Gå til innhold

jeg fikk ja til å få ny autismespekter test i psyk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han mente også at jeg var paranoid som bare det, og at jeg hadde paranoid psykose. Dette syns jeg var sprøtt, fordi jeg er jo svært sosial og prater normalt med kolegaer og venner.

Skrevet

Går det an å være svært sosial og utadvendt å klare seg sosialt, men samtidig ha paranoid psykose? Jeg fortalte ham at jeg vet ikke hvem eller hva jeg skal tropå mere. Det er en på jobben som alltid settet seg vedsiden av meg som er utviklingshemmet å ser hva jeg skriver på mobilen og som kanskje også muligens onanerer. Han er nemlig skikkelig forelska i meg tror jeg, for han kikker på meg hele tiden. Han er så utviklingshemmet at han sitter å snakker med seg selv, og jeg er over hodet ikke intressert i ham. Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt ham, sån at han blir forelsket i andre enn meg?

Skrevet

Jeg er så dritt at det er så mange gutter å menn som er utviklingshemmede som alltid skal synes jeg er så forbaska atraktiv å at de blir så kåte på meg. Jeg er jo bare a peace of shit i utseendet mitt, ikke noe sexy i det heletatt. Jeg har jo den hengemagen som henger ut som et hengebuksvin fra medisinene.

Gjest Gargamel
Skrevet

Er ikke det bare fint å tenke på at noen synes du er søt, uansett hvem det er? Hvis de er innpåslitne og plager deg kan du si ifra til dem.

Skrevet

Er ikke det bare fint å tenke på at noen synes du er søt, uansett hvem det er? Hvis de er innpåslitne og plager deg kan du si ifra til dem.

Jeg syns det er ekkelt, og jeg tør ikke si noe til dem fordi de er så uforutsigbare og forstår ikke.

Skrevet

Jeg har en gang jobbet sammen med en som hadde paranoid psykose grunnet høyt rusmisbruk. H*n var svært sosial, men ble etterhvert mer innesluttet pga mistenksomhet til alt og alle. Til slutt gikk det meget galt.

Det er jo hyggelig at folk liker deg, men å sitte på jobb og onanere er rimelig ekkelt. Vet du at dette skjer, eller bare mistenker du det?

Skrevet

Jeg har en gang jobbet sammen med en som hadde paranoid psykose grunnet høyt rusmisbruk. H*n var svært sosial, men ble etterhvert mer innesluttet pga mistenksomhet til alt og alle. Til slutt gikk det meget galt.

Det er jo hyggelig at folk liker deg, men å sitte på jobb og onanere er rimelig ekkelt. Vet du at dette skjer, eller bare mistenker du det?

Jeg mistenker det. Fordi han vipper med beina intill hverrandre, og dette gjør en annen nabo av meg som er svært utviklingshemmet når han runker. Jeg er svært usikker på menn. Jeg ble nemlig mobbet og ikke satt respekt over på barneskolen av førskuleunger og klassekamerater, ungdomsskulen og videregående fordi jeg var så dum å hadde lav iq sa de blandt annet. Og barnehagebarn gutt som ikke kjente meg som gikk tur med tanter forbi meg kastet sandstein på meg. Sikkert fordi jeg såg så idiot ut å at jeg provoserte ham med min idiotskapsuteende. Bare jeg såg på guttene så gikk de løs på meg i skolen.

Skrevet

Jeg mistenker det. Fordi han vipper med beina intill hverrandre, og dette gjør en annen nabo av meg som er svært utviklingshemmet når han runker. Jeg er svært usikker på menn. Jeg ble nemlig mobbet og ikke satt respekt over på barneskolen av førskuleunger og klassekamerater, ungdomsskulen og videregående fordi jeg var så dum å hadde lav iq sa de blandt annet. Og barnehagebarn gutt som ikke kjente meg som gikk tur med tanter forbi meg kastet sandstein på meg. Sikkert fordi jeg såg så idiot ut å at jeg provoserte ham med min idiotskapsuteende. Bare jeg såg på guttene så gikk de løs på meg i skolen.

Det kan jo være han bare har urolige bein da. Men skjønner at du tenker på det.

Trist å høre om barndommen din. Men jeg tror du må prøve og tenke at selv om menn var slemme med deg da, så er de ikke nødvendigvis det nå. Selv om det ikke er lett.

Jeg tror dessverre ingen her kan svare deg på om du har paranoid psykose eller ikke. Men det er bra at du blir fulgt opp av psykiater og jeg håper du blir bra igjen snart!

Skrevet

Det kan jo være han bare har urolige bein da. Men skjønner at du tenker på det.

Trist å høre om barndommen din. Men jeg tror du må prøve og tenke at selv om menn var slemme med deg da, så er de ikke nødvendigvis det nå. Selv om det ikke er lett.

Jeg tror dessverre ingen her kan svare deg på om du har paranoid psykose eller ikke. Men det er bra at du blir fulgt opp av psykiater og jeg håper du blir bra igjen snart!

Ok. Jeg spurte nettopp nhd om han vet noe om alle påstandene psykiateren min kunne stemme, for jeg føler ikke at jeg er unormalt mistenksom.

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg synes du spekulerer og velger å tenke det verste når du tror han onanerer.

Det er enkelte ting du skriver som jeg synes er rart, for eksempel at alle, inkludert insekter er ute etter deg, mem du mener det sikkert ikke bokstavelig, gjør du?

Skrevet

Jeg synes du spekulerer og velger å tenke det verste når du tror han onanerer.

Det er enkelte ting du skriver som jeg synes er rart, for eksempel at alle, inkludert insekter er ute etter deg, mem du mener det sikkert ikke bokstavelig, gjør du?

Jeg mener det at humler hater meg og at dyr om de er syke nokk viser sin fiendskap mot meg. Tilogmed den gamle hunden vår glefset etter meg når jeg klappet henne der hun låg i benken. Hun sov ikke. Og en gang på bondegårdbesøk såg jeg og personal på høns. En hane kom truende. Den begynte å løpe å den valgte meg som stod lengst borte som sitt mål.

Skrevet

Ok. Jeg spurte nettopp nhd om han vet noe om alle påstandene psykiateren min kunne stemme, for jeg føler ikke at jeg er unormalt mistenksom.

NHD kan bare svare ut fra hvordan du skriver her. Samt at han nok stoler på kollegaen sin som har snakket med deg.

Skrevet

Og mange ganger har tenåringer vært råslemme med meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...