Madelenemie Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Sikkert mulig ja, alt er mulig. Ikke ta en sånn alt er mulig! Tenk, les, hva tror du? Jeg kjenner ikke deg, men du er en av få jeg liker, det gjør at jeg tror du kan ha autisme. du kan være paranoid også:-) leste gildberg skrev at noen med asperger ble paranoide Trenger ikke være skoleeksempel, prototype for å ha autisme:-) De sier man ikke kan være PU og ha asperger, på en gruppe jeg er på er et par PU, noen andre har gjennomsnitlig IQ, men ingen eller få har høy IQ, sånn er virkeligheten 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 27. november 2014 Forfatter Skrevet 27. november 2014 Ikke ta en sånn alt er mulig! Tenk, les, hva tror du? Jeg kjenner ikke deg, men du er en av få jeg liker, det gjør at jeg tror du kan ha autisme. du kan være paranoid også:-) leste gildberg skrev at noen med asperger ble paranoide Trenger ikke være skoleeksempel, prototype for å ha autisme:-) De sier man ikke kan være PU og ha asperger, på en gruppe jeg er på er et par PU, noen andre har gjennomsnitlig IQ, men ingen eller få har høy IQ, sånn er virkelighetenKan vel kjenne meg igjen i noe, men problemet mitt er at jeg ikke stoler på folk. Jeg frykter "fiendtlighet" på ulike måter, og mistenker at de ikke forteller sannheten.Det er ingen diagnose som gjør at jeg liker en person bedre enn en annen, antageligvis bortsett fra psykopatirelaterte problemer, da. Nå må jeg snart trimme. 0 Siter
Caylee Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Bare 29, altså det er jo rart det han sa, men han sa bare at det var sånn man ble når man ble eldre. Yes! Nå fikk jeg endelig vite hvor mange år du er har lurt på det en stund 0 Siter
skrev Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Yes! Nå fikk jeg endelig vite hvor mange år du er har lurt på det en stund Ja bra han fortalte den hele og fulle sannheten angående alderen Omtrent samme alder som meg det var artig 0 Siter
Caylee Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Ja bra han fortalte den hele og fulle sannheten angående alderen Omtrent samme alder som meg det var artig Hehe kanskje ikke så rart når dere er samme person 0 Siter
skrev Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Hehe kanskje ikke så rart når dere er samme person 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Ja bra han fortalte den hele og fulle sannheten angående alderen Omtrent samme alder som meg det var artig Det var pussig. Men men. Bare noe jeg tenkte på. 0 Siter
skrev Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Det var pussig. Men men. Bare noe jeg tenkte på. Hvor gammel er du da? 29 ? 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 27. november 2014 Forfatter Skrevet 27. november 2014 Hvor gammel er du da? 29 ?~42 tror jeg... 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Hvor gammel er du da? 29 ? Trodde du var 25? 0 Siter
skrev Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Trodde du var 25? dersom jeg er 25 stemmer jo det bra med "nesten 29" da ? Eller mener du siden du er meg og jeg ikke er 29 så kan ikke du være 29? o.0 Dette blir komplisert men men 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 27. november 2014 Forfatter Skrevet 27. november 2014 Trodde du var 25?Jeg er nesten 25. 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 dersom jeg er 25 stemmer jo det bra med "nesten 29" da ? Eller mener du siden du er meg Det kan jeg ikke huske noen gang å ha ment (noe sånt). Men jeg tror vi gir oss her. Dette blir jo bare 'surrings'. 0 Siter
skrev Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Det kan jeg ikke huske noen gang å ha ment (noe sånt). Men jeg tror vi gir oss her. Dette blir jo bare 'surrings'. Det har gått rykter, men sånn er nå den saken. Nå skal jeg se på webtv 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 27. november 2014 Forfatter Skrevet 27. november 2014 Det har gått rykter, men sånn er nå den saken. Nå skal jeg se på webtv Det skjer jo ingenting her. Bare jeg som skriver. Dødt som i graven. 0 Siter
Caylee Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Det skjer jo ingenting her. Bare jeg som skriver. Dødt som i graven. Har gjort matte 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 27. november 2014 Forfatter Skrevet 27. november 2014 Har gjort matteHva betyr "gjort", egentlig? Hva er det du gjort? Hvis jeg har sett på TV, har jeg "gjort TV"? Hvis jeg har spist middag, har jeg "gjort mat"? 0 Siter
Caylee Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Hva betyr "gjort", egentlig? Hva er det du gjort? Hvis jeg har sett på TV, har jeg "gjort TV"? Hvis jeg har spist middag, har jeg "gjort mat"? Når du regner ut ting, er det matte du driver med. Og alt man finner på "Gjør man". Men hvis du ikke driver med det i nåtid-akuratt nå, er det du "gjorde" eller jeg har "gjort" Skjønner ? 0 Siter
Caylee Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Alt du kan lage, gjør du. Alt man bare kan se på, eller spise så er det de ordene. 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 27. november 2014 Forfatter Skrevet 27. november 2014 Kan du egentlig gjøre matte? Matte er et substantiv. Hva vil det si, da? "Jeg har gjort bil?"Det siste er altså å kjøre.F.eks. julegaver. "Jeg har gjort julegaver"? Det er jo... dumt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.