Gå til innhold

Medisiner og arbeidsevne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar seroquel og det hjalp mot depresjon og også mye mot angst. Har knapt angst nå. Føler meg også mer fokusert og samlet.

Problemet er at det er veldig vanskelig å komme seg opp om morgenen og har litt hangover til 10tida ca.

Står opp selv om d er vanskelig. Senest kl07 på hverdager. Kommer igang med gjøremål etterhvert og når jeg først er i gang går d bra. Mer utholdende m seroquel enn uten.

Denne morgentretten føler jeg går utover arbeidsevnen min. Må være på jobb tidlig, ikke mulig å komme senere. Jobber deltid nå og føler ikke at jeg greier å trappe opp sånn som d er nå.

Det ble litt rotete skrevet dette, men spørsmålet mitt er om hva skal en velge hvis en må velge mellom bedre arbeidsevne og et liv uten angst/depresjon?

Anonymous poster hash: f0c18...7e1

Skrevet

Tar seroquel og det hjalp mot depresjon og også mye mot angst. Har knapt angst nå. Føler meg også mer fokusert og samlet.

Problemet er at det er veldig vanskelig å komme seg opp om morgenen og har litt hangover til 10tida ca.

Står opp selv om d er vanskelig. Senest kl07 på hverdager. Kommer igang med gjøremål etterhvert og når jeg først er i gang går d bra. Mer utholdende m seroquel enn uten.

Denne morgentretten føler jeg går utover arbeidsevnen min. Må være på jobb tidlig, ikke mulig å komme senere. Jobber deltid nå og føler ikke at jeg greier å trappe opp sånn som d er nå.

Det ble litt rotete skrevet dette, men spørsmålet mitt er om hva skal en velge hvis en må velge mellom bedre arbeidsevne og et liv uten angst/depresjon?

Hvordan er arbeidsevnen med angst/depresjon da?

Skrevet

Høres ut som du har det bedre tross alt, jeg ble også trøtt om morningen av seroquel.

Skrevet

Trøtthet er vel tross alt bedre enn angst og depresjon. Hvis du jobber deltid, er det ikke mulig å starte senere på dagen?

Anonymous poster hash: b8503...1c7

Skrevet

Trøtthet er vel tross alt bedre enn angst og depresjon. Hvis du jobber deltid, er det ikke mulig å starte senere på dagen?

Anonymous poster hash: b8503...1c7

Intens tretthet mens du skal fungere på jobb kan være ganske tøft det også.

Skrevet

Hvordan er arbeidsevnen med angst/depresjon da?

Alltid presset meg til å gjøre ting til tross for angsten. Så det har nok ikke påvirket arbeidsevnen veldig. Føler meg for det meste "trygg" på jobben. Har mest angst på fritiden (sosiale sammenkomster, store folkemengder o.l).

Svært redusert arbeidsevne under depresjoner ja.

Men virker som jeg også får redusert arbeidsevne av å gå på seroquel.

Skrevet

Høres ut som du har det bedre tross alt, jeg ble også trøtt om morningen av seroquel.

Ja, totalt sett. Deilig å ikke ha angst!

Men kjedelig å jobbe i redusert stilling.

Skrevet

Trøtthet er vel tross alt bedre enn angst og depresjon. Hvis du jobber deltid, er det ikke mulig å starte senere på dagen?Anonymous poster hash: b8503...1c7

Ikke mulig å starte senere på dagen nei desverre. Har prøvd å ta seroquel tidlig på kvelden, men har barn og jeg må greie å være våken til 21 i det minste.

Skrevet

Intens tretthet mens du skal fungere på jobb kan være ganske tøft det også.

Ja, det er nettopp det. Har bare lyst til å sove i ett bøttekott på begynnelsen av dagen.

Skrevet

Alltid presset meg til å gjøre ting til tross for angsten. Så det har nok ikke påvirket arbeidsevnen veldig. Føler meg for det meste "trygg" på jobben. Har mest angst på fritiden (sosiale sammenkomster, store folkemengder o.l).

Svært redusert arbeidsevne under depresjoner ja.

Men virker som jeg også får redusert arbeidsevne av å gå på seroquel.

Da kan du ikke bare tenke at valget er mellom angst/depresjon og arbeidsevne. For selv om du skulle velge å slutte med seroquel så vil sannsynligvis arbeidsevnen være dårligere likevel. Vær glad du kan jobbe noe. Kanskje å begynne senere på dagen kan være aktuelt.

Skrevet

Ja, det er nettopp det. Har bare lyst til å sove i ett bøttekott på begynnelsen av dagen.

Jeg har mange ganger ønsket meg en madrass og et teppe under pulten. Har faktisk lagt meg ned på toalettgulvet for å lukke øynene en liten stund.

Skrevet

Jeg har mange ganger ønsket meg en madrass og et teppe under pulten. Har faktisk lagt meg ned på toalettgulvet for å lukke øynene en liten stund.

Thihi! Bra tips, bøttekottene er jo ganske trange ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...