AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Dette har jo ikke nødvendigvis noe med psykiatri å gjøre, men siden det er her det er mest aktivitet så velger jeg å plassere den her. Jeg har altså ingen venner, så nå tenkte jeg å opprette en bruker på facebook slik at jeg kanskje kan få meg noen venner. Men hvordan går jeg fram? Når jeg ikke kjenner noen fra før av liksom.. skal jeg bare spamme ned ukjente folk jeg synes er interessante med 'bli venn forespørsler' eller skal jeg bare vente å se om jeg får "napp"? Også; er du medlem av facebook? (vennligst ikke skriv så mye off-topic..) Anonymous poster hash: a72c2...ec7 0 Siter
slabbedask Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 (endret) Dette har jo ikke nødvendigvis noe med psykiatri å gjøre, men siden det er her det er mest aktivitet så velger jeg å plassere den her. Jeg har altså ingen venner, så nå tenkte jeg å opprette en bruker på facebook slik at jeg kanskje kan få meg noen venner. Men hvordan går jeg fram? Når jeg ikke kjenner noen fra før av liksom.. skal jeg bare spamme ned ukjente folk jeg synes er interessante med 'bli venn forespørsler' eller skal jeg bare vente å se om jeg får "napp"? Også; er du medlem av facebook? Ja, men har null venner der. Ellers tror jeg ikke Facebook er rette stedet for å få NYE venner (og de fleste "venner" der er vel heller "bekjente"). Men du kan jo melde deg inn i en eller annen diskusjonsgruppe på FB for å komme i kontakt med andre. Endret 25. november 2014 av slabbedask 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 (endret) Du kan jo legge til familie. Eventuelt også tidligere klassekamerater og/eller arbeidskollegaer. Meld deg også inn i en vennegruppe på facebook, så blir det nok fort flere venner både på og utenfor skjermen. Jeg er medlem av Facebook selv, tror de aller fleste jeg kjenner har det (selv om det er mange som ikke er så aktive der). Endret 25. november 2014 av Ladytron 0 Siter
Caylee Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 (endret) Nja, jeg tror egentlig ikke facebook er rette stedet. Men det skader ikke prøve. Hva med å melde deg inn i noe du interesserer deg for? Som for eksempel et politisk parti. Og dra på spillmesse, musikkmesse, filmesse, finnes hauevis av messer med forskjellige tema, der man kan møte folk som er interesseert i det samme. Finnes også grupper for folk som sliter psykisk osv der man gjør forskjellige ting som å male, se film osv (altså ikke terapi gruppe). Fantasien er det eneste som setter grenser. Lykke til Endret 25. november 2014 av Caylee 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.