri klart:(Anonymous poster hash: 15343...dcc 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. november 2014 Skrevet 26. november 2014 Jeg blir lei meg og forbannet når jeg leser slikt. Slik skal en ikke behandle pasienter. Det må være måte på harelabb og ansvarsfraskriving. Jeg synes du skal fortsette med samme medisin til en ny psykiater har tatt imot deg til behandling og evt kan følge deg tett gjennom en nedtrapping. Du må gjerne vise dette svaret til fastlegen din slik at vedkommende gir deg de resepter du trenger og søker deg på nytt til psykiatrien. Jeg beklager på standens vegne. Lykke til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.