Gå til innhold

Store variasjoner i kvalitet og kvantitet av arbeid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert mulig ja, alt er mulig.

Ikke ta en sånn alt er mulig!

Tenk, les, hva tror du?

Jeg kjenner ikke deg, men du er en av få jeg liker, det gjør at jeg tror du kan ha autisme.

du kan være paranoid også:-) leste gildberg skrev at noen med asperger ble paranoide :D

Trenger ikke være skoleeksempel, prototype for å ha autisme:-)

De sier man ikke kan være PU og ha asperger, på en gruppe jeg er på er et par PU, noen andre har gjennomsnitlig IQ, men ingen eller få har høy IQ, sånn er virkeligheten

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kaptein Kaos

46

• Madelenemie

16

• slabbedask

10

• AnonymBruker

10

Skrevet

Ikke ta en sånn alt er mulig!

Tenk, les, hva tror du?

Jeg kjenner ikke deg, men du er en av få jeg liker, det gjør at jeg tror du kan ha autisme.

du kan være paranoid også:-) leste gildberg skrev at noen med asperger ble paranoide :D

Trenger ikke være skoleeksempel, prototype for å ha autisme:-)

De sier man ikke kan være PU og ha asperger, på en gruppe jeg er på er et par PU, noen andre har gjennomsnitlig IQ, men ingen eller få har høy IQ, sånn er virkeligheten

Kan vel kjenne meg igjen i noe, men problemet mitt er at jeg ikke stoler på folk. Jeg frykter "fiendtlighet" på ulike måter, og mistenker at de ikke forteller sannheten.

Det er ingen diagnose som gjør at jeg liker en person bedre enn en annen, antageligvis bortsett fra psykopatirelaterte problemer, da. :P

Nå må jeg snart trimme. ;)

Skrevet

Bare 29, altså det er jo rart det han sa, men han sa bare at det var sånn man ble når man ble eldre.

Yes! Nå fikk jeg endelig vite hvor mange år du er :D har lurt på det en stund ;)

Skrevet

Yes! Nå fikk jeg endelig vite hvor mange år du er :D har lurt på det en stund ;)

Ja bra han fortalte den hele og fulle sannheten angående alderen :) Omtrent samme alder som meg det var artig

Skrevet

Ja bra han fortalte den hele og fulle sannheten angående alderen :) Omtrent samme alder som meg det var artig

Hehe kanskje ikke så rart når dere er samme person ;)

Skrevet

Det var pussig.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Skrevet

Det var pussig.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Hvor gammel er du da? 29 ?

Skrevet

~42 tror jeg...

Skrevet

Trodde du var 25?

Skrevet

Trodde du var 25?

dersom jeg er 25 stemmer jo det bra med "nesten 29" da ? Eller mener du siden du er meg og jeg ikke er 29 så kan ikke du være 29? o.0 Dette blir komplisert  men men

Skrevet

dersom jeg er 25 stemmer jo det bra med "nesten 29" da ? Eller mener du siden du er meg 

Det kan jeg ikke huske noen gang å ha ment (noe sånt). Men jeg tror vi gir oss her. Dette blir jo bare 'surrings'.

Skrevet

Det kan jeg ikke huske noen gang å ha ment (noe sånt). Men jeg tror vi gir oss her. Dette blir jo bare 'surrings'.

Det har gått rykter, men sånn er nå den saken. Nå skal jeg se på webtv

Skrevet

Det har gått rykter, men sånn er nå den saken. Nå skal jeg se på webtv

Det skjer jo ingenting her. Bare jeg som skriver. Dødt som i graven.

Skrevet

Det skjer jo ingenting her. Bare jeg som skriver. Dødt som i graven.

Har gjort matte

Skrevet

Har gjort matte

Hva betyr "gjort", egentlig? Hva er det du gjort? Hvis jeg har sett på TV, har jeg "gjort TV"? Hvis jeg har spist middag, har jeg "gjort mat"?

Skrevet

Hva betyr "gjort", egentlig? Hva er det du gjort? Hvis jeg har sett på TV, har jeg "gjort TV"? Hvis jeg har spist middag, har jeg "gjort mat"?

Når du regner ut ting, er det matte du driver med. Og alt man finner på "Gjør man". Men hvis du ikke driver med det i nåtid-akuratt nå, er det du "gjorde" eller jeg har "gjort"

Skjønner :)?

Skrevet

Alt du kan lage, gjør du. Alt man bare kan se på, eller spise så er det de ordene.

Skrevet

Kan du egentlig gjøre matte? Matte er et substantiv. Hva vil det si, da? "Jeg har gjort bil?"

Det siste er altså å kjøre.

F.eks. julegaver. "Jeg har gjort julegaver"? Det er jo... dumt? :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...