Caylee Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Jeg er så glad og lykkelig. Jeg smiler hver dag, og har det virkelig kjempebra. Gode råd kommer jeg med til andre også. Alt kommer til å ordne seg sier jeg. Jeg sier visdomsord ofte, og tvinger meg selv til å tro det. Det funker ganske bra, alle tror meg. Ingen spør lenger hvordan det går, ikke engang mine foreldre, for svaret er rett foran dem: Jeg er glad. Jeg har veldig pokerfjes. Så mye at jeg nesten tror det selv. Men ... Jeg er ikke glad innerst inne. Jeg er sønderknust med en sterk maske på. Jeg er veldig redd, ensom og syns hele tilværelsen er et mareritt. Alt er knust. Alt vondt holder jeg totalt for meg selv, til og med på min egen blogg. Egentlig vil jeg bort, men sannheten er.. jeg er redd for å dø. Veldig redd. Jeg vet jeg har tatt overdose mange ganger, en gang vil ikke kroppen tåle mer. Jeg var ikke så redd døden da, mer likegyldig. Tårene presser på, tårene jeg aldri lar falle.. 0 Siter
Caylee Skrevet 25. november 2014 Forfatter Skrevet 25. november 2014 Tilgi meg, vær så snill!! Jeg er ond, men er det ikke innerst inne :-( Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så ond jeg vil ikke være det!! 0 Siter
Caylee Skrevet 25. november 2014 Forfatter Skrevet 25. november 2014 Oppe på natten igjen, er så redd og bekymret må lese informasjon om det jeg trenger. Det er det jeg gjør. Oppe veldig sent fordi jeg er for urolig til å sove. Jeg vil bare få bort denne smerten.. Mirakel hver så snill vis deg. Jeg leter for harde livet hver dag, hver natt og når jeg først sover får jeg ikke puste. 0 Siter
Caylee Skrevet 25. november 2014 Forfatter Skrevet 25. november 2014 Jeg skriver til alle som ikke vil skrive med meg, bare veggen vil høre, men sikkert ikke den heller God natt, jeg kommer nok være våken lenge til, til jeg har lest ut 3 bøker om jeg klarer fordi det har blitt tvang, må bare finne svar 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 26. november 2014 Skrevet 26. november 2014 Jeg skriver til alle som ikke vil skrive med meg, bare veggen vil høre, men sikkert ikke den heller God natt, jeg kommer nok være våken lenge til, til jeg har lest ut 3 bøker om jeg klarer fordi det har blitt tvang, må bare finne svar Ingen svar? Folk lå vel og sov. Du må ikke tro at folk hater deg etc pga sånt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. november 2014 Skrevet 26. november 2014 Jeg skriver til alle som ikke vil skrive med meg, bare veggen vil høre, men sikkert ikke den heller God natt, jeg kommer nok være våken lenge til, til jeg har lest ut 3 bøker om jeg klarer fordi det har blitt tvang, må bare finne svar Håper du får det bedre snart. 0 Siter
ISW Skrevet 26. november 2014 Skrevet 26. november 2014 Jeg tror mange som er i bedring fra psykiske lidelser har det sånn som deg. Man begynner å kunne nyte sin eksistens og verden rundt seg igjen, men føler at "på innsiden" er det fortsatt bare rot og misnøye. Jeg ville anbefale deg å ha litt mindre fokus på "innsiden" og heller rette fokuset utover til det gode livet du lever. Så vil "innsiden" følge med etterhvert og du vil føle deg mer rolig med deg selv. Du er ikke ond 0 Siter
Caylee Skrevet 27. november 2014 Forfatter Skrevet 27. november 2014 Ingen svar? Folk lå vel og sov. Du må ikke tro at folk hater deg etc pga sånt. Jeg vet, men jeg tenker alltid det verste. Mest for å ikke bli skuffet 0 Siter
Caylee Skrevet 27. november 2014 Forfatter Skrevet 27. november 2014 Håper du får det bedre snart. Takk <3 0 Siter
Caylee Skrevet 27. november 2014 Forfatter Skrevet 27. november 2014 Jeg tror mange som er i bedring fra psykiske lidelser har det sånn som deg. Man begynner å kunne nyte sin eksistens og verden rundt seg igjen, men føler at "på innsiden" er det fortsatt bare rot og misnøye. Jeg ville anbefale deg å ha litt mindre fokus på "innsiden" og heller rette fokuset utover til det gode livet du lever. Så vil "innsiden" følge med etterhvert og du vil føle deg mer rolig med deg selv. Du er ikke ond Skal jeg være ærlig var det bedre være suicidal og ikke se noe bra i noe for da var jeg heller ikke så redd for å miste livet. Nå siden jeg liker livet mye bedre er jeg livredd for å miste livet. Mine angstanfall på natten fra jeg var 12 år har kommet tilbake. Den tiden da jeg var livredd for å dø. Takk for støtten <3 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Skal jeg være ærlig var det bedre være suicidal og ikke se noe bra i noe for da var jeg heller ikke så redd for å miste livet. Nå siden jeg liker livet mye bedre er jeg livredd for å miste livet. Mine angstanfall på natten fra jeg var 12 år har kommet tilbake. Den tiden da jeg var livredd for å dø. Takk for støtten <3 Du er nå redd for å dø, men mener livet var bedre når sjansen for å dø var større? 0 Siter
Caylee Skrevet 27. november 2014 Forfatter Skrevet 27. november 2014 Du er nå redd for å dø, men mener livet var bedre når sjansen for å dø var større? Nei, men da var jeg ikke redd for døden. Hater være redd for den.. Rart å tenke på jeg kunne vært død for veldig lenge siden :-( ikke alle som hadde tålt de dosene eller kvelningen der det nesten gikk galt så.. 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 (endret) Nei, men da var jeg ikke redd for døden. Hater være redd for den.. Rart å tenke på jeg kunne vært død for veldig lenge siden :-(ikke alle som hadde tålt de dosene eller kvelningen der det nesten gikk galt så..Jeg kunne også vært død. Noen millisekunder høyere responstid...Det er forresten speilglatt ute for tiden. Når jeg gikk i dag gled jeg og mistet balansen sikkert 15 ganger. Får være glad man ennå er ung og viril. Endret 27. november 2014 av Kaptein Kaos 0 Siter
Caylee Skrevet 27. november 2014 Forfatter Skrevet 27. november 2014 Jeg kunne også vært død. Noen millisekunder høyere responstid... Det er forresten speilglatt ute for tiden. Når jeg gikk i dag gled jeg og mistet balansen sikkert 15 ganger. Får være glad man ennå er ung og viril. Hva skjedde? Ja, det er sant. Går på gresset istedenfor asfalten. Hater falle Husker forsatt den gangen jeg var 16år og jeg "løp om kapp" med en voksen mann og plutselig falt jeg rett på rompa lol Du har et poeng, verre for de gamle. 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Hva skjedde? Ja, det er sant. Går på gresset istedenfor asfalten. Hater falle Husker forsatt den gangen jeg var 16år og jeg "løp om kapp" med en voksen mann og plutselig falt jeg rett på rompa lolDu har et poeng, verre for de gamle.Gidder ikke gå inn på det her, men uansett, så er det sannsynligvis mange tilfeller i mitt liv hvor noen bittesmå forandringer hadde utgjort katastrofale forskjeller. Det er det nok også i ditt liv, og. Det at du sitter her og skriver i kveld er nok et resultat av at du er årvåken i forhold til farer, fordi du har et overlevelsesinstinkt. Og det er bra å ha. Men jeg faller ikke. Jeg holder på å falle når jeg sklir, men så foretar kroppen min helt automatisk evasive maneuvers. 0 Siter
Caylee Skrevet 27. november 2014 Forfatter Skrevet 27. november 2014 Gidder ikke gå inn på det her, men uansett, så er det sannsynligvis mange tilfeller i mitt liv hvor noen bittesmå forandringer hadde utgjort katastrofale forskjeller. Det er det nok også i ditt liv, og. Det at du sitter her og skriver i kveld er nok et resultat av at du er årvåken i forhold til farer, fordi du har et overlevelsesinstinkt. Og det er bra å ha. Men jeg faller ikke. Jeg holder på å falle når jeg sklir, men så foretar kroppen min helt automatisk evasive maneuvers. Det er sant. Verden er mye tilfeldigheter. Et enkelt valg kan bli til et helt annerledes liv. hm.. du glemte si bank i bordet 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 hm.. du glemte si bank i bordet Det betyr ulykke... fordi hvis du er fornøyd kan det kun bli verre... 0 Siter
Caylee Skrevet 27. november 2014 Forfatter Skrevet 27. november 2014 Det betyr ulykke... fordi hvis du er fornøyd kan det kun bli verre... Tenker sånn noen ganger, så pleier si "Jeg er aldri ...... bank i bordet. og så si " Ikke bank i bordet" Så er jeg på den sikre siden 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Tenker sånn noen ganger, så pleier si "Jeg er aldri ...... bank i bordet. og så si " Ikke bank i bordet" Så er jeg på den sikre siden En kan ikke få i pose og sekk... 0 Siter
Caylee Skrevet 27. november 2014 Forfatter Skrevet 27. november 2014 En kan ikke få i pose og sekk... Kanskje ikke. Men er lov håpe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.